בני זוג ממרכז הארץ, בשנות השלושים לחייהם, התגרשו לאחרונה לאחר שהאישה גילתה כי בעלה מנהל רומן באופן קבוע בצימר בצפון. האישה שכרה בלש פרטי ועקבה אחר בן זוגה אחרי שהתפשטה השמועה על הקשר הסודי של בעלה וגילתה את האמת, שהשאירה אותה המומה לגמרי. 

בני הזוג נישאו לפני כחמש שנים והביאו יחד לעולם ילד אחד. הבעל, איש אמיד מאוד שעובד באחד מהגופים הכלכליים הגדולים בישראל, והאישה, עובדת בתפקיד זניח כמהנדסת. השניים תמיד היו נראים בעיני הסובבים כזוג המושלם. הם התחתנו בשלב מאוחר בזוגיות שלהם כשהם בשלים להורות ומסודרים כלכלית, אך אז התחילה הדרמה הגדולה. 

באחד מאירועי החברה בו עובד הגבר, הוא הכיר אישה שהגיעה להופיע באירוע, גם היא נשואה. השניים החלו לנהל רומן ונהגו להיפגש בצימר בצפון אחת לחודש ולקיים מערכת היחסים שלהם בשקט ומרחוק. עורכת הדין שרין סולן, סיפרה כי האישה הגיעה אליה בטענה "שציפור לחשה לה" כי בעלה מנהל רומן, אך אין בידיה הוכחות. עו"ד סולן, הבינה כי במקרה כזה, אין ברירה אלא לשכור בלש שיוכיח את הטענות של האישה.

האישה ידעה על מקום המפגש של בעלה והמאהבת ולאחר בירור, היא הבינה כי יש בו שני צימרים בלבד. היא שכרה את אחד הצימרים והזמינה את הבלש לשם על מנת שיתקין בו מצלמה. שבוע לאחר מכן, היא שכרה גם את הצימר השני והתקינה גם בו מצלמה. בשני במקרים, על מנת לא לעורר חשד אצל בעלה, האישה הזמינה את הצימרים אך לא הלכה אליהם. 

באחד הימים שלאחר התקנת המצלמות, הבעל התייצב באחד משני הצימרים והיא גילתה - בעלה בוגד בה עם אחת הזמרות המפורסמות בארץ. למחרת, הגיעה האישה באופן אישי אל הצימר ושלפה את המצלמות ממקומן על מנת לקחת עימה את ההוכחות וכך, עם החומר המצולם, היא התייצבה בפני בעלה. "לא הייתה כאן בעיה של הסכם גירושין", סיפרה עו"ד סולן.

לבסוף, הבעל השאיר לאישה את הדירה וסכום חד פעמי של כמה מיליוני שקלים. בנוסף, הוא התחייב לשלם מזונות על סך 10,000 שקלים בחודש עבור בנם הפעוט. בזמן כתיבת שורות אלו, שני הצדדים מחכים לאישור רשמי של בית הדין הרבני, שלא יודע דבר על הדרמה בין השניים