שאלתי את החברות בקבוצת הפייסבוק שלי "מתעוררות מחדש" מה הן, כנשים, לא סובלות שגבר עושה להן במיטה. מה מכבה אותן ברגע, גם אם הן ממש מגורות וחרמניות? והן ענו. גבר, זה הזמן שלך לקרוא וללמוד: מה ממש לא כדאי לך לעשות בסקס!

הפתרון לוואגינה יבשה (רמז: זה לא יריקה על היד שלך)
כדי לעורר אותי מינית אני זקוקה לגירוי מיני. אם הפות שלי לא מספיק רטובה, ואתה תירק על היד או תשים חומר סיכוך, זה אולי יגרום לרטיבות ומבחינה טכנית בהחלט תוכל לחדור, אבל איפה הגירוי? איפה ההידלקות שלי? איפה האהבה והתשוקה? בקיצור, אם יבש לי, ואין איזו סיבה רפואית או סיבה אחרת ידועה, שבגללה אנחנו חייבים להשתמש באביזרי סיכוך, לפני שאתה ניגש לפירוטכניקה מסובכת תנסה ללחוש לי באוזן, ללטף אותי מכף רגל ועד ראש, ללקק לי את הדגדגן, להחדיר לי אצבעות, לשחק לי עם הפטמות... או כל דבר חושני ומיני אחר שיכול להדליק אותי מספיק, כדי להרטיב ולהכין את הוואגינה שלי לחדירה. כשאהיה מספיק מגורה, אם נזדקק לתוספת לחות, אז יהיה סבבה להשתמש בחומר סיכוך.

חזרת מיום עבודה, לך תתקלח
ריח של זיעה, גרביים מצחינים, בית שחי רטוב, ריח של שום מהפה וגרעפסים של שווארמה לא מדליקים אותי! חזרת מהעבודה, בין אם בתחום הבניין ובין אם בהייטק ממול המחשב כל היום, בכל מקרה עבר על הגוף שלך יום ומלואו ומקלחת זה מאסט. אתה לא חייב לבלות שעות במקלחת, רק מספיק כדי שריח הגוף הטבעי והנעים שלך יקבל במה של כבוד. אם יש בושם שמדליק אותי במיוחד תשפריץ מעט ממנו, אבל זה לא חובה. אם אכלת קבבים בצהריים, מסטיק או צחצוח שיניים יכול להיות נהדר. רוצה להציע לי לבוא למקלחת משותפת, עוד יותר מדליק!

ככה עוד לא נישקו אותך: 7 דרכים לנשיקה לוהטת בחצות שתעורר את כל החושים

לא בא לי מאמי: זה מה שגורם לבני הזוג לא לרצות סקס - ויש לזה פיתרון

זבנג וגמרנו – לא בבית ספרינו! יש לי גוף שלם, תתייחס אל כולו
קראת לי עם העיניים למיטה, נעניתי, אני מגיעה, רוכנת מעליך ואתה ניגש ישר לוואגינה שלי בכל המרץ. רגע! חכה שנייה! זבנג וגמרנו לא עושה לי את זה. אם הסקס בינינו יהיה רק מרדף אחרי אורגזמות ושפיכה, זה לא יחזיק מעמד הרבה זמן. יש לי פנים יפות, שפתיים מתוקות, אוזניים שמתגרות בלחישה, שדיים שמחכים לידיים המעסות שלך, פטמות שלא יתנגדו להתייחסות, פופיק שיצחק אם תלקק אותו, כפות רגליים שישמחו לעיסוי, ירכיים אוהבות – כל הגוף שלי מחכה ממש כאן להכיר, להרגיש ולהתגרות ממך, והוואגינה גם כאן, כמובן, אבל ברגע הנכון.

זוג עושה סקס (אילוסטרציה) (צילום: אינג אימג')
זוג עושה סקס (אילוסטרציה) (צילום: אינג אימג')

יש בעיה בהקשבה, לך לנקות את האוזניים!
חשוב לי שתקשיב לי, אני מבטיחה להקשיב גם! אחד הדברים החשובים ביותר במיניות זוגית וחושנית, ובכלל בזוגיות, זה הקשבה. אם אתה בעולם משלך בזמן הסקס הרי שזה לא סקס זוגי, את זה אתה יכול לעשות לבד עם מאונן או עם היד. החלטנו לבלות ביחד בערב של תשוקה בוערת? בוא נהיה ביחד! תסתכל עליי בעיניים כשאתה מוצץ לי את הפות, תקשיב לאנחות שלי ותראה אם אני נהנית או מעדיפה שתעבור לאזור אחר בגוף, תשים לב לתנועות הגוף שלי ותראה עד כמה אני בקטע של מה שאתה עושה – תקשיב לי, אני אקשיב לך והסקס יהיה חושני ומטריף יותר ממה שאתה יכול לדמיין.

גמרת? זה לא הזמן להסתובב ולהירדם
אני מבינה שאתה עייף מהאקט המטורף שחווינו עכשיו ביחד, גם אני! אבל אם מיד תסתובב ותירדם זה יכבה אותי ברמות, וזה ישפיע על הפעם הבאה, אם בכלל תהיה כזאת. נעצמות לך העיניים? חבק אותי ונרדם ביחד. אתה מת להתקלח אחרי? תזמין אותי להצטרף. אתה ממש ממש עייף? תגיד לי מילים אחרונות של אהבה ותספר לי שאתה נרדם והולך לישון, אבל שתמשיך לחלום ולפנטז עליי גם בשינה. זה פשוט מאוד, אם אנחנו שוכבים, מסיימים ואתה עובר לעולם שלך, אני מרגישה מנוצלת, אני מרגישה שקיבלת את מה שרצית ואין שום דבר מעבר. תשאיר אותי עם טעם של אהבה, תראה לי שמה שיש בינינו זה לא רק סקס ושפיכה.

לא זה לא! נשיכות, אלימות וגבולות ברורים
אם בא לך סקס פרוע יותר שכולל סאדו-מאזו, אפילו נשיכות בקטנה, או כל אקט מיני חדש שלא חווינו יחד, קבל אישור ממני לעשות את זה. דבר איתי, תתאר לי באוזן מה בא לך, איך זה הולך להיראות ולהרגיש, מה אתה רוצה לעשות לי ותן לגוף שלי להבין אם מתאים לו לחוות את זה או לא. לא כולן אוהבות סקס אלים, סקס אנאלי או פנטזיות שונות וזו זכותן המלאה! סקס וזוגיות זה לא דבר שכופים – לא זה לא! אז זה בסדר גמור אם אתה אוהב סקס קצת יותר אלים או שיש לך פנטזיה כזו או אחרת, אבל תצטרך ליידע אותי ולשאול אותי אם זה בסדר, מה בסדר ולברר מולי איפה בדיוק עוברים הגבולות.

זוג במיטה (אילוסטרציה) (צילום: אינג אימג')
זוג במיטה (אילוסטרציה) (צילום: אינג אימג')

לדחוף את הראש למטה
יכול להיות שיש מי שזה ידליק אותה שאתה קצת קשוח איתה, וזה חוזר להקשבה. הרבה מאוד נשים מתלוננות על גברים לא קשובים שדוחפים את הראש למטה לקבל מציצה, או שאחרי המציצה דורשים ממנה עוד בכוח. אל תעשה את זה, אלא אם כן היא מבקשת שתעשה את זה, כי רוב הסיכויים שהיא לא תאהב את זה ותרגיש ממש מושפלת ואז.. איבדת אותה וחבל... אישה מינית ופראית במיטה היא נכס!

בגדול, אם תראה את הסקס כמעשה של אהבה חושנית ולא רק זבנג וגמרנו, הכל צריך להיות מעולה! כמה כללי בסיס שכדאי לגזור ולשמור:

  • תגרה אותה, תעורר אותה, תגרום לה להרטיב מהתרגשות
  • תדאג להיגיינה אישית – ניקיון הגוף, גזיזת וניקוי הציפורניים וכו'
  • סקס אמיתי חושני ומלא בתשוקה זה לא זבנג וגמרנו!
  • הקשבה היא דרך חיים, בכלליות, ובין הסדינים בפרט
  • גמרת? אל תסתובב, תעצום עיניים ותלך לישון
  • לא זה לא! כבד את הגבולות שלה
  • אל תדחוף את הראש שלה למטה אלא אם היא מבקשת את זה

לחיי מין מלאים בתשוקה, אהבה והקשבה,

שלכם, לימור בנדל 
מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים
בואו לקבוצת הפייסבוק שלי מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא