מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

21.3־20.4

ליקוי החמה בשבת יחזק את השינוי בהשקפת עולמכם, וייתכנו מחשבות על נסיעה רחוקה או על לימודים. זהו זמן טוב ללימודים רוחניים שעשויים להביא לשינוי בחייכם בהמשך.
מערכות יחסים מקצועיות עוברות שינוי עמוק ויסודי - האמונות, הנאמנות והמוסר נבחנים. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

21.4־20.5

ליקוי החמה בשבת ישפיע עליכם רגשית ויביא להארות ולהבנות לגבי התנהלותכם הרגשית. תעברו תהליך פסיכולוגי עמוק בחודשים הקרובים, שייגע גם בנושא של כספים שצריכים להגיע אליכם. ייתכנו התחזקות כלכלית והזדמנויות לשפע.
מרס בבית הזוגיות מחזק מהלכים חשובים בתחום, וייתכן שינוי במערכות יחסים שקשורות לנסיעות לחו"ל. עליכם לשחרר אמונות ודפוסים מקבעים, שמונעים מכם שפע ויחסים מאוזנים. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

21.5־20.6

ליקוי החמה בשבת בבית הזוגיות שלכם ישפיע על מערכות היחסים בחודשים הקרובים. שינויים צפויים ביחסים, וייתכנו אף היכרויות גורליות לפנויים.
אתם משקיעים באינטנסיביות בעבודה. רצוי להוריד קצת לחץ ולהבין שאין לכם שליטה על הכל. ייתכנו תהליכי שינוי הנוגעים לכספים שאמורים להגיע אליכם וידרשו סבלנות והשקעה בתהליך. ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

21.6־22.7

ליקוי החמה בשבת ישפיע על ענייני עבודה ובריאות. תצטרכו לשמור על גבולות בעבודה, גם מבחינת תקשורת, כלומר לא לומר כל דבר ולדעת איך להעביר מסרים.
מבחינה בריאותית, חשוב לשמור על גבולות בתזונה ובספורט, מכיוון שבחודשים הבאים תהיה נטייה להשמנה. מערכות היחסים על הכוונת: תהליכי שינוי עמוקים צפויים בתקופה הקרובה, וההיבט הכלכלי יושפע מכך. היו מוכנים לשחרר דפוסים ישנים וגלו פתיחות להתנהלות נכונה יותר. ייתכנו פרידות ו/או היכרויות גורליות.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

23.7־22.8

ליקוי החמה בשבת ישפיע על האהבה ועל הילדים. היצירתיות בשיאה, ויהיו לכם הזדמנויות לחזק ולהביע את עצמכם. התחום הרומנטי דומיננטי, וייתכנו היכרויות גורליות לפנויים. כמו כן, צפויים אירועים משמעותיים שקשורים בילדים.
היחסים בעבודה מעמיקים ומשתנים וישפיעו מאוד על חייכם. יחסים ארוכים עוברים שינויים שיכולים להביא לפרידות או להעמקה של היחסים. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

23.8־22.9

ליקוי החמה בשבת ישפיע על הבית והמשפחה. החודשים הקרובים יהיו מאוד אינטנסיביים, וייתכנו אירועים משמחים כמו חתונות והרחבת המשפחה וגם דרמות גדולות. ביחסים רומנטיים צפויים שינויים עמוקים, שכוללים בדיקה מחודשת של הנאמנות ביחסים. תידרשו לשינויים פנימיים עמוקים ולשחרור אמונות ודפוסים מקבעים כדי להפיק את הטוב מהיחסים. ייתכנו גם פרידות.
ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

23.9־23.10

ליקוי החמה השבוע ישפיע על הסביבה הקרובה, על הקשרים בחייכם ועל הלימודים. ייתכנו שינויים דרמטיים בתחומים אלה: היכרויות חדשות או פרידות מאנשים קרובים. גם היחסים עם האחים יכולים להיות מושפעים מהמצב. בבית ובקרב המשפחה מערכות היחסים עוברות שינויים משמעותיים, ואתם נדרשים לשחרר את האחיזה בדפוסים שלא משרתים אתכם יותר. אתם חשים שהביטחון והיציבות ביחסים המשפחתיים נמצאים תחת איום.
ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

24.10־21.11 

אתם מלאי אנרגיה וכוח רצון, ויש לכם יכולת להזיז הרים, אך חשוב להיות ממוקדים ומדויקים. ליקוי החמה ישפיע על התחום הכלכלי, וייתכנו אירועים משמעותיים בתחום, כגון אפשרויות להתרחבות כלכלית או התמודדות כלכלית.
זהו זמן טוב לעבוד על תחושת הערך העצמי ולהאמין בכישרונותיכם המרובים, מתוך כך ייווצרו הזדמנויות להתחזקות כלכלית. היחסים עם אנשים בסביבה הקרובה משתנים ונדרש מכם שינוי דפוסים, מה שמערער את היציבות שלכם. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

22.11־21.12

ליקוי החמה במזלכם בשבת ישפיע על השנה הקרובה, בעיקר על ילידי השבוע. בחודשים הקרובים צפויות חוויות של התרחבות: ידע, מימוש עצמי, נסיעות, שינוי השקפת עולם ועוד. הישארו מחוברים לאמת שלכם ופעלו על פיה.
שינוי עמוק במערכות יחסים ובתחום הכלכלי דורש מכם לשחרר דפוסים, פחדים ואמונות כובלים. תחושת הביטחון בתחומים אלה מתערערת אך תתחזק בהמשך מחדש. בשישי עד ראשון הירח במזלכם יגרום לעוצמות רגשיות גבוהות. ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

22.12־20.1 

ונוס ופלוטו שנמצאים בצמידות במזלכם גורמים להתעסקות אינטנסיבית בענייני מערכות יחסים וכספים בשל תהליכי שינוי גדולים שדורשים את שחרור הישן ובניית החדש, מה שגורם לכם לחוסר ביטחון ופחד. בראשון עד שלישי הירח במזלכם מחזק את הרגישות ואת תחושת הכבדות והעומס.
ליקוי החמה בשבת עלול להציף פחדים לא מודעים ותחושת איבוד שליטה, אי־בהירות והצפה רגשית. אפשרו לעצמכם מנוחה ושקט. זה יעבור בשבועות הקרובים.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

21.1־18.2 

ליקוי החמה ישפיע על עניינים חברתיים: אתם דומיננטיים ויהיו לכם הזדמנויות להשפיע מבחינה חברתית על אנשים רבים בחודשים הקרובים, במסגרת העבודה או באינטראקציה קבוצתית אחרת.
הידע שלכם יתרחב וייתכנו נסיעות ו/או לימודים. בשלישי עד חמישי הירח במזלכם יגרום להתחזקות חברתית.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

19.2־20.3 

ליקוי החמה ישפיע על הקריירה - תוכלו לקבל הזדמנויות להתרחבות ולהשפעה ואולי אף פרסום. יש לכם כרגע יכולת להעביר מסרים וידע להרבה אנשים, אולי אף לחו"ל או למקומות שלא הגעתם אליהם עד היום.
מבחינה חברתית, קשרים בחייכם עוברים שינויים עמוקים, שגורמים לחוסר ביטחון וחוסר יציבות. שחררו יחסים שלא עובדים יותר ולמדו לבטוח בעצמכם. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.