חקירה פלילית מתקיימת בימים אלו נגד אם רוסייה שעל פי החשד מכרה את התינוק שלה שרק נולד, בשוק השחור, על מנת לרכוש לילדיה האחרים ממתקים ובגדים. האישה, בשם צ'צ'נה, היא אם לעוד שלושה ילדים בגילי בית ספר, שעל פי הדיווחים, מכרה את תינוקה תמורת 250 ליש"ט (1,100 שקלים). 

האם בראיון למשטרה המקומית ברוסיה

המשטרה המקומית ברוסיה גילתה על המכירה, אחרי שגורמי רווחה במדינה, שידעו שהיא הייתה בהיריון, הפכו לחשדנים אחרי שדווח כי התינוק נולד, אך לא נרשם ברשויות. כאשר הרשויות חיפשו אחר מקום הימצאו של התינוק, הם גילו את האמת הקשה. לדברי המשטרה, האם סיפרה כי היא פגשה את הקונים באמצעות מכרים משותפים, שהיו זוג ללא ילדים. על פי החשד, צ'צ'נה השתמשה בתעודת הזהות של הקונה כאשר נכנסה לחדר הלידה, כבר בחודש אפריל. 

לאחר שהתינוק נולד בעיירה קרסנויארסק, נאמר כי המיילדת מסרה את התינוק לגבר, שהאמינה כי הוא היה הבעל של היולדת, אך המכירה נעשתה עוד לפני שהתינוק נולד. "כשילדתי את הבן, האינסטינקטים האימהיים שלי הופיעו ולפני שהשתחררתי מבית החולים עוד ינקתי אותו בעצמי", סיפרה צ'צ'נה למשטרה, אך הוסיפה: "למרות התהיות, החלטתי להסכים ולהמשיך עם התהליך". היא ציינה בפני המשטרה כי אחרי העסקה, היא ניסתה להתקשר אל הזוג מספר פעמים, אך אף אחד מהם לא ענה לה. מאוחר יותר, האישה שלחה לה את הכסף המדובר, וצ'צ'נה בחרה להשתמש בו עבור קניית ממתקים ובגדים לשלושת ילדיה הנוספים

בזמן החקירה, הקונים נמצאו ונלקחו מיד למעצר. כמו כן, התינוק הועבר לטיפול של שירותי הרווחה המקומיים ברוסיה. בזמן כתיבת שורות אלו, צ'צ'נה נמצאת במעצר בית על מנת שתוכל לטפל בשלושת ילדיה. על פי הדיווחים בתקשורת הרוסית, האישה והזוג עומדים בפני מאסר של כ-15 שנה, במידה ויורשעו על פי החלטת בית המשפט, בהתייחס לחוקי סחר בילדים שקיימים במדינה. דוברת המשטרה, דריה גריבקובה, אמרה: "'צ'צ'נה הודתה בכנות כי העבירה את התינוק תמורת כסף לזוג, שחי ללא ילדים, שפגשה קודם לכן. בנוסף, היא הודתה גם בשימוש בתעודת זהות מזויפת בבית החולים".