זבובים הם אחד הדברים המעיקים והמטרידים שמביא עמו הקיץ הישראלי. הם נכנסים לנו לבתים מהחלונות, הדלתות, מזמזמים לנו באוזניים, מדגדגים ומשגעים אותנו. רבות דובר על שיטות להרחקת המטרידים המעופפים, אבל השיטה הבאה מדהימה בפשטותה, יעילותה, לא עולה כסף, טבעית ומצריכה בסך הכל שלושה דברים שלכולנו יש בבית.

מילצ'ן מעיד לעיני שרה נתניהו: "הנוכחות שלה לא תשפיע עליי"
גוטליב זועמת: "ברק עבריין מסוכן שצריך לשבת מאחורי סורג ובריח"

חשבון טיקטוק של משתמשת בשם alexandra solera חשף דרך באמצעותה תוכלו לעבור קיץ נטול זבובים: מה שאתם צריכים זה שקית שקופה של סנדוויצ'ים, אם יש לכם שקית עם ואקום זה מצוין אבל גם שקית פשוטה תתאים, מעט מים ומספר מטבעות.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

 
מלאו את השקית השקופה במים עד לאמצע.

הכניסו חמישה או שישה מטבעות לשקית וקישרו את השקית.

תלו את השקית בסמוך לדלת הבית או תלו מספר שקיות סמוך לחלונות.
 
על פי ה"דיילי אקספרס" לזבובים יש מה שמכונה "ראייה מורכבת", מה שאומר שהם רואים דברים אחרת. הם יראו את שקית המים מספר פעמים בבת אחת, ומכיוון שהם שונאים מים, הם יירתעו מיד. בנוסף, השילוב של המים והמטבעות ייצרו קשת צבעים ש"תציק" לזבובים בעיניים והם יעשו "אחורה פנה" ולא יטרידו אתכם יותר.

וולטר מרפי, מומחה להדברת מזיקים ב-"PriceYourJob.co.uk", הוסיף כי "הדרך הטובה ביותר להיפטר מזבובים היא לוודא שהבית שלכם נקי ממוצרים מתוקים ודביקים פתוחים, בשר נרקב או פסולת אחרת".

"רצוי לנגב משטחים כמו שיש ושולחן ולרוקן את הפח לעתים קרובות ככל האפשר כדי למנוע מהזבובים להתמקם בביתכם. גם חומץ תפוחים יסייע להיפטר מהם", הוסיף.

צפו:

@alexandrasolera Keeping flies and bees out of your house #usefull #hacks #lifehacks #summer #helpful #wow #helpfultips #tips #flies #bees #househacks #househack ♬ original sound - Alexandrasolera