מי את?
"ליזה ביך, בת 25. נולדתי באוקראינה ועליתי ארצה בגיל שנתיים. את רוב חיי העברתי בבאר שבע, כרגע גרה בראשון לציון. אני יוצרת תוכן ברשת, ולוגרית, דוגמנית ובעלים של מותג היופי והטיפוח LB BEAUTY, חברת נבחרת Kotex Close Friends. העמוד הוא בעצם חיבור מושלם של כל הרבדים בחיי ומשולבים בו יופי, אסתטיקה וטיפוח, כיאה לבת מזל מאזניים. המותג שלי מאוד מאוזן ומשקף בדיוק את המסר שצריך לחיות את החיים שלנו באיזון. אני מעודדת אורח חיים בריא, תזונה, כושר, שתיית מים, איזון בחיים, מחשבה חיובית וקריאת ספרים".

לפני כמה חודשים צבעת לבלונד. האם זה השפיע על מספר הלייקים לתמונות?
״הצביעה לבלונד לא השפיעה על מספר הלייקים, או שאולי כן? בכנות, לא שמתי לב לנתון הזה, אבל אין ספק שזה שווה בדיקה! סקרנתם״.

האם הוטרדת מינית באינסטגרם?
״כן, גם אני מקבלת הודעות הזויות ומטרידות על גבול המטומטמות, ופשוט מתעלמת״.

ליזה ביך (צילום: אינסטגרם)
ליזה ביך (צילום: אינסטגרם)

את לא מעלה המון פוסטים. למה?
״בתקופה האחרונה אני לא מעלה המון פוסטים מפני שאני מתעדת את החיים שלי כמו שהם. אני לא מנסה לייצר עולם ורוד, בזמן שהעולם שלי לא ורוד. עברתי תקופה מבולבלת וסוערת, שכללה פרידה, טראומה לשיער שלי ופגיעה בביטחון העצמי. לאחר מכן נסעתי ל׳הישרדות׳, וכל ההכנה לנסיעה שאבה ממני המון אנרגיה. לכן היה לי קשה ליצור תוכן״.

ליזה ביך (צילום: אינסטגרם)
ליזה ביך (צילום: אינסטגרם)

מה אחוז הנשים/גברים שעוקבים אחרייך?
״כמעט שווה - 47% נשים ו־53% גברים. ישנן נשים שמפרגנות, ויש כאלו שפחות. רוב חוסר הפרגון נמצא באינבוקס. אנשים אוהבים לבקר, אבל אם אצטרך לפרק לאחוזים, רוב האחוזים הם בפרגון״.

כשאת רואה תגובות של גברים שכותבים “את הדבר הכי לוהט שקיים“, איך את מגיבה?
״באמת ובתמים אני לא מייחסת להן חשיבות, וגם לא לתגובות על איך שאני מתלבשת, זה לא עניינו של אף אחד. אני לא נותנת במה לבריונות ברשתות שלי. התגובות האלו לא ייעלמו, הן תמיד יהיו כאן, אז אני מעדיפה להתעסק בתגובות שמפזרות אהבה, פרגון. ככה אני חיה את החיים שלי גם מחוץ לרשת״.

ליזה ביך (צילום: טל חמדי)
ליזה ביך (צילום: טל חמדי)

מהי התמונה שלך שקיבלה הכי הרבה לייקים השנה?
״תמונות מבוקר יום ההולדת שלי. התעוררתי בבוקר, בניתי פריים חמוד בסלון בבית וביקשתי מאחותי ניקול שתבוא לצלם אותי. פייר, עשיתי איזה 100 טייקים וניסיתי 10 פוזיציות שונות עד שהגעתי לתמונה שרציתי! אומנם הפריים בנוי ואני מתוקתקת, אבל מאוד רציתי לשמור על אותנטיות, נשארתי בפיג׳מה ואכלתי את העוגה שלי בשיא הכיף״.

ליזה ביך (צילום: אינסטגרם)
ליזה ביך (צילום: אינסטגרם)

נתונים: מערכת IMAI של חברת המשפיענים LEADERS