תראו לי מישהו שלא אוהב חטיפים מלוחים. הם קיימים במגוון צורות, צבעים וטעמים ומתאימים לאירוח, נשנוש מול הטלוויזיה, בליווי מטבל או בלי. אבל האם ידעתם שהטעם המועדף עליכם יכול להגיד הרבה על אישיותכם? זה מה שטוענת הפסיכולוגית אמה קני, שמנתה ב"סאן" הבריטי את התכונות שמאפיינות את חובבי החטיפים, איש איש וטעמו.

למשל, אם אתם אוהבים חטיף צ'יפס רגיל עם מלח כנראה שיש לכם מזג מאוד מאוזן ואין לכם נטייה "לעשות דרמות" מדברים. אתם טובים במציאת פתרון לבעיות, אפילו המורכבות ביותר, ואוהבים לדבוק בשגרה.

עוד אמרה קני, כי אתם חיות מסיבות וסביר להניח שתהיו "הראשונים והאחרונים על רחבת הריקודים בכל מסיבה אליה תוזמנו".

אם אתם חובבי חטיפים בטעם מלח וחומץ לפי קני אתם בני אדם קיצוניים והנטייה שלכם לניתוח-יתר גורמת לכך שמדי פעם אתם נאבקים עם "תסמונת המתחזה" (מצב בו אנשים שהגיעו להישגים גבוהים מפקפקים בתרומה האישית שלהם להישגים אלו וחושבים שהשיגו אותם בדרכים לא הוגנות) וחוסר ביטחון אישי.

"אתם עובדים קשה כדי להשיג את החלומות והשאיפות שלכם, אבל אתם אף פעם לא רוצים להיראות יהירים, מה שיכול להוביל לכך שלא תצליחו לחגוג את ההצלחות שלכם", אמרה הפסיכולוגית.

היא המשיכה ואמרה כי "הצניעות שלכם היא גם הסיבה שבגללה אתם כל כך אהובים ומוערכים על ידי הקרובים לכם ביותר, ויש לכם כישרון מדהים לשפר ללא מאמץ את מצב רוחם של חברים ובני משפחה.

ומה לגבי חובבי טעם השמנת והבצל? הפסיכולוגית טענה שחובבי החטיפים הקצת יותר "מסריחים" לא דופקים חשבון בדרך להשגת מטרותיהם, יודעים בדיוק מה הם רוצים ולא מתנצלים על היותם אמביציוזיים וחדורי מוטיבציה. 

"אתם מאוד דעתנים ונהנים מוויכוח סוער, אבל גם בעלי יכולת הקשבה טובה ובגלל זה אתם מצליחים גם בעבודה וגם ביחסים האישיים שלכם", ציינה קני. 

הטעם האחרון אליו התייחסה הפסיכולוגית היה טעם שפחות מוכר במחוזותינו - בצח כבוש. היא ציינה כי לחובבי הטעם יש צמא לאדרנלין והוסיפה כי שגרתיות משעממת אותם. הם נאמנים, אמיצים, תומכים, נמצאים שם בעת צרה ומאוד מוערכים על ידי חבריהם.