זוג נשוי ממרכז הארץ החליט להיפרד בעקבות גילוי מרעיש של האישה על בעלה. בני הזוג חיו, לכאורה אורח חיים שגרתי. הבעל קצין בכיר ביחידה מובחרת, האישה מורה לחינוך גופני ויחד הם גידלו את שלושת ילדיהם. 

נקודת המפנה הגיעה כאשר, על פי טענת האישה, היא גילתה שלבעלה ישנו רומן עם קצינה שצעירה מבעלה ב-16 שנים. הדרמה התרחשה כשהמאהבת החשודה חגגה יום הולדת. הצעירה, שהייתה מוכרת לאישה, הצטלמה ביום ההולדת שלה עם זר, העלתה לרשת החברתית וכתבה: "אני חווה את אהבת חיי". לאישה נדלקה נורה אדומה והיא רצה לדפי חשבון הבנק של בעלה שם היא גילתה – בעלה הזמין את הזר.

המאהבת, ככל הנראה, ניהלה עם הבעל רומן ארוך. על פי ההערכות של האישה, הוא נמשך כשנתיים מבלי שאיש ידע, לא בצבא ולא במשפחתו. הכיסוי להיעדרותו היה תורנויות. "לא יכול להיות שקצין בדרגה כל כך בכירה נעדר לילות על גבי לילות מהבית מבלי שיהיה לכך הסבר. גם כאשר הוא היה בתקופת הלימודים הוא לא טרח להגיע כל ערב הביתה", סיפרה האישה.

הבעל, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, טען: "אכן רכשתי את הזר אך הוא היה עבור אחת הקצינות שהשתחררה מהשירות. אני שילמתי והצוות העביר לי את חלקו". האישה בתגובה טוענת כי היא הצליחה להוציא מדפי החשבון מידע על החצי שנה האחרונה, בו התברר כי הבעל רכש למאהבת לא מעט ביגוד ונעליים. הוא אפילו מימן עבורה כרטיס טיסה לחו"ל בשווי של כ-1,500 אירו.

עו"ד סולן מדגישה כי כל הטענות של האישה מסתמכות על דפי חשבון הבנק ולא יותר מזה. הבעל מכחיש כי יש לו מאהבת. הוא טוען כי כל ההוצאות נעשו בידיעת האישה ולכן אין בסיס לבקשתה להוציא נגדו צו הרחקה. האישה מבקשת גט וטוענת כי ילדי הזוג עומדים מאחוריה. הבעל, לעומת זאת, מבקש שלום בית.