לנקות את הבית עם ילדים קטנים שמתרוצצים בין הרגליים זו משימה לא קלה לכל הדעות. צריך למצוא להם תעסוקה מעניינת שתגרום להם להתרכז בה למשך כמה שיותר זמן, כדי להספיק כמה שיותר. משתמשת טיקטוק בשם גבריאל לין דאן, אם לשני ילדים קטנים שנמצאת בהריון שלישי, שיתפה בטיקטוק שיטה שבאמצעותה ניתן להשיג חצי שעה של שקט כדי לנקות את הבית בלי הפרעות. לא שזה מספיק, כן? אבל 30 דקות זה גם משהו.

היסטוריה על הירח: המהלך הבלתי נתפס של הודו בחלל
יאיר נתניהו דורש צו הרחקה וטוען: זה מה שפעילי המחאה עושים לי

לדברי דאן, כל מה שצריך הוא קופסת קרטון ישנה וכמה צבעים. ומה צריך לעשות? להכניס את הפעוטות לקופסת הקרטון ולתת להם לצייר בחלקה הפנימי. הילדים שקועים בציור פרי-סטייל ובינתיים אפשר לשאוב אבק, לעשות כלים, או כל מה שניתן לדחוס לחצי שעה.

אבל בעוד האם היצירתית התלהבה מהשיטה, העוקבים היו מפולגים בדעותיהם: חלקם, כמוה, חשבו שהרעיון "נהדר" ושיבחו אותה - אבל אחרים היו סקפטיים יותר.

"זו חשיבה מחוץ לקופסה!", התבדח אחד המפרגנים.

עוקב אחד כתב: "הילדים שלי יאכלו את העפרונות או יציירו אחד על השני".

אחד הגולשים הגיב לעוקבים שטענו שהיא מחזקת את הרצון של הילדים לצייר על קירות הבית והיא עוד תתחרט על זה: "אני חושב שאתם צריכים להעלות את הציפיות שלכם מהאינטליגנציה של הילדים שלכם. אפשר ללמד אותם את ההבדל".

דאן משתפת באופן קבוע תוכן הקשור להורות בטיקטוק. לדף שלה, @mrs.gabidunn, יש יותר מ-19 אלף עוקבים והסרטונים שלה זכו ל-2.2 מיליון לייקים. הסרטון הספציפי, שפורסם באינסטגרם בעמוד @ParenthoodMagic, הפך במהרה לוויראלי וזכה ל-27.7 מיליון צפיות.