GOOD to MEAT, סדרת מוצרי בשרים סופר־פרימיום של חברת פסקוביץ’, פותחה על ידי השף אבי שטייניץ, והיא כוללת 17 מוצרים המכילים מעל 80% בשר, כשרים, מנתחי בשר מובחרים, ללא חומרים משמרים, גלוטן או סויה. בסדרה ניתן למצוא קציצות המבורגר מבשר אנטרקוט, שפונדרה או טלה, קבבים ארוזים בסגנונות עיראקי וקווקזי, קבבוני טלה ואנטרקוט, קציצות בקר, סוגי נקניקיות שונים ועראייס. פתרון נהדר לכל מי שמחפש בשר איכותי לפיקניק או לצלייה בבית.

על אף שמדובר בבשר קפוא, מצליחים לחוש את האיכות שלו, והוא לא מלא בנוזלים. הקבב הקווקזי מצוין ומגיע בתיבול מעט פיקנטי. גם קציצות הבקר מצוינות ומספקות פתרון טוב לארוחת צהריים מהירה. אל תוותרו על הנקניקיות בארילוצ’ה בסגנון דרום־אמריקאי. נקניקיות בשרניות בתיבול פיקנטי.

מחיר: 34.90־79.90 שקלים

רשת "החמנייה" חברה לשף תומר תומס, ויחד השיקו קו מוצרים משותף של בשרים ותבלינים. בסדרת התבלינים ניתן למצוא: פפריקה בטעם מעושן, ראס אל־חנות, תערובת גריל, בהרט, פלפל צ’ומה, תערובת להכנת קציצות, תערובת לתיבול בסגנון מרוקאי ועוד. בסדרת הבשרים תוכלו למצוא: צלעות טלה, סטייק וילה מרצדס, כתף טלה מתובל, אסאדו עגל, אסאדו טלה, שניצל ישראלי, שיפודי לבבות, קציצות לבישול, המבורגר אסאדו, סוגי קבב שונים ונקניקיות.

זהו שיתוף פעולה מוצלח למדי, אשר מאפשר לקנות תחת קורת גג אחת גם בשר איכותי וגם תבלינים המתאימים לכל נתח. טעמנו את הלחמעג’ון של השף תומס, שהיה מעולה. גם השווארמה פרגית נפלאה: מנה קלה אך עשירה. סדרה מצוינת.

מחיר: תבלינים: 22־25 שקלים לצנצנת; בשר: 25־180 שקלים לפי משקל, בסניפי "החמנייה" או באתר

סדרת אטריות מקמח כוסמין מלא של חברת B&D (בטר אנד דיפרנט) כוללת שלושה סוגי אטריות: דקות, רחבות ודקיקות. שילבנו את האטריות הדקות במרק, והן לא שינו את הצורה אחרי ההרתחה ולא נדבקו אחת לשנייה גם בלי שהוספנו שמן. והכי חשוב, הן היו טעימות אפילו יותר מאטריות מקמח לבן. מלבד הטעם, הן מאוד משביעות ומזינות. בהחלט נאמץ.

מחיר: 8.90־9.90 שקלים

“ארוחת גבינה בקטנה” היא מארז אישי הכולל גבינה לבנה 5% של תנובה בשילוב קרקרים בטעם טבעי או קרקרים עם זרעי פשתן וקצח. זהו מארז כיפי למי שמחפש ארוחה מהירה ופשוטה על הדרך או במשרד. ארבעת הקרקרים הם בעלי מליחות עדינה ומשתלבים נהדר עם הגבינה הקטיפתית. אם אתם ממש רעבים זה לא ישביע אתכם, אך בהחלט יסגור פינה כשבא משהו קטן. לטעמנו, כדאי להוסיף עוד קרקר או שניים.

מחיר: 4־6.90 שקלים

המותג זיתא השיק סדרה של זיתי מעדנייה ללא גלעין: קלמטה, ירוקים ומיקס. הזיתים מגיעים באריזה נוחה המאפשרת שימוש חוזר וללא חומרים משמרים. המהלך של זיתא בהחלט מקל על חובבי האפייה הביתית, שרצו לשדרג את הפיצה עם זיתים איכותיים. הזיתים בסדרה המגולענת מצוינים, נהדרים לאפייה ומשתלבים נהדר בסלט, בלי סכנת חנק.

מחיר: 13.90 שקלים

 המותג TWISTSHAKE מציע פלייסמנט עם צלחת לפעוטות במבחר עשיר של צבעים. לפלייסמנט יש מנגנון חדשני שנצמד בוואקום לשולחן ולא מאפשר הסרה על ידי הילד. לפלייסמנט מתחברת צלחת (מגיעה בשלושה דגמים/גדלים) על ידי סיבוב והקלקה. פתרון קל ויעיל, אם כי מעט יקר, לארוחות המלכלכות של הקטנטנים. הפלייסמנט מתלבש בנוחות על כל משטח, וההסרה שלו מאוד קלה: רק “מקלפים” את הפינה, ומיד משתחרר הוואקום. הצלחות שמתחברות אליו קשיחות, ויש להן מכסה שמאפשר לשמור על טריות האוכל.


מחיר: 189.90 שקלים, קבוצת בייבי סמארט

חברת "בארכה" הרחיבה את קטגוריית הטחינה שלה עם טחינה גולמית מעודנת משומשום מלא בתוספת זעתר. חיבור מעולה בין טחינה טעימה לזעתר מעודן. הטחינה כל כך טעימה, שאפשר לאכול אותה ישר מהבקבוק. הזעתר, באופן מפתיע, לא משתלט כלל, אלא נותן תיבול ים־תיכוני מעודן. מצוין בעינינו למריחה בכריך או כתוספת מעל הסלט במקום רוטב.

מחיר: 12.90 שקלים