מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

21.3־20.4

אחרי חודש אינטנסיבי, האופטימיות חוזרת והמחשבה מתבהרת. אתם מעוניינים להיפתח לרעיונות חדשים, כמו לימודים או נסיעות. קשרים מקצועיים או כאלה שהתהוו דרך הקריירה מעניקים לכם ביטחון, אך עליכם לעבור תהליך עמוק ולעבוד על דפוסים שמעכבים אתכם ופחדים.
יום שישי עשוי להיות דרמטי בענייני אהבה עם נטייה לפיצוץ, נתק או דרמה שתשנה את המצב שלכם רגשית. בשני עד רביעי יעסיקו אתכם ענייני זוגיות.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

21.4־20.5

מתחים בזוגיות משפיעים על האנרגיה בשאר התחומים. יש לכם נטייה לנפץ ולנתק, וזה עלול להיות קיצוני וסופי, אך גם יכול להיות נכון לכם בסופו של דבר. בגלל המתח והאינטנסיביות נדרש מכם לשחרר שליטה, להרפות ולתת לתהליך להסתיים. הקריירה מושפעת מהתהליך ונבלמת.
כדאי ללמוד לשחרר את העקשנות ואת האחיזה כדי לא להיפגע מהלחץ שאתם מצויים בו. אתם לקראת תהליך התבהרות רגשית עמוקה. רביעי־חמישי יהיו לחוצים בזוגיות. ימים טובים השבוע: שבת עד שני.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

21.5־20.6

הזדמנויות זוגיות ייפתחו בשבועות הקרובים, וכדאי לשמור על אופטימיות. ייתכן שיתפתח קשר משמעותי שיוביל להתאהבות. אתם עוברים שינויי תפיסות ודפוסים בכל הנוגע למערכות יחסים.
בעבודה אתם מרגישים לחץ ואינטנסיביות אף שיש רגיעה יחסית, חשוב לנוח וללמוד להרפות ולשחרר שליטה, כי הגוף שלכם מרגיש את הלחץ. שני עד רביעי טובים בתחום הרומנטי.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

21.6־22.7

במערכות יחסים מתרחש תהליך עמוק של שינויי דפוסים, וכאבים ופחדים עולים. אתם זקוקים לביטחון ביחסים, וזה לא פשוט לכם. נדרשים זמן וסבלנות לשינוי שבו תצטרכו לשחרר את העבר ואת האחיזה בפחדים.
בעבודה ייפתחו הזדמנויות, אתם דומיננטיים ויצירתיים וזה ניכר. ייתכנו נסיעות עבודה או לימודים שקשורים לעבודה. שני עד רביעי יהיו רגישים מבחינה משפחתית. רביעי־חמישי יהיו מאתגרים מבחינה רגשית. ימים טובים השבוע: שבת עד שני.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

23.7־22.8

למרות האופטימיות הזהירה, המתח נמשך. יש לחצים ופחדים בבית וחשבון נפש בזוגיות, ולחלקכם המצב לא פשוט מבחינה רגשית. יום שישי יהיה טעון במיוחד מהבחינה הזו. למרות זאת, ייפתחו הזדמנויות לאהבה לפנויים.
הקשרים בעבודה מצויים בתהליכי שינוי ונדרשת תשומת לב. ייתכן גם רומן בעבודה שיגרום לשינויים אצלכם. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

23.8־22.9

בבית האווירה משתפרת והיא יותר אופטימית. גם התקשורת בין בני הבית יותר טובה. ייתכנו נתקים בסביבתכם הקרובה. בתחום הרומנטי מתרחשים תהליכים אינטנסיביים ועוצמתיים של שינויים מהיסוד, כולל באמונות ודפוסי התנהגות.
קשרים מתחזקים או מסתיימים בשל השינויים. הירח במזלכם בשבת עד שני יגרום לרגישות ולחוסר שקט פנימי.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

