מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

21.3־20.4

אתם מאוד דומיננטיים מבחינה חברתית, ויש ביכולתכם להשפיע על קבוצות, למשל באמצעות הדרכה. קשרים בקריירה יתנקו וישתחררו או יתייצבו או יסתיימו. בשישי־שבת תחול רגיעה בתחום. בראשון־שני תתעורר מתיחות בזוגיות ובמערכות יחסים קרובות. בשלישי עד חמישי מומלצות מנוחה והתכנסות. יום טוב השבוע: חמישי, החל מהצהריים.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

21.4־20.5

אתם דומיננטיים, יצירתיים ושופעי רעיונות הקשורים לקריירה, אך חוסר סבלנות ועצבנות מקשים על מימושם. מעמדכם יתחזק, אם רק תהיו סבלניים בשבועות הקרובים. אם תלכו עם הרעיונות שלכם עד הסוף, תיפתח בפניכם אפשרות לקידום והתפתחות בקריירה. שישי־שבת טובים לאהבה; בראשון־שני תהיה אווירה טובה בעבודה; בשלישי עד חמישי יתעוררו מתחים במערכות יחסים.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

21.5־20.6

בקרוב ייפתחו בפניכם הזדמנויות מפתיעות לנסיעות ולימודים. יש לכם רעיונות יצירתיים, סקרנותכם מתחזקת, ואתם נמשכים ללימודים. אמונותיכם והשקפת עולמכם משתנות, ואתם הופכים לבוגרים ומפוכחים בראייתכם את חייכם. שישי–שבת יהיו טובים בבית ובקרב המשפחה; ראשון־שני טובים לאהבה; שלישי עד חמישי יהיו מאתגרים בעבודה.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

21.6־22.7

אתם עוברים תהליך עוצמתי מבחינה רגשית של חשבון נפש עמוק שמביא אתכם לתובנות לגבי תהליכים שעברתם ואתם עדיין עוברים. התהליך מלווה בחוסר שקט ועצבנות פנימית לא מובנת. חשוב שתיתנו לעצמכם שקט ורגיעה. טיפולים במגע יכולים לסייע להרגיע את הגוף והנפש. שישי–שבת יעברו עליכם בנעימים ותחושו ביטחון בסביבתכם הקרובה; שלישי עד חמישי יהיו מאתגרים בכל הנוגע לאהבה.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

23.7־22.8

ייתכנו בעיות בתקשורת, חוסר סבלנות ועצבנות במערכות יחסים ובזוגיות. השתדלו לא ללבות את האש ולא ליצור ויכוחים מיותרים. אתם לא רואים נכון את הצד השני. עליכם להתאזר בסבלנות ולהסיק מסקנות. אחרי חשבון נפש שמתקיים כבר יותר משנה, עליכם לקבל החלטות.

היחסים בעבודה מתייצבים למרות השינויים. בראשון–שני תהיה לכם תקשורת טובה עם הסביבה הקרובה; שלישי עד חמישי יהיו מתוחים בבית ובקרב המשפחה.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

23.8־22.9

אתם דומיננטיים בעבודה אך סובלים מחוסר שקט ומעצבנות. העניינים עלולים לצאת משליטה, אז השתדלו להיות סבלניים למרות הקושי. יש לכם רעיונות יצירתיים אך לא ניתן ליישם את כולם, כי אתם מקדימים את זמנכם. הירח במזלכם בשישי–שבת יביא לרגיעה של הרומנטיקה ביחסים; ראשון–שני טובים ליצירת קשרים בענייני כספים והשקעות; שלישי עד חמישי יהיו מתוחים ומאתגרים בסביבה הקרובה.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

23.9־23.10

האהבה מפעילה אתכם כרגע. יש לכם נטייה להתפרצויות, לחוסר סבלנות כלפי אנשים שאתם אוהבים, לעצבנות ולחוסר שקט. אתם בעיצומו של חשבון נפש בענייני אהבה, והתקשורת לא בשיאה, לכן כדאי לחכות עד אחרי נסיגת מרקורי כדי לערוך סדר פנימי בעניינים אלו. בראשון־שני הירח במזלכם יגביר את היצירתיות; שישי–שבת טובים להתכנסות ורגיעה; בשלישי עד חמישי רצוי להיות זהירים בענייני כספים והשקעות.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

24.10־21.11

חוסר שקט, עצבנות וחוסר סבלנות בבית ובקרב המשפחה. לא כדאי להיכנס לוויכוחים, המתינו עד שמרקורי יסיים את הנסיגה. אתם חשים שהיחסים בבית אינם על מי מנוחות, וזה יוצר חוסר שקט שעלול לגרום לכעסים. דברים שנאמרים עלולים לפגוע ביחסים בבית. בשלישי עד חמישי הירח במזלכם יקצין את האווירה הלא רגועה ואת המתחים. השתדלו לא להיכנס לעימותים; שישי־שבת טובים מבחינה חברתית; בראשון–שני יתאפשרו רגיעה ