באווירת חו"ל
מארז Happy New box של חברת "יאללה באסטה" בניחוח חו"ל ובהשראת שוקי חג המולד המקומיים. המארז כולל בין היתר יין בוטיק ממנזר בפאתי בית לחם לצד תבלינים להכנת יין חם, בירת ג'ינג'ר, קאפקייק מקושט מבית חנינא, שוקולדים של סנטה קלאוס מנצרת, אצטרובלים, ערכה להכנת משקה שוקולד חם ומרשמלו, עוגיות ג'ינג'ר מסורתיות מזוגגות בעבודת יד, כובע סנטה נוצץ, שרשרת אורות ועוד הפתעות.
מחיר: 380 שקלים. להשיג באתר.

חגיגת פרחים
סידור פרחים NEW YEAR של רשת ZER4U מכיל ורדים אדומים בקופסה, ובתוכן הפתעה: בקבוק קאווה CASTELL DEL TERME.

זר פור יו (צילום: יח''צ, AFP Contributor  Getty Images,  Vittorio Zunino Celotto  Getty Images)
זר פור יו (צילום: יח''צ, AFP Contributor Getty Images, Vittorio Zunino Celotto Getty Images)

הכל זהב
מארז של "דרך היין" הכולל מהדורה מיוחדת של יין בלו נאן מבעבע עם שבבי זהב 24 קראט בתוכו, המופק מענבי טרביאנו ושרדונה מאזור הריין בגרמניה, יחד עם שתי כוסות.
מחיר: 84.90 שקלים (לחברי מועדון "דרך היין": 80.66 שקלים). להשיג באתר

מארז בלו נאן (צילום: יח''צ)
מארז בלו נאן (צילום: יח''צ)

יאללה מסיבה
מארזי מסיבה של רשת "בורגרים" בטעמים שונים (בקר, טלה, גחלים, מרגז וטבעוני) הכוללים שמונה או 16 בורגרים עם מגוון תוספות (טבעות בצל, הום פרייז, צ'יפס בטטה, סלט טבולה אישי וסלט ישראלי אישי).
מחיר: מארז 16 בורגרים עם שמונה תוספות: 320 שקלים. מארז שמינייה עם שתי תוספות: 142 שקלים. להשיג באתר או במוקד ההזמנות: *4999

אריזת חג של בורגרים (צילום: איתמר לב)
אריזת חג של בורגרים (צילום: איתמר לב)

בילוי זוגי
מסעדת "חבשוק" של השף יגאל מולנר חוגגת את השנה האזרחית החדשה עם תפריט הכולל חמש מנות ראשונות (כגון פטוש מח עצם - עשבים קצוצים, מח עצם, קראמבל אזוב קונפי ענבים על סקורדיליה; כרוב על המנגל עם לאבנה ועוד), שתי מנות עיקריות לבחירה (כגון קלצונה חלקי פנים וליה, ראס אל חנות, קצח וזרעי שומר; המבורגר צפתי, עם אורוגולה, גבינת המאירי, ריבת בצל וזעתר), קינוח זוגי וקוקטייל זוגי.
מחיר: 350 שקלים. משלוחים דרך וולט 

סילבסטר מקומי בחבשוק (צילום: וולט)
סילבסטר מקומי בחבשוק (צילום: וולט)

תוספת תות
מארז קולינרי חגיגי מבית היוצר של "סלון אוכל", הכולל בקבוק קאווה אישי 100 מ״ל, גבינת בושה צרפתית, גאודה הולנדית מיושנת בפחם הדרים, גאודה עשבי תיבול, מנצ'גו כבשים ספרדית, קממבר בקר דנית, קנטוצ׳י קרקר חמאה ועשבי תיבול, תותים ומקרונים.
מחיר: 150 שקלים בתוספת דמי משלוח. 054־4278780, רעות; 050־7536736, שני

מארז סלון האוכל (צילום: יח''צ)
מארז סלון האוכל (צילום: יח''צ)

שפע אלכוהול
Yula Bar, פאב בעפולה שסגור בגלל הקורונה, השיק מארז במיוחד לחגיגות הסילבסטר. המארז כולל בין היתר שמפנייר נירוסטה ענקי, מבחר יינות, שני בקבוקי קוקטיילים מתפריט הבר, צ'ייסרים, פותחן לבקבוקים, שקית קרח ועוד הפתעות.
מחיר: 690 שקלים (משלוח בעפולה חינם). להזמנות: 050-6981321

המארזים של יולה בר (צילום: יחצ)
המארזים של יולה בר (צילום: יחצ)

אוליבייה ושובה
מסעדת "באבא יאגה" התל־אביבית, המתמחה בין היתר באוכל רוסי, מציעה לנובי גוד משלוח של תפריט המיועד לארבעה סועדים וכולל 14 מנות ראשונות (בהן סלט אוליבייה עם עוף, סלט "שובה" עם דג מלוח וירקות כבושים כמיטב המסורת), שש מנות עיקריות, שני קינוחים, בקבוק שמפניה, ליטר מורס ביתי ושני בקבוקי מים מינרליים מתוצרת סאן פלגרינו.
מחיר: 1,099 שקלים. 03-5175179

