נמאס לכם מאפליקציות ההיכרויות המתישות או מניסיונות השידוך של הדודה? להכיר בן או בת זוג בימינו זו משימה לא פשוטה, על כך יוכלו להעיד כל רווק ורווקה. אתרי ההיכרויות, האפליקציות הבלתי נגמרות, ה-SWIPING ימינה ושמאלה, ההודעות שנותרות ללא מענה, כל אלו יכולים לייאש אותנו מהחיפוש אחר הנפש התאומה.  

עם זאת, אין ספק שהטכנולוגיה שינתה את הדרך בה אנחנו מכירים אנשים,  ויש כאלה שיגידו שהפכה אותנו לעצלנים ופחות קומוניקטיביים, שכן הטכנולוגיה הרסה את חוויית הדייטינג עבורנו. אך בכל זאת, נדמה כי אי אפשר להימלט ממנה והיא כיום הדרך העיקרית להכיר אנשים. האמנם? 

אז לקראת הוולנטיין דיי, הכירו שלוש דרכים שונות ומקוריות באמצעותן תוכלו להכיר את בן/בת הזוג שלכם: 

תגידו את זה עם קוקטייל: תחום הקוקטיילים התפתח מאוד בשנים האחרונות והקוסמופוליטן הפשוט הפך כבר ב"סקס והעיר הגדולה" לקוקטייל מורכב יותר המוגש עם קישוטים בכוסות מגניבות. אז מה יותר מקורי מלהתחיל עם מישהו או מישהי אם לא באמצעות קוקטייל מיוחד שעליו מדפיסים את משפט ההתחלה המושלם?

לצורך כך פיתחה חברת "ריפלז" פלטפורמת מדיה המדפיסה תמונות, ציורים ומסרים על גבי משקאות בעלי שכבת קצף. באמצעות הטכנולוגיה החדשנית, ניתן ליצור תמונות, משפטים ומסרים או לבחור תכנים מוכנים מתוך הספרייה העשירה של "ריפלז". ההדפסה אורכת כעשר שניות בלבד, נעשית באמצעות תמציות טבעיות ומאפשרת לייצר חוויית לקוח ייחודית בסביבת הבר, שלאחר מכן עוברת לרשתות החברתיות. 

תמונות, ציורים ומסרים על גבי משקאות בעלי שכבת קצף. צילום:
תמונות, ציורים ומסרים על גבי משקאות בעלי שכבת קצף. צילום:

המדפסות המיוחדות של החברה ממוקמות בברים שונים ברחבי הארץ. לכן, בפעם הבאה שאתם יושבים בבר, במקום לכתוב את הטלפון שלכם על מפית - עשו זאת על גבי קוקטייל!

ארוחות חברתיות: טרנד הארוחות החברתיות תפס תאוצה בשנה האחרונה ולו בזכות קבוצות כמו "Eat With" וקבוצות פייסבוק למיניהן או אנשים פרטיים שמעוניינים לשדך בין חברים תמורת סכום סמלי. לארוחות הללו מגיעים בדרך כלל כמות שווה של נשים וגברים, שמעבר להנאה מארוחה טעימה משתפים פעולה בפעילויות אשר "שוברות את הקרח" ובמשחקים שונים שעוזרים למשתתפים להיפתח וללמוד אחד על השני. שיטה זו הפכה לפופולרית בתקופה האחרונה ועשרות זוגות כבר מצאו אחד את השני באמצעותה. 

Hook up in the Meet-up: מיטאפים הם הכנסים של הדור החדש. לא משנה מה תחום העניין שלכם - בטוח יש מיט-אפ בנושא שאפשר להצטרף אליו. כיום קיימות אפליקציות ואתרים ייעודים על אירועי מיט-אפ, כמו גם אירועי פייסבוק למיניהם, שניתן להצטרף אליהם בחינם. בכל יום נתון ניתן למצוא לפחות 10 מיטאפים שונים ברחבי הארץ, בין אם זה בתחום הטכנולוגיה, צילום, אוכל או אמנות. בסך הכל יש מספיק היצע, כך שהסיכויים למצוא מישהו שתואם את הערכים ואת תחומי העניין שלכם הם גבוהים.