כשאלי אופר התעוררה בבוקר של ערב חג המולד, לפני ארבע שנים, לא היה לא מושג שהיא בהיריון מתקדם ושהיא עתידה ללדת. בת ה-26 מקליבלנד, ארה"ב, סיפרה בראיון לעיתון The Sun, איך היא בילתה את תשעת החודשים שלפני הלידה, מבלי לדעת שבתוך רחמה מתפתח עובר קטן שהפך לנס חג המולד הפרטי שלה. כמו כן, בכל שנה אופר משתפת את הסיפור המדהים בעמוד הפייסבוק שלה, קראו:

אישה נכנסה להיריון כשהיא כבר הייתה בהיריון עם תאומים. רוצים לדעת איך זה קרה? כנסו וגלו

בראיון אופר סיפרה: "הייתי אז סטודנטית בקולג' ובדיוק והייתי חלק מקבוצת המעודדות. הייתי מתאמנת כרגיל, נזרקת אוויר ורוקדת בלי הפסקה". באותו היום של הלידה, אופר הייתה באימון שגרתי, כשלפתע היא החלה לחוש התכווצויות חזקות. היא ובני משפחתה לא הצליחו להבין מה מקור הכאב החזק וניסו לתת לה משככי כאבים או כרית חימום, אך דבר לא עזר. 

אוליבר הקטן (צילום: רשתות חברתיות)
אוליבר הקטן (צילום: רשתות חברתיות)

בסופו של דבר, ארבעים שעות לאחר תחילת הכאב העוצמתי, אופר הבינה שמשהו באמת חריג והחליטה לנסות לגשת אל בית החולים המקומי. תחילה, הרופאים חשבו כי מדובר באבנים בכליות, אך לפתע, הם הבחינו במשהו חריג בבטנה של אופר והודיעו לה: "את בשבוע ה-38 להיריון, אנחנו צריכים לשלוח אותך מיד לחדר לידה". לדבריה, הרופאים טענו כי אופר הייתה במצב של רעלת היריון חמורה וכי לחץ הדם שלה היה כל כך גבוה עד שהיא כמעט וחוותה שבץ מוחי. אם היא הייתה מחכה עוד כמה דקות והגעתה לבית החולים, המצב היה יכול להסתיים אחרת לגמרי. 

"נכנסתי להלם מוחלט. הבטן שלי הייתה שטוחה לגמרי, איך ייתכן שיש לי שם תינוק?", תיארה אופר את הרגע. אופר כמובן סיפרה לרופאים על כך שהיא לא עקבה אחר ההתפתחות שלו ולא דאגה לעצמה בתקופה ההיריון כראוי, אך הרופאים הרגיעו אותה שהתינוק חי ונושם. לבסוף, הוחלט לבצע ניתוח קיסרי על מנת ללדת את התינוק, וכעבור שעה בחדר הניתוח, אופר הצעירה הייתה אם לתינוק קטן. 

אלי אופר ובנה אוליבר בתמונה עדכנית (צילום: רשתות חברתיות)
אלי אופר ובנה אוליבר בתמונה עדכנית (צילום: רשתות חברתיות)

לבסוף, אופר סיפרה כי היא הייתה מוקפת במשפחה וחברים ברגע הדרמטי בחייה, ויחד היא ואחיותיה החליטו לקרוא לבן החדש "אוליבר". לדבריה, אחרי שכל האירוע קרה, חבריה של אופר לא האמינו לה, הם חשבו שמדובר בבדיחה – הרי איך ייתכן במשך כל החודשים שקדמו ללידה היא הייתה בהיריון ללא ידיעתם. בראיון אופר סיפרה: "אוליבר עכשיו בן ארבע. הוא חכם, סקרן וכיפי והוא הפך אותי לאמא מאושרת. הוא ללא ספק הייתה מתנת חג המולד שהייתי זקוקה לה".