שני רופאי שיניים מצפון הארץ, ניהלו חיי משפחה למופת עם שלושת ילדיהם, עד שהגיעה התפנית הבלתי צפויה. הבעל, שהפך בכיר מאוד וניהל את הקליניקה, החל להתמחות ברפואה אסתטית והתברר כי הקידום וההצלחה, השפיעו מאוד גם על חיי הזוגיות של השניים שהלכו ודעכו. 

לפני כחמש שנים, הבעל החל ללמוד על הזרקות אסתטיות והפך די במהרה למוקד עליה לרגל של לקוחות מכל רחבי הארץ ומפורסמים רבים. בעקבות ההצלחה של הבעל, האישה החלה למצוא את עצמה אחראית יותר על תחזוקת הבית והמשפחה, והחלה לעבוד בחצי משרה. בעקבות כך, נכנסה המזכירה של הקליניקה לתמונה. האישה, שחשדה שבעלה מנהל איתה רומן, החלה לחקור בעצמה את הקרבה התמוהה בין השניים - ולא האמינה לממצאים. 

האישה, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, טענה כי בעלה נהג לצאת להשתלמויות רבות בחו"ל וכשביקשה להצטרף אליו, הוא היה אומר כי הוא לא יכול לצרף אליו אף אחד. אך התברר, כי לבעלה הייתה אורחת קבועה אחרת באותן הנסיעות. "בהתחלה לא חשדתי, כי המזכירה עבדה אצלנו בקליניקה במשך 7 שנים והיא נשואה בעצמה, לכן הקשר ביניהם היה נראה תמים. אבל כשבעלי הפקיד בידיה את כל רשימת הלקוחות ולאט נדחקתי להפסיק לעבוד במרפאה שהקמנו יחד – נדלקה לי נורה אדומה".

על אף טענתה של האישה, שבטוחה שבעלה בוגד בה עם המזכירה, לקשר בין השניים אין כל הוכחות. אחרי שהאישה פתחה בקשה ליישוב הסכסוך, עו"ד סולן ייעצה לה לפנות לבעלה ולעמת אותו עם טענותיה. בזמן כתיבת שורות אלו, האישה עדיין אוספת הוכחות בנוגע לרומן של בעלה, זאת בטרם היא תגיש בקשה לגירושין ויחל הקרב בין השניים על הרכוש העצום שצברו ב-18 שנות נישואיהם.