משרד הבריאות עדכן הבוקר (ראשון) כי 760 מאומתים חדשים לנגיף הקורונה אובחנו ביממה האחרונה בישראל. זאת, מתוך 37,538 בדיקות לגילוי הנגיף שנערכו אתמול. עוד נמסר, כי לראשונה מאז אוקטובר שיעור החיוביים עומד על למעלה משני אחוזים - 2.07%, ובמקביל, מקדם ההדבקה ממשיך לעלות והוא עומד על 1.41.

מהנתונים עולה עוד כי  מספרם של החולים הקשים עלה ל-98, מתוכם 39 מונשמים. על פי הנתונים, 82.5 מהחולים שמצבם קשה לא התחסנו בכלל לנגיף.

מפרוץ המגפה נפטרו בארץ 8,242 חולים, כאשר האחרון ברשימה הלך לעולמו ביום שישי.

מוקדם יותר התייחס פרופ' רן בליצר, ראש קבינט המומחים, מייעץ ל'מגן ישראל', ראש מערך החדשנות בכללית ומנהל מכון כללית למחקר, להתפשטות וריאנט האומיקרון בתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103F, ואמר כי אם הגל יהיה גבוה פי כמה וממושך פי כמה מאשר שראינו בגל הדלתא - המספר המצטבר של חולים קשים עשוי להיות גבוה יותר ממה שראינו בגל הקודם". משכך, הוסיף, "צריך לנקוט בכל אמצעי הזהירות שננקטים כרגע".

אמש עדכן משרד הבריאות כי 591 מאומתים חדשים לווריאנט האומיקרון אובחנו אתמול. עד כה זוהו 1,118 מאומתים לזן, מתוכם 723 שבו מחו"ל. בנוסף, קיים חשד גבוה לעוד 861 מקרים של חשיפה לווריאנט שעדיין לא התקבלו עבורם תוצאות הריצוף.