משלוח באבה יאגה (צילום: צילום פרטי)
משלוח באבה יאגה (צילום: צילום פרטי)

בהרכבה אישית
מארזים לשנה החדשה של simple perfect מוצעים בהרכבה לפי בקשת הלקוח. ניתן לשלב שוקולדים, אלכוהול, כוסות ממותגות, פרחי סבון, פרחים חיים ועוד.
מחיר: משתנה בהתאם למוצרים. משלוחים לאזור עכו, נהריה, מעלות והסביבה. טלפון: 054־6663528 (יבגני)

simply perfect (צילום: יבגני ספיבק)
simply perfect (צילום: יבגני ספיבק)

בונוס גרביים
קפה נוקטורנו הירושלמי מציע לשנה החדשה משלוח של שתי מנות עיקריות, קינוח, בקבוק קאווה או למברוסקו יחד עם שני זוגות גרבי הפי־סוקס, כדי שתוכלו להתחמם באווירה חגיגית.
מחיר: 300 שקלים. להשיג באתר: firstfloor.co.il 054־5290292 (רוני)

נוקטורנו (צילום: יח''צ)
נוקטורנו (צילום: יח''צ)

איזו הפתעה
מארזי "מתנה בהפתעה" של סיון צוקרמן־גרוסמן (שחקנית שהמציאה את עצמה מחדש בקורונה) כוללים בין היתר צעיפים, כפפות, ספל בכיתוב אישי, מטריות בכיתוב אישי, יין וכוסות עם כיתוב אישי, קפה, שוקולדים, פרחי סבון בשלל צבעים ועוד. אפשר גם לשלב כיתובים אישיים של ברכות לשנת 2021.

מארז מתנה בהפתעה (צילום: יערה קלמנוביץ')
מארז מתנה בהפתעה (צילום: יערה קלמנוביץ')

ממתיקים את השנה
מארזי HAPPY NEW YEAR של מקס ברנר כוללים בין היתר סוגים רבים של שוקולדים, אוסף HAPPY HOLIDAYS של תשעה פרלינים, MOET MINI, מואט ושנדו אימפריאל רוזה 200 מ"ל ועוד.
מחיר: 194־379 שקלים, תלוי בתכולת המארז. להשיג באתר

מקס ברנר (צילום: יח''צ)
מקס ברנר (צילום: יח''צ)

גבינות ויין
מארז "חגיגות לשנה החדשה" של משק יעקבס מכיל יין רוזה מסדרת "מסע ישראלי" של יקב ויתקין, תותים, קרם פרש (שמומלץ לטבול בו את התותים), מבחר גבינות בוטיק של יעקבס, גריסיני של "אגדת לחם" וזיתים.
מחיר: 290 שקלים. להזמנות: 052-7433399

משק יעקבס (צילום: דפי יעקבס)
משק יעקבס (צילום: דפי יעקבס)

מתוק בפה
מהדורה מיוחדת לחגיגות סוף השנה של מיסטר דונאטס עם ציפויים וקישוטים מיוחדים כגון כפתורי שוקולד, מטבעות שוקולד ועוד.
מחיר: החל מ־36 שקלים למארז. להשיג באתר

מיסטר דונאטס (צילום: יח''צ)
מיסטר דונאטס (צילום: יח''צ)

חוויית בישולים
אם מתחשק לכם להפוך את הסילבסטר לחוויית בישולים אינטימית, הרי שהמיזם הקולינרי "שף טו טייבל" מציע משלוח של ערכת בישול זוגית מאחת המנות של מיטב השפים המופיעים באתר, בתוספת ערכת הכנת פרנץ' טוסט ושני קוקטיילים לבחירה של המיקסולוגים המשתתפים במיזם.
מחיר: 220 שקלים, לא כולל דמי משלוח. להשיג באתר

מארז שף טו טייבל (צילום: אפיק גבאי)
מארז שף טו טייבל (צילום: אפיק גבאי)

תשתו תה
לאלה המעדיפים להתחמם בליל הסילבסטר עם תה, מציעה חנות הקונספט החדשה של ויסוצקי T־LAB מגוון מארזי מתנה לסוף השנה. בכל מארז תערובות תה מובחרות (בתפזורת או בשקיקי אורגנזה יוקרתיים), כלים ומוצרים משלימים ומעוצבים מקולקציות הבית.
מחיר: 99־345 שקלים. להשיג באתר

קולקציית מתנות חורף T-LAB (צילום: אפרת אשל)
קולקציית מתנות חורף T-LAB (צילום: אפרת אשל)

ברוח החג
שף קונדיטור אוליביה רוז, עולה מצרפת, פתחה בתקופת הקורונה את
Tlv donuts - עסק של הום־מייד דונאטס מושחתים, ססגוניים וצבעוניים. בכל חודש יש תפריט דונאטס עם טעמים מיוחדים ומקוריים, ועכשיו המשלוח שמגיע עד הבית בגוש דן ואזור השרון כולל דונאטס שלגמרי מכניסים אותנו לאווירה החגיגית של חו"ל.

TLV donuts (צילום: יחצ)
TLV donuts (צילום: יחצ)