הנשיקה היא סמל לאהבה, ולא רק בין בני זוג - נשיקה של אמא בבוקר, נשיקות בלחי בין בני משפחה, חיבוקים ונשיקות עם חברות טובות בעת הפגישה או בעת הפרידה לשלום.
 
ומה קורה במערכת זוגית? בנשיקה של אוהבים, מעבר לאהבה, יש DNA של תשוקה ורומנטיקה - סביר להניח שבדייט הראשון, אם הוא היה מוצלח, תהיה מעורבת איזו נשיקה מהוססת; בראש השנה הלועזי אוהבים מתנשקים בדיוק בחצות; נשיקה מגרה במשחק המקדים; נשיקת בוקר טוב אחרי לילה של סקס לוהט; ועוד נשיקות שמלוות את הזוג באבני דרך משמעותיות וגם סתם ביום חול.
 
אבל מה קורה במשך השנים? הרומנטיקה, התשוקה ואיתם גם הנשיקות לא צריכים להיעלם מהזוגיות. אז איך תגוונו בנשיקות ותשאירו אותן כחלק מלא במערכת היחסים שלכם? תגוונו. ועכשיו כשיש סגר ואין מסיבות - תעבירו את החגיגה אליכם הביתה.

אז תרטיבו מעט את השפתיים ותתכוננו לנשיקה מטריפת חושים:

1. הנשיקה המתפוצצת
רוצים לראות זיקוקי דינור בחצות? עכשיו זה הזמן ללכת לפיצוציה הקרובה ולקנות שקית קטנה של סוכריות קופצות (כן כזו של הילדים, עם סוכריית המקל בפנים ואבקה מתפצפצת בפה). קחו איתכם את השקית הקטנה רגע לפני הנשיקה.

מסתכלים בעיניים, מתקרבים, עוצמים את העיניים ומקרבים את השפתיים בעדינות אחד אל השנייה. שנייה לפני מעבירים את הלשון על השפתיים, כדי ללחח אותן מעט ושופכים על הלשון את האבקה המתקתקה והמקפצצת. מצמידים שפתיים ובהדרגתיות משלבים את הלשון ותתכוננו לעיקצוצים ופיצוצים שיעוררו לכם את כל החושים. 

2. הנשיקה ההפוכה
הנשיקה הזו מיועדת לנשקנים עייפים שנכנסו כבר למיטה הרבה לפני חצות אבל עדיין רוצים להתחיל את השנה בנשיקה מדליקה ולא שגרתית ומשעממת. אז איך עושים נשיקה הפוכה: הוא שוכב על הגב, את מגיעה מכיוון הראש ורוכנת מעליו, כשהראש שלך הפוך לראש שלו ומנשקת אותו נשיקה הפוכה – שפתיים תחתונות על שפתיים עליונות ושפתיים עליונות על שפתיים תחתונות. כן, אפשר להתנשק הפוך ואז פשוט למשיך לגלוש לנשיקות על כל הגוף. 

כמעט נשיקה (צילום: ingimages.com)
כמעט נשיקה (צילום: ingimages.com)

3. הכמעט נשיקה (אזהרה - מאוד מעורר!)
הנשיקה המתגרה ביותר ביקום – מתקרבים, מצמידים שפתיים בנגיעה קלה, רפרוף בלבד, נוגעים לא נוגעים ומתרחקים. ממשיכים בנגיעות קטנות ומתחמקות שלא מתממשות לכדי ממש נשיקה, אלא רק כמעט. אפשר שאחד מבני הזוג יהיה אקטיבי והשני פסיבי. את לא זזה ואתה מנשק את השפתיים שלה. מעביר לשון לאט, לאט על השפתיים. שפה עליונה לאט ממש. תן לה להיות בכמיהה אליך. תסתכל לה בעיניים בצורה שובבה בזמן שאתה מעביר את הלשון על השפה. אסור לה בשום אופן להחזיר נשיקה או להוציא לשון. אם היא עושה את זה אתה הולך אחורה ומפסיק לנשק. אפשר להמשיך להתגרות גם בשאר הגוף. 

