מה עושים בחג האהבה בבית? בגלל תקופת הקורונה והסגר יש סיכוי טוב שכבר שכחתם איך מבלים רק שניכם ביחד, בלי אף הסחת דעת – אז אם אין לכם מושג איך לעשות את זה, הגעתם למקום הנכון. הכתבה הבאה היא מדריך צעד אחר צעד לתכנון ערב  של זוגיות אינטימית מלאת תשוקה, שתחזיר לכם את הצבע לפנים ותעשה לכם טוב לזוגיות

מה דעתכם על זה? ערב שלם בלי הסחות דעת – רק שניכם, הוא ואת, אתה והיא בשגרה העמוסה של החיים והקורונה, הזוגיות בדרך כלל נדחקת הצידה. אתם קמים בבוקר, מארגנים את הילדים לזומים, שותים קפה חפוז על הדרך, נכנסים למחשב או עומדים בפקקים ואז העבודה וכל הלחץ שכרוך בה, חוזרים הביתה עם חצי לשון בחוץ, בקושי נשאר זמן לארוחת ערב; בלי שאתם מרגישים, כבר עשר בלילה, וכל מה שנותר זה להיזרק מול הטלוויזיה.
 
ומה עם הזוגיות? האינטימיות? הסקס? איפה מוצאים לכל זה זמן בלו"ז העמוס? אז תנו לי לגלות לכם סוד – אם רוצים, מוצאים את הזמן ועוד סוד ממש קטן – אתם חייבים את זה לעצמכם ולזוגיות כי אתם לא רוצים למצוא את עצמכם בגיל 40 ומשהו עם בן זוג שאתם כבר בכלל לא מכירים; כי אתם לא רוצים להסתכל אחורה, כשתגיעו לגיל 50, ולראות שבעצם לא חייתם, רק עשיתם את "כל מה שצריך" כמו מכונה משומנת;
כי מגיע לכם לחיות את החיים ליהנות לעשות סקס לטפח אינטימיות זוגית

אז הערב, או באחד הערבים הקרובים, תקבעו לכם זמן זוגי רק לשניכם, בלי מסכים ובלי הסחות דעת. אבל מה תעשו בזמן הזה? שאלה מצוינת. בדיוק בשביל זה אני כאן בשבילכם.

ארוחה סקסית  (צילום: www.ingimage.com)
ארוחה סקסית (צילום: www.ingimage.com)

איך לערוך פסטיבל מיניות זוגי בבית? מדריך צעד אחר צעד

הקדמה: אינטימיות היא שם המשחק
כל רגע בערב יהיה משותף ואינטימי: בישול משותף, ארוחות רומנטיות לאור נרות, אמבטיות קצף מפנקות, מבטים חודרים, הקראת שירים, הקדשת ברכות אחד לשני, שיתוף חוויות משמעותיות שלא הספקתם לשתף אחד עם השנייה, בוקר אינטימי, ריקודים סקסיים ועוד. כל דבר יהפוך למשחק מקדים וכמובן שיהיה הרבה סקס

טיפ זהב: הכי חשוב לזכור שאתם לא חדורי מטרה לאורגזמה. ההפך: המטרה היא ההנאה שמסביב, המשחק המקדים, האינטימיות שאתם בונים. האורגזמה גם תגיע, אבל היא לא מטרת העל שלכם.

הכנות: מוזיקה לנשמה
תכינו מבעוד מועד פלייליסט סקסי עם כמה גוונים. שירים שעושים לכם את זה מצד אחד, שירי פסטיבל לריקודים זוגיים אל תוך הלילה, שירים שיעזרו לכם להרים את האווירה, שיעודדו אתכם לקום ולהזיז את הישבנים ביחד לפי הקצב; ושירים מרגיעים לבוקר אינטימי של מבטים, ליטופים והתקרבות רוחנית.

מתחילים: ישיבה על האי במטבח
באוכל יש משהו ממש ממש סקסי. אוכל ואכילה חושנית הם אפרודיזיאק, מעורר תשוקה אולטימטיבי – אז כדאי לקנות חומרי גלם טריים שאתם אוהבים, וגם קצת אלכוהול – אבל זכרו לא לשתות יותר מדי כדי שתהיו שם בחוויה ולא "תברחו" למקום אחר. השתדלו להימנע ממאכלים "מסריחים", כמו שום, שעלולים להעכיר את האווירה. אפשר לבחור מראש מתכון או שניים, שתכינו ביחד, ולהפוך את הבישול לחוויה סקסית מטריפה – מידי פעם להגניב לטיפה לישבן, או להתחכך אחד בשנייה כשהוא ליד המקרר ואת צריכה בדיוק עכשיו לעבור ממש צמוד אליו. או לתת לחצי השני לטעום את הרוטב - היישר מהלשון שלכם. מוזמנים להכין גם קינוח (תותים עם קצפת, שוקולד חם עם פירות סקסיים ועוד) ולשמור אותו לאכילה משותפת במיטה מאוחר יותר.
 
