מה יותר רומנטי מצימר מבודד שמשקיף להרים מושלגים או לנופים מדבריים, מאובזר במיטה רכה ומפנקת, יין, פירות אקזוטיים ושוקולד? צימר שמכיל את כל אלה פלוס ג'קוזי. היום כמעט ולא קיים צימר שלא מפנק את אורחיו בג'קוזי חמים ומבעבע, בין אם הוא ממוקם בפנים או בחצר לצימר. זה לגמרי חלק מהחבילה. מאחר וקהל היעד של הצימרים מכיל ברובו זוגות אוהבים, לא מפתיע שחלקם בוחרים לעשות אהבה/סקס באמבט הרותח. זה נראה מאוד סקסי בתוכניות טלוויזיה ובסרטים, אבל על פי גניקולוגים קיום יחסי מין במימי הג'קוזי עלול להיות מסוכן.

רוב הציבור סבור: הממשלה לא תחזיק ארבע שנים - אז כמה כן?
בחן את עצמך: האם אתה עובד עם פוטנציאל גבוה?

בדיוק כמו בריכות שחייה ציבוריות, הג'קוזי לא מתהדר במים הנקיים ביותר, והטמפרטורות הגבוהות הופכות אותו לקרקע פורייה לחיידקים. מיקרובים או כימיקלים שנמצאים במימיו יכולים לגרום לזיהומים בדרכי השתן ולפריחה בעור, שמופיעה בצורת נקודות אדומות ומגרדות. 

אחד הטפילים המסוכנים שעלולים להימצא ביחד איתכם באמבט המהביל הוא קריפטוספורידיום, שיכול לגרום לדלקות חמורות בקיבה ובמעיים. עוד ברשימת האורחים הבלתי-רצויים שעלולים לחלוק עמכם את המים: חיידק הלגיונלה, חיידקי קולי צואתיים, חיידקים מסוג סטפילוקוקוס ופטריות.

ההידבקות יכולה לקרות כמובן גם אם לא מקיימים יחסי מין בג'קוזי, אך אם שוהים בו עירומים אין ספק כי הסיכונים לחטוף דלקת, פריחה או להידבק בחיידקים - גדלים.

ואם כל זה לא מספיק מגעיל כדי לגרום לכם לוותר על טבילה ו/או סקס, לדברי הגניקולוגים, הסיכון הגדול ביותר של סקס בג'קוזי הוא שהקונדום, במידה ואתם משתמשים באחד כזה, לא יהיה יעיל באותה מידה כפי שהוא ב"יבשה", בין אם זה כדי למנוע הידבקות במחלות ובין אם זה במטרה למנוע הריון.

"ייתכן שקונדומים לא יישארו מונחים במקום כאשר משתמשים בהם במים", אמרו המומחים והסבירו: "בנוסף, הכלור המשמש לתחזוקת הג'קוזי יכול להפוך את הקונדום לפחות יעיל, גם אם הוא נשאר במקום שבו הוא אמור להיות". עוד ציינו, כי "קונדומים גם נוטים יותר להיקרע כאשר משתמשים בהם במים".

זוג בג'קוזי, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
זוג בג'קוזי, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

ואם כבר שתיתם יין ועשיתם סקס - זכרו שאתם לא במיטה והיזהרו שלא להירדם בג'קוזי אחרי!. מים חמים מגבירים את השפעתו של האלכוהול בגוף ואתם עלולים להירדם, לטבוע חס וחלילה או לסבול מהתחממות יתר שעלולה להיות מסוכנת, מאחר שהגוף לא יכול לווסת את הטמפרטורה שלו בזמן השינה.

בנוסף צריך לזכור כי שהייה ארוכה מדי בג'קוזי עלולה לגרום להתייבשות. הסיבה לכך היא שהמים החמים מעלים את טמפרטורת הגוף וגורמים להזעה. הזעה גורמת לגוף לאבד מים, מה שעלול להוביל להתייבשות.