מגנטיות היא כוח שאי אפשר לעמוד בפניו, וזה קשה להתעלם מהמשיכה שמרגישים באופן טבעי כלפי אנשים בעלי אישיות ממגנטת. הדרך הקלה ביותר להסביר מהי אישיות ממגנטת, היא לדמיין את השפעתו של מגנט על מתכות. אנשים עם אישיות כזאת יכולים למשוך אליהם אנשים אחרים, בדיוק כמו שמגנט מושך אליו מתכות. אנשים אלה הם אותנטיים, פתוחים, בעלי כישורי הקשבה מצוינים, יש להם יכולת להתיידד בקלות, וכריזמה טבעית שגורמת לאנשים לרצות להיות בקרבתם.

שהו יחדיו לילה לפני: פרטים חדשים מהחשד לרצח יאיר חדד בבקעה
46 שנה ביניהם: בן 36 התחתן עם בת 82 וכעת נחשף מידע מצער

להלן 15 תכונות של אנשים בעלי אישיות ממגנטת:

1. חוש הומור - לאנשים עם אישיות ממגנטת יש חוש הומור מפותח, והם יגרמו לאחרים להרגיש שמחים.

2. אותנטיים – מדובר באנשים אותנטיים וכנים. הם לא רואים טעם בלהיות מזויפים, מאחר וזה נוגד את הטבע שלהם ולא משרת שום מטרה מבחינתם.

3. יודעים להקשיב – הם ממקדים את כל תשומת הלב שלהם באנשים אחרים, ומקשיבים להם מתוך עניין אמיתי. במהלך שיחה הם שומרים על קשר עין, ושואלים שאלות אם הם צריכים יותר בהירות.

4. בעלי ידע - אנשים עם אישיות ממגנטת כל הזמן לומדים וסופגים כמה שיותר מהחיים. בזכות הלהיטות שלהם ללמוד ולהבין אנשים, הם בעלי ידע עצום והשקפה נבונה על מצבים. הם רואים בכך דרך להפוך את העולם למקום טוב יותר, ונהנים לחלוק את הידע שלהם עם אנשים אחרים.  
5. אדיבים ומתחשבים – הם מודעים לאופן שבו המילים וההתנהגות שלהם יכולים להשפיע על אנשים אחרים, ולכן הם שואפים להימנע ממצבים שבהם אנשים יכולים להיפגע. אם בכל זאת הם פגעו, הם מיד יקחו אחרות ויתנצלו.

6. מעוררי השראה – לאנשים אלה יש את היכולת לעורר השראה באחרים רק על ידי היותם עצמם. הם מפיצים שפע של אנרגיה חיובית.

7. מלאי אנרגיה – אנשים אלה מלאים באנרגיה חיובית, והם משתמשים באנרגיה הזאת כדי לעזור לאחרים לקום, ללמוד משהו חדש ולתרום לעולם.

8. אופטימיים - יש להם את האיזון הנכון בין אופטימיות והתחשבות, והם משתמשים בזה כדי להקל על אנשים ולגרום להם להרגיש טוב.

9. בטוחים בעצמם – הם בטוחים בעצמם ונוח להם לקבל ביקורת מאנשים אחרים, מאחר והם רואים בכך הזדמנות ללמוד ולבצע התאמות. הם יודעים היטב מה הערך שלהם, לא מפקפקים ביכולות שלהם, ומתייחסים לכל צורה של ביקורת כדבר בונה.

10. יצירתיים ומקוריים - הם מאמצים השקפה של חשיבה מחוץ לקופסה, ולעולם לא מודאגים מהאופן שבו אנשים יגיבו לרעיונות שלהם.

11. אמפתיים - קל להם להזדהות עם אחרים ולהפגין דאגה וחמלה אמיתית. הם ישבו וידברו עם אדם במצוקה, ויעשו מה שהם יכולים כדי לנחם אותו.

12. כנים וישרים – הם תמיד יהיו כנים לגבי השקפת עולמם, ערכיהם או אמונותיהם.

13. מנהיגים - ההסתכלות הכריזמטית והנלהבת שלהם על החיים גורמת לאנשים לשאוף להיות דומים להם.

14. שפת גוף פתוחה – הם תמיד עומדים זקופים, מסתכלים בעיניים כשהם מדברים ומשתמשים במחוות פתוחות ובטוחות (כגון טפיחה עדינה על הכתף). הם אף פעם לא מגזימים במחוות, מכיוון שהם מאוד מודעים לכך שיש אנשים שלא אוהבים שנוגעים בהם.

15. הם מחייכים, והרבה - כשהם מחייכים זה אמיתי, וניתן לראות את השפעת החיוך שלהם על אחרים. זה מדבק ויש לזה אפקט דומינו. פתאום אנשים נוספים מחייכים לאנשים אחרים. מדובר מעשה פשוט בעל אפקט אדווה יפהפה.
 
לסיכום, אי אפשר להתעלם מהעוצמה של אנשים עם אישיות ממגנטת. תזכרו שמה שאתם מרגישים - זה מה שקובע. ככל שתרגישו יותר טוב - תשדרו יותר אהבה, וככל שתשדרו יותר אהבה, תהפכו להיות אנשים עם אישיות ממגנטת.

מירב דיין היא מאמנת אישית ועסקית, ומומחית להעלאת ביטחון עצמי ושינוי דפוסי חשיבה. לפרטים נוספים

מירב דיין (צילום: שלומי יוסף)
מירב דיין (צילום: שלומי יוסף)