עוד כתבות בנושא מיניות:
ככה עוד לא נישקו אותך: 7 דרכים לנשיקה לוהטת בחצות שתעורר את כל החושים
לא בא לי מאמי: זה מה שגורם לבני הזוג לא לרצות סקס - ויש לזה פיתרון
גברים, תלמדו: אלו הדברים שנשים לא אוהבות שעושים להן במיטה

ממשיכים בריקוד: צריך שניים לטנגו
בישלתם ביחד - עכשיו הגיע הזמן להתקרבות. המשיכו משולחן האוכל לסלון, הדליקו את המוזיקה הקצבית ועופו על ריקוד חושני. חכו עדיין עם הבגדים עליכם. אני יודעת שאתם כבר רוצים לטרוף אחד את השנייה, סוף סוף יש לכם זמן זוגי, ואתם בטח מפחדים להירדם לפני שתגיעו לחדירה, אבל תאמינו לי ששווה לחכות. מה אני כן מרשה? אפשר להכניס קצת ידיים מתחת לבגדים ולהצמיד חזק גוף אל גוף בצמוד לקיר. תרקדו עם עיניים מביטות בעיניים בצורה של כמיהה ותשוקה, תרקדו עם עיניים עצומות כשאתם מרגישים את התנועות וחום הגוף שלכם, תנו לקצב להכתיב לכם את התנועה.

חג האהבה (צילום: www.ingimage.com)
חג האהבה (צילום: www.ingimage.com)

מתלטפים: אמבטיית קצף משותפת
עכשיו שאתם שבעים מאוכל אבל רעבים לסקס חייתי זה הזמן, רגע לפני שאתם הולכים למיטה, לזמן נוסף של חיבור אינטימי והפעם בעירום – אבל בלי חדירה עדיין. מקלחת של תשוקה או אמבטיית קצף ונרות ריחניים, גוף אל גוף, מגע מלטף, נשיקות חושניות וכל העונג הזה. 

משחק מקדים: כשמו כן הוא
כן, כן, אחרי כל הערב הזה שהיה משחק מקדים בפני עצמו אפשר להשקיע זמן גם במשחק מקדים בחדר המיטות. אחרי שיצאתם מהאמבטיה, זה הזמן להפתיע את בן הזוג עם החוטיני האדום החדש: תלבשו בגדים שיהיה לבן זוג מה להוריד. עד עכשיו היה משחק מקדים של רמיזות, ועכשיו המשחק המקדים האמיתי. התאימו את הפלייליסט לאווירה רגועה יותר, פזרו קטורת ונרות בחדר המקודש כולו לאהבה שלכם, עמעמו את האורות ושחקו את משחק הפיתוי. תלטפו, תענגו, תלקקו, תמצצו כל סנטימטר וסנטימטר מכף רגל ועד ראש. נסו לא לפספס אף איבר בגוף שלה ושלך.

זוכים אחד השנייה: חדירה עמוקה ומולטי אורגזמות
אחרי ערב כזה, אחרי שהשקעתם בזוגיות ובאינטימיות, החדירה תהיה כזאת כמו שלא הכרתם מעולם אני מבטיחה שמחכה לכם חוויה על חושית, מטריפה וסקסית בטירוף. לא צריך הרבה מילים כדי לתאר את החוויה המטורפת הזאת, אני אסכם אותה בשתי מילים חשובות: מולטי אורגזמות ולא אוסיף.

ומה עם מחר בבוקר: בוקר רגוע
פיניתם את כל הזמן הזה, ועכשיו, אחרי לילה סוער, זה הזמן להירגע ביחד. כמו שהסקס אתמול היה מטריף, גם הבוקר יהיה שונה לגמרי מכל מה שאתם מכירים. כל הורמוני האהבה שהשתחררו אתמול הרגיעו את שניכם ואתם אמורים להרגיש כעת על ענן. נצלו את ההרגשה לזמן אינטימי כמה דקות, לפני שמתחילים את שגרת היומיום, לשיתוף רגשות ולחיבור שהוא מעבר ליחסי מין. וכמובן שרגע לפני שהילדים נכנסים לחדר – אתם מוזמנים לעשות אהבה פעם אחת נוספת, אם אפשר קוויקי קטן, בשביל להשאיר טעם של עוד. 

מבטיחה לכם שאחרי ערב אחד כזה – אתם תתחייבו ללפחות אחד כזה פעם בחודש
אז יאללה לכו להתארגן לחגוג את האהבה והתשוקה שלכם ,
לחיי מין מלאים בתשוקה, אהבה והקשבה,

שלכם, לימור בנדל 
מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים 
בואו לקבוצת הפייסבוק שלי מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא