אחרי שהתחנה עשר פעמים, לבושת שמלת כלה, אישה בשם קאסי מארה"ב, עדיין נחושה למצוא את בחיר ליבה, לא משנה כמה פעמים זה יצטרך לקרות.  לטענתה היא תמשיך לנסות להתחתן עם גברים בעתיד על מנת שתוכל למצוא אהבה אמיתית. לעומת זאת, ילדיה של קאסי חושבים שהיא מתחנת עם גברים רק בשביל הכסף. בתוכנית האירוח ד"ר פיל, קאסי הגיעה להתראיין על מנת לספר על עצמה, אך לא ידעה שגם שניים מילדיה הגיעו לחשוף את הצדדים שהעדיפה להסתיר.

הראיון של ד"ר פיל עם קאסי - האישה שהתחתנה 10 פעמים

כיום, קאסי על סף גירושין עם בעלה העשירי במספר. קאסי בת ה-54, היא אשת עסקים מצליחה שהגיעה לראיון אצל ד"ר פיל במטרה לקבל ייעוץ בנוגע למציאת אהבה. את הראיון פתח ד"ר פיל ושאל: "10 פעמים? באמת? את צוחקת?", אך קאסי ענתה: "אני או צוחקת או בוכה על זה, לפעמים שניהם". תוך כדי  שהיא ממשיכה לספר על עצמה, היה נראה שדמעות החלו למלא את עיניה. 

היא סיפרה בתוכנית כי נישואיה הראשונים נמשכו שמונה שנים, שלדבריה, הסתיימו בצורה הדדית והיו הארוכים ביותר. לעומת זאת, נישואיה הקצרים ביותר נמשכו כחצי שנה ונגמרו כיוון "איבדה עניין". אחרי שד"ר פיל בחר לדלג על הגברים 2 עד 9 בחייה, קאסי סיפרה כי היא עדיין נחושה למצוא את גבר החלומות שלה והוסיפה: "לא אכפת לי כמה פעמים עוד יידרשו, אני אמשיך לנסות". 

הראיון המוקלט של שני ילדיה של קאסי

במקביל לראיון שנערך עם קאסי, ד"ר פיל ערך ראיון נוסף עם שניים מילדיה, בן ובת, שנפתח באמירה של הבן: "אני חושב שאמי התחתנה 10 פעמים, אבל הפסקתי לספור". בראיון הם סיפרו כי אמם לא דאגה להם כראוי וכי הם גדלו במספר רב של בתים, שיצר עבורם בלבול כשהיו ילדים קטנים. הבן הוסיף לספר כי הוא תמיד היה גר בחדר עם אמו ומעולם לא הרגיש שהיא מקדישה לו תשומת לב או קונה עבורו פריטים הכרחיים לילדים.

בתה של קאסי הוסיפה כי היא חושבת שאמה התחתנה בשביל כסף ולא בשביל אהבה או אושר, וטענה כי אמה חושבת שכסף הוא מקור האושר שלה. היא חשפה כי אמה מוודאת שיש לגברים שהיא יוצאת איתם כסף, מתחתנת איתם ולאחר מכן ממצה ומחפשת את הגבר הבא בחייה. בנוסף, הם אפילו סיפרו, בראיון המוקלט, כי אמם בגדה בגברים שהיא יצאה איתם וכי הם כלל לא ידעו על מערכות היחסים המרובות של אמם. אחרי הראיון הוצג בפני אמם קאסי, היא התגוננה בפני ד"ר פיל המראיין וטענה כי ילדיה משקרים וכי אין אמת בדבריהם. 

כעת, אחרי הראיון החושפני עם ילדיה, לקאסי יהיה יותר קשה למצוא את אהבת האמת שלה. ילדיה חושבים כי הם מנעו מהקורבן הבא ליפול בידיה, אך קאסי ממשיכה לטעון כי היא בסך הכל – רוצה אהבה.