23.9־23.10

נוכחותכם מתחזקת ומאירה את הסביבה הקרובה, אתם נפתחים ומושכים עניין. זהו זמן טוב לנסיעות, לטיולים קצרים, ללימודים או לקורסים.
הקשרים והיחסים בבית ובקרב המשפחה מצויים בתהליכי שינוי שמציפים פחדים וגם את הצורך בשחרור דפוסים ישנים. הירח במזלכם בשני עד רביעי יגרום לרגישות בזוגיות ויחזק את הקשרים עם הסביבה הקרובה. יום שישי עשוי להיות דרמטי מבחינה חברתית.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

24.10־21.11 

אתם נקלעים למצבים מורכבים שמלווים בצורך לנפץ את כל מה שלא בשליטתכם. יש לכם צורך לשחרר כעסים, ואתם חשים דחף לשלוט במצב למרות התנגדות לכך מהסביבה. מומלץ לנתב את אנרגיית הכעס לספורט, אומנויות לחימה או כל דבר אחר שיכול לסייע.
הזדמנויות עשויות להיפתח בתחום הכלכלי. הירח במזלכם ברביעי–חמישי יחזק את האינטנסיביות ואת הרגישות. ייתכנו נתקים או פרידות שישפיעו על המצב הרגשי שלכם. ימים טובים השבוע: שבת עד שני.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

22.11־21.12

שמש ומרקורי במזלכם גורמים לאופטימיות. התקשורת משתפרת, רעיונות חדשים עולים, ואפשרויות נפתחות. מבחינה כלכלית, ייתכנו הזדמנויות ליצור ביטחון כלכלי לטווח ארוך, אך זה ידרוש מכם הרבה עבודה וסבלנות.
אתם עוברים שינויים בסביבתכם הקרובה: פרידות וסגירת מעגלים, ובמקביל - פתיחת מעגלים חדשים. השינויים הללו גורמים לכם לחוש לפעמים שאתם לבד ותצטרכו להסתגל לסביבה חדשה או לאנשים חדשים. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

22.12־20.1 

ונוס מתקרב לפלוטו במזלכם ויישאר בו תקופה ארוכה, מה שגורם לתהליכי שינוי אינטנסיביים במערכות יחסים ובתחום הכלכלי. הביטחון והיציבות שאתם זקוקים להם מצויים בתהליך בנייה מחדש, וזה מערער אתכם. שתפו פעולה עם התהליך ושחררו את הישן - האמונות הלא רלוונטיות, האנשים ודפוסי ההתנהגות. ייתכנו פרידות
ו/או היכרויות גורליות.
ימים טובים השבוע: שבת עד שני, רביעי–חמישי.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

21.1־18.2 

אף שיש הקלה מסוימת, המתחים נמשכים: המאבק בין מה שהיה למה שיהיה והקושי להיפרד מהעבר ומהישן, שמקשה על קבלת החדש והמשודרג. תנו לתהליך לקרות. דברים בחייכם יסתיימו ואין טעם לנסות למנוע זאת, כי כך אתם רק דוחים את הקץ והופכים את הכל לקשה יותר.
מבחינה חברתית, הפופולריות שלכם תגבר. שישי יהיה יום דרמטי לזוגיות, השתדלו לא ללבות את האש ולהסתכל על המצב באובייקטיביות, זה יעזור לכם להבין ולהתקדם הלאה. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

19.2־20.3 

הזדמנויות מתפתחות בקריירה - יש אפשרויות להתרחבות, להצלחה ואפילו לפרסום. מערכות יחסים חברתיות מעמיקות ועוברות תהליכי שינוי משמעותיים: ייתכן שקשרים ישנו את אופיים וייתכן שיסתיימו אחרי תקופה ארוכה. כמו כן, ייתכנו היכרויות קרמתיות שיתפתחו לחברות, זוגיות או כל חיבור אחר.
שבת עד שני יהיו חשובים לזוגיות; רביעי–חמישי יהיו ימים אינטנסיביים.