ג'ייסון קלי, בן ה-23, לא ראה את אביו מאז שהיה בן 12, לאחר שהוריו התגרשו. במשך כל השנים שעברו, קלי חיפש אחר אביו, דיוויד, אך ללא הצלחה. בחג המולד האחרון, קלי הצליח להתאחד עם אביו אחרי למעלה מעשור, והתברר כי השניים גרים במרחק הליכה אחד מהשני, בעיר טוברוק שבליברפול, בריטניה. 

בשבוע שעבר, העיתון המקומי Liverpool Head, חשף את סיפורו של קלי שחיפש אחר אביו, ואל המודעה צורפה התמונה היחידה שהייתה לו של אביו, שצולמה בסוף שנות ה-90. במזל, אחד מקוראי העיתון זיהה את דיוויד מהתמונה והעביר למערכת העיתון את השם והכתובת של האב האבוד. 

התמונה של דיוויד קלי שפורסמה בעיתון (צילום: רשתות חברתיות)
התמונה של דיוויד קלי שפורסמה בעיתון (צילום: רשתות חברתיות)

בערב חג המולד, קלי החליט לגשת אל הכתובת, אך כאשר נפתחה בפניו הדלת הוא פגש באישה, בשנות ה-70 לחייה, שאישרה כי אביו אכן גר בכתובת שניתנה לו, אך הוא לא נמצא בבית. בדיוק כשקלי המאוכזב הסתובב והחל להתרחק, אביו בדיוק חזר מריצה. קלי מיד החל להסביר לאביו את המצב, שהגיב בהלם כל כך גדול, עד כדי כך שהוא החל לרוץ ברחובות, בעוד קלי נאלץ לרדוף אחריו. 

"אבא, זה אני ג'ייסון!", צעק לו הצעיר, שהוסיף כי בשלב מסוים, אביו הנמיך את הקצב והשניים החלו להתקדם ברחוב אחד ליד השני. "כשהוא זיהה אותי הוא ניסה מיד להיזכר בתאריך הלידה שלי. באותו שלב הוא לא רצה להסתכל עליי כיוון שעיניו הצטברו מרוב בכי, וגם העיניים שלי". לדבריו של קלי, אחרי שהוא בילה את ערב החג עם אמו ואחותו, הוא הגיע אל אביו והעניק לו במתנה טלפון נייד על מנת שיוכלו לשמור על קשר.

קלי סיפר כי הוא רוצה לנסות לעזור לאביו, שחי עם חברו בחמש השנים האחרונות ונקלע למצב כלכלי קשה. "אני מנסה לראות אם אצליח להשיג את תעודת הלידה שלו, על מנת שאני אוכל להוות ייפוי כוח עבורו והוא יוכל לפתוח חשבון בנק", הסביר קלי. כמו כן, הוא טען כי מדובר "בנס חג המולד" וכי הוא מקווה שכעת המשפחה תתאחד.