אז היום זה ערב ט"ו באב ובמקום להישאר בבית אני רוצה לתת לכם את הטיפ שלי לאיך למצוא פרטנר/ית לצאת איתו/ה בט"ו באב. הטיפ שלי הוא להעיז, לגשת, וזה לא משנה אם אתם גבר או אישה.

מיוחד לט"ו באב: כך תדעו שהחתול שלכם אוהב אתכם
מסתירים את הרגשות שלכם? מבחן האישיות הזה יגלה לכם

תמיד נחשוב על זה שניגש אלינו כמה אומץ, ערך וביטחון עצמי היו לו מעצם זה שניגש. נחשוב עליו רק דברים טובים וממש לא נחשוב שהוא פתטי. אני לא מדברת על אנשים זרים שאתם לא מכירים אלא על אנשים ברחוב, שכנים, קולגות בעבודה, אנשים בסופר או איפה שאתם קונים את הסלט שלכם בצהריים.

אנחנו פוגשים אנשים בהמון סיטואציות, אז קודם כל צריך להתחיל ליצור אינטראקציה, לדבר על משהו.

במחקר שנערך בארצות הברית לפני 15 שנה לקחו קבוצת גברים וחילקו אותה לשניים. חלק ניגשו לנשים באוניברסיטה ואמרו "היי, את מוצאת חן בעיניי, אפשר לקבל את מספר הטלפון שלך?". 50% מהנשים הסכימו ו-50% סירבו. אצל החלק השני שפנה לשים התחילה שיחה, הגבר והאישה מצאו משהו משותף ואחרי שנוצר חיבור, הם שאלו אם אפשר לקבל את מספר הטלפון. במקרה הזה נרשמו 75% אחוזי הצלחה.

@ilanit_koren #טובאב #אהבה #ערךעצמי #זוגיות #דייטים ♬ צליל מקורי - אילנית קורן

העצה שלי: תבררו איפה יש מסיבות, הרצאות או טיולים, כל דבר שבא לכם ללכת אליו, וכל מה שנותר הוא למצוא את האדם ללכת איתו. אם תבואו למישהו 'פשוט וישר' יש סיכוי טוב שהבן אדם יגיד כן. פשוט תזמו. תופתעו לגלות כמה זה פשוט וכמה הצד השני יכול לשמוח שניגשתם אליו.

אילנית קורן היא מטפלת ומאמנת להצלחה בדייטינג ובמציאת אהבה בריאה. לפרטים נוספים