4. הנשיקה הצרפתית
נשיקה צרפתית היא למעשה נשיקה עם לשון. אל תתחילו ישר עם הלשון, אבל אם התחלתם בנשיקות עדינות, בהדרגתיות, אפשר לעבור לנשיקה צרפתית. החדירו את הלשון פנימה לפה של החצי השני בעדינות (ובלי "לבלוע" את הזוג ובלי להטביע עם המון רוק), לטפו לשון בלשון ושחקו איתן. זה הזמן שלכם לחדש, שחקו עם הלשון בכל מיני כיוונים: למעלה ומטה, בסיבובים, לכו "מלחמה" של חרבות עם הלשונים מי יצליח להצמיד את הלשון של השני למטה, ליקוקים של הלשון מהצד, ליקוק של הלחי מבפנים או הכיח העליונה/התחתונה. שחקו זה עם זו. כמה שיותר זמן - יותר טוב. הסברה אומרת שנשיקה צרפתית יכולה להוריד עד 6 קלוריות – עוד סיבה טובה לנשיקה צרפתית. 

עוד כתבות בנושא:
"לאט, לאט לסבן": זה מה שצריך לעשות לפני שאנחנו עושים סקס במיטה
לא בא לי מאמי: זה מה שגורם לבני הזוג לא לרצות סקס - ויש לזה פיתרון

 5. נשיקת וואקום
אוהבים למצוץ סוכריה על מקל? אז בדיוק ככה רק עם השפתיים של בני הזוג.  בנשיקת וואקום, בני הזוג מצמידים את השפתיים ושואבים אוויר כך שהשפתיים נצמדות חזק עם תחושת כאב קל, אך מהנה. תנו לשפתיים שלכם להצמד ממש אחת לשנייה. נסו להניע יחד את השפתיים, כמו לתת אחד לשנייה עיסוי חושני ומדליק. לסיום, אם תשחררו את השפתיים במהירות יישמע רעש, אם יש ילדים בבית או אורחים, כדאי להפריד בהדרגתיות תוך הכנסת אוויר חזרה אל חלל הפה. אם החצי השני לא מכיר את הנשיקה אולי כדאי לערוך לו איזו היכרות קטנה לפני. 

6. נשיקות בתנוך האוזן
אמנם זו לא נשיקה על השפתיים, אבל יש מי שידלק לגמרי מנשיקות, ליקוקים ונשיפה על תנוך האוזן. שימו לב, שיש בני זוג שלא יאהבו את התחושה המדגדגת, ומצד שני יש מי שיכול לגמור רק מנשיקות כאלו. האוזן שלנו היא איבר מאוד ארוגני (מעורר מינית). אפרכסת האוזן והתנוך בפרט יכולים להטריף את החושים. את נשיקת החצות תתחילו בלחישות אירוטיות באוזן. תתקרב לאוזן שלה, קח לאחור את השיער שלה כך אפרכסת האוזן תהיה חשופה אליך לחלוטין.

לחש לה באוזן למה אתה אוהב אותה, כמה טוב היא עשתה לך בשנה האחרונה. שתף אותה מה אתה הולך לעשות לה עוד מעט. תתקרב לאט, לאט לאוזן ולקק בעדינות ולאט עם הלשון. עכשיו זה הזמן לאסוף את תנוך האוזן לתוך הפה שלך ולהשתעשע ולהטריף אותה קלות. תן לדמיון שלה להשתולל.

נשיקת ערפד (צילום: ingimages.com)
נשיקת ערפד (צילום: ingimages.com)

 7. נשיקת ערפד
למעשה מדובר יותר בנשיכה מאשר נשיקה. זה הרגע שאת חושפת לו את הצוואר. אם הוא גבוה תעשי את זה כשהוא יושב על המיטה או הספה ואת לצידו.  את ממוקמת מולו, מסתכלת לו בעיניים כמו ערפדית רעבה עם חיוך שובב. לאט, לאט את מתקרבת לצוואר שלו, נשיכות קטנות על הצוואר, לא עד כדי דם, אבל בהחלט אפשר לשלב גם מציצת היקי (במידה ושני בני הזוג זורמים על העניין), כזו שתשאיר סימן כחלחל גם יום למחרת (בכל זאת סגר. מי יראה?).

את יכולה לשלב בין כאב לעונג, לנשוך את הצוואר עם השיניים עד שיכאב קלות ואפילו ישאיר סימן ואז בדיוק באותו מקום תני לו נשיקת נחמה עדינה, כשאת משתמשת בשפתיים שלך.  
 
אז את איזה מהנשיקות אתם מיישמים? ואיזה סוג לא הכרתם? נשיקת סילבסטר זה אחלה זמן להתנסות בנשיקות חדשות שלא ניסיתם עד היום, ולהמציא סוגים חדשים משלכם. תשתובבו. 

שלכם בעונג,
לימור בנדל, מלווה זוגות אוהבים לפיתוח חשק מיני ותשוקה לאורך שנים. רוצים להעמיק יותר? הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלי מתעוררים ביחד