קיפול כביסה הוא כמו כוסברה: או אוהבים או ששונאים. יש כאלה שקיפול הבגדים וריח הכביסה הנקיה מרגיעים אותם והם מתמוגגים למראה ערמות החולצות, המכנסיים ושאר פריטי הלבוש מסודרים בארון כמו חיילים. יש כאלה שמקפלים תוך כדי האזנה לפודקאסט, מוזיקה או צפיה בטלוויזיה ויש כאלה שרק מחכים שזה ייגמר.

מה מניע את פוטין? פסיכיאטר בכיר מנסה לספק תשובה
אולמרט: "ממשלת נתניהו? בריונים שעוסקים בהסתה עלובה"

אמא עסוקה ואולי גם קצת עצלנית לשלושה ילדים מתחת לגיל 5 בשם מאי זימי (maizimmy) חשפה בפני משתמשי הטיקטוק מה היא עושה לאחר שהבגדים של ילדיה עוברים כביסה, וגרמה לתגובות מעורבות בקרב הגולשים, שחלקם חשבו שהיא "גאונה", בעוד החלק האחר טען שהיא עושה טעות גדולה.

מאי סיפרה שהיא לא טורחת לקפל את בגדי הילדים שלה לפני שהיא מניחה אותם בארון לאחר הכביסה.

בסרטון טיקטוק שהעלתה לרשת היא הסבירה כי "כביסה לוקחת כל כך הרבה זמן. כשצריך לעשות כביסה לילדים קטנים, זה מרגיש כאילו זה גוזל לך את כל השבוע".

@maizimmy I know this will trigger some😅 promise my kids would rather hang out with me than have me fold clothes lol #cleantok #momhacks #cleaninghacks ♬ original sound - Mai Zimmy - Cleantok & MomLife

האם הודתה שלא אכפת לה לעשות כביסה, אבל לקפל בגדים ולהניח אותם בצורה מסודרת זה כבר יותר מדי בשבילה. היא אמרה: "למען האמת, לעשות כביסה זה לא כזה נורא, זה הקיפול והסידור של הבגדים שאני ממש לא אוהבת. אני פשוט לא מקפלת יותר את הבגדים של הילדים שלי".

אז מה היא עושה? מניחה את הבגדים בארון ובו מגירות ייעודיות. מגירה לחולצות, מגירה למכנסיים, לגרביים, לפיג'מות, לתחתונים וכו'.

לדברי מאי, הילדים שלה לא מוטרדים אם הבגדים שלהם מקופלים או לא. היא אמרה: "לבני בן ה-3 פחות אכפת שאני לא מקפלת לו את הבגדים. אני עדיין שמה הכל בצד, למשל כל החולצות מונחות במגירה אחת על השניה בשיטת 'אין קיפול' והבגדים שלהם אפילו לא מתקמטים, אז למי באמת אכפת שזה לא מקופל אלא מונח במגירה המתאימה כדי שהם יוכלו למצוא את הבגדים שלהם בבוקר".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מאי ציינה גם שבזכות אי-קיפול הכביסה היא מרוויחה זמן לבילוי עם ילדיה. 

הסרטון הפך לוויראלי לאחר שצבר מעל 4.2 מיליון צפיות. גולש אחד כתב: "עשיתי את זה במשך שנים!". אחר שיתף: "זו גם השיטה של אמא שלי! אנשים חושבים שאני משוגעת, אבל בניי בני ה-3 וה-6 שמים את הכביסה שלהם בעצמם ובוחרים את הבגדים שלהם כל יום!". גולש שלישי הודה: "בצורה הזו לא היו לי ערמות כביסה כבר שנים".

לצד התגובות החיוביות היו כאלה שלא התרשמו והטיפו מוסר לאמא: "אולי זה יותר קל לך, אבל זה לא בסדר, כי הילדים לומדים ממך וחושבים שככה כולם 'מקפלים' את הכביסה שלהם, אז הם לעולם לא ילמדו איך עושים את זה באמת", כתב אחד הגולשים. אחר אמר: "את טועה. פשוט תקפלי את הכביסה מול הטלוויזיה".