מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

21.3־20.4
הנושאים הדומיננטיים בחייכם השנה יהיו כספים, דימוי עצמי, מיניות, קריירה והזדמנויות להגשמה. שינויים כלכליים צפויים השנה, ותחושת הערך העצמי שלכם היא שתכריע אם תחוו שגשוג או תזדקקו ללמידה. תיאלצו ללמוד לשנות הרגלים שקשורים לכספים.
יופיטר ישהה במזלכם ממאי עד סוף אוקטובר ויפתח הזדמנויות בכל התחומים, גם האישי והמקצועי. הוא יחזור בדצמבר וישהה במזלכם עד מאי 2023.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

21.4־20.5
אורנוס ישהה במזלכם בשנה הקרובה בזווית מרובעת לסטורן וימשיך את המאבק של ישן מול חדש; נוח ומוכר מול התחדשות ושדרוג. תיאלצו ללמוד לשחרר את מה שכבר לא משרת אתכם ולהיפתח לדברים חדשים ונכונים לכם יותר למרות הפחד משינוי. ראש דרקון במזלכם מול זנב דרקון בעקרב יעצים את השחרור הקרמתי מהפחד משינוי.
מבחינה חברתית, תחוו שנה של הזדמנויות, היכרויות חדשות ואירועים חברתיים.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

21.5־20.6
השנה צפויה הקלה רגשית לאחר תהליך שחרור שעברתם בשנה וחצי האחרונות. זו תהיה שנה של הזדמנויות בתחום הקריירה ואפילו פרסום. דלתות ייפתחו, הצעות יתקבלו, ותחוו הצלחה והתחזקות של המעמד שלכם.
השקפת עולמכם עברה שינוי בשנה החולפת, ותהליך זה יימשך גם בשנה הקרובה: אתם מתפכחים, וזווית הראייה שלכם הופכת בוגרת יותר. ייתכנו לימודים שבמסגרתם תיפתחו לעוד נקודות מבט. אתם מתחילים לראות את הדברים באופן יותר אחראי, וזה יכול למקד אתכם.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

21.6־22.7
זוהי שנה של התרחבות והתפתחות: השקפת העולם מתרחבת, ואתם נפתחים למידע חדש. טיולים בעולם יכולים להרחיב את אופקיכם. האמונות שלכם משתנות, ובזכות זה יהיו לכם אפשרויות לצמיחה ושינוי. ילידי סוף המזל יתעסקו בזוגיות ובתהליכי שינוי במערכות יחסים. שחררו את העבר ואת מה שלא רלוונטי יותר לחייכם כדי לתת לעצמכם צ'אנס ליחסים מתאימים יותר.
בחודשים מאי עד אוקטובר ייפתחו בפניכם הזדמנויות לשפע בתחום הקריירה.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

23.7־22.8
תהליך השינוי שהתעצם בשנה החולפת יימשך גם בשנה הקרובה, בעיקר בזוגיות ובקריירה. חשבון הנפש בזוגיות ידרוש מכם לקבל החלטות, לסגור מעגלים ולהסיק מסקנות. ייתכנו פרידות, גירושים, נישואים והיכרויות.
גם הקריירה עוברת טלטלות, ותידרשו לשינוי שיביא עמו שדרוג ואפשרות להביע את היצירתיות והכישרונות שלכם. המאבק בין החדש לישן יתגבר, ותצטרכו לשחרר את השליטה ואת מה שלא עובד יותר ולהיפתח לדברים חדשים בכל התחומים בחייכם.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

23.8־22.9
לזוגיות תהיה הזדמנות להתפתח. למי שאינו בזוגיות, יהיו הזדמנויות להיכרויות חדשות שיכולות להתפתח לקשר. תצטרכו להבחין בין השאיפה לבין המציאות ולא ליפול לטעויות בשיפוט.
השקפת עולמכם עוברת שינוי, ותידרשו להשתחרר מכבלי העבר ומאמונות שאבד עליהן הכלח. כדאי ואף רצוי להיפתח לרעיונות שונים ולא להתקבע בנקודת מבט ישנה, שלא רלוונטית לכם היום.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

23.9־23.10
השנה ייפתחו בפניכם הזדמנויות בעבודה. יהיו לכם אפשרויות להתקדמות הן בתפקיד והן בתנאים ובשכר. סביבת העבודה תהיה נעימה וחיובית. עם זאת, תצטרכו להציב גבולות כדי לא להיפגע מבחינה בריאותית.
השנה ייפתחו בפניכם הזדמנויות גם בתחום הזוגיות: ייתכן שיתהוו קשרים מחייבים לטווח ארוך, בעיקר בחודשים מאי עד אוקטובר. כדאי לנצל הזדמנויות שיגיעו השנה, שתהיה חשובה בתחום הזוגיות עבור הפנויים. למי שבזוגיות - בשנה הקרובה קשרים יתחזקו.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

24.10־21.11 
השנה תהיה משמעותית בהרבה תחומים. במערכות יחסים זוגיות ומשפחתיות תשתחרר הקרמה המשפחתית והזוגית ותגרום לתהליך של פרידות, גירושים, נישואים והיכרויות מפתיעות. חודשים מאי עד אוקטובר יהיו טובים עבורכם בעבודה: ייתכנו הטבות בתנאים או בשכר, קידום בתפקיד ובאופן כללי הזדמנויות לשיפור מצבכם בעבודה. נצלו זאת לטובתכם. זהו זמן טוב גם לשינוי, אם אתם לא מרוצים ממקום העבודה.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

22.11־21.12
זוהי שנה חשובה מבחינה משפחתית. ייתכנו מעבר דירה, שיפור התנאים בבית, חתונות, הריונות ולידות במשפחה המורחבת. כדאי לנצל את השנה למימוש הזדמנויות.
בחודשים מאי עד סוף אוקטובר ייפתחו הזדמנויות רומנטיות. אלה חודשים עם אופציות להתאהבות ולאירועים משמחים שקשורים לילדים. היחסים עם הסביבה הקרובה, כולל אחים, אחיות ובני דודים, יהיו חלק מתהליך השינוי וייתכנו חשבונות נפש שיביאו לכניסת אפשרויות חדשות לחייכם.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

22.12־20.1
אתם נחשפים לידע חדש בסביבתכם הקרובה. בבית ובקרב המשפחה צפויות שמחות ואפשרות להתרחבות משפחתית, בעיקר בחודשים מאי עד סוף אוקטובר. למדו להציב גבולות לאנשים סביבכם והשתדלו לא לקחת אחריות על הסביבה שלא לצורך.  
זוהי שנה טובה ללימודים, נסיעות קצרות, הפצת ידע וחיזוק קשרים. ילידי סוף המזל ימשיכו תהליך משמעותי של שינוי בכל התחומים, למדו לשחרר את העבר ואל תפחדו משינוי ומהתחלות חדשות.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

21.1־18.2
סטורן ישהה במזלכם גם השנה וימשיך את חשבון הנפש שאתם עוברים. לפניכם שנה עם הזדמנויות להתרחבות כלכלית, שתחזק את תחושת הערך העצמי שלכם. מאי עד אוקטובר יהיו אידיאליים ללימודים ולנסיעות.
בבית המצב לא יציב. התחושה שהאדמה רועדת מתחת לרגליכם תימשך ותידרשו לשינוי מהותי. אתם בעיצומו של מאבק של ישן מול חדש, עבר מול עתיד. תצטרכו לשחרר את העבר ואת הישן ולהיפתח לאופציות חדשות בכל הקשור למבנה המשפחה והבית.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

19.2־20.3
יופיטר נכנס למזלכם וישהה בו רוב השנה, מלבד בחודשים מאי עד אוקטובר. זוהי שנה של הזדמנויות, מזל והתרחבות. יופיטר הוא אחד משליטי מזל דגים, וזה יחזק את האופטימיות. חשוב לשמור על הגבולות, כי נפטון, שליט המזל אף הוא, נמצא בדגים ושניהם יכולים להוביל לפריצת גבולות. חשוב לשמור על סדר, משמעת, עבודה נכונה ושיפוט נכון.
אתם עלולים לשגות באשליות ולראות לא נכון את המציאות. נצלו את השנה הזו, אך הציבו גבולות.