אישה שהייתה בהיריון עם תאומים, החליטה לשתף את המסע שלה לקראת הלידה באפליקציית הטיקטוק. האם לעתיד, שחיה בארה"ב, נכנסה באופן טבעי להיריון והיא ובעלה שמחו מאוד מהחדשות, אך כעבור מספר ימים, היא גילתה כי בתוך רחמה ישנו עובר נוסף שלא נצפה בסריקת ההיריון הראשונה שהיא ביצעה. צפו בהסבר של משתמשת הטיקטוק:

@theblondebunny1

Reply to @anarchyvixyn Superfetation Answers ##tripletsoftiktok ##pregnancyjourney ##highriskpregnancy ##pregnant ##triplets

♬ original sound - Blonde Bunny

תופעת ההיריון, הלא כל כך שכיחה, נקראת סופרפטציה והיא משפיעה על נשים שמבייצות פעמיים בחודש. בעמוד הטיקטוק של האם, הנקרא Blonde Bunny, היא הסבירה: "בדרך כלל, הגוף אמור להגביר את ההורמונים ולא לאפשר לרחם לקלוט זרעים נוספים כאשר את כבר בהיריון – אך אצלי זה לא קרה". 

@theblondebunny1

Welcome to our wild ride 💛💛💛 ##lovemybump ##tripletsoftiktok ##pregnant ##pregnancyjourney

♬ Stunnin' (feat. Harm Franklin) - Curtis Waters

לדבריה, רק שלושה אחוזים מהנשים בעולם יכולות להיכנס להיריון, כשהן כבר בהיריון, לכן מבחינה טכנית, ללידה של תינוקות יהיו תאריכים שונים וספירת ההיריון משתנה בהתאם. בסרטון הטיקטוק שלה היא סיפרה: "במקרה שלי ההבדל בין התינוקות יהיה רק עשרה ימים, אך יש נשים שאצלן הפער בין הלידות הוא של חודשים". 

משתמשת הטיקטוק שיתפה את הסיפור האישי שלה במטרה להזהיר נשים אחרות ולגרום להן להשתמש באמצעי מניעה בעת קיום יחסי מין במהלך היריון. בסרטון היא אמרה: "אם בעלך לא רוצה להשתמש באמצעי מניעה בגלל שאת כבר בהיריון – תספרי לו את הסיפור שלי". לאחר מכן היא הוסיפה: "אנחנו זכינו בכל הקופה על ההיריון הראשון שלי, ויש לנו שלוש בנות שיגיעו בבת אחת. אז כנראה שזו גם תהיה חווית ההיריון האחרונה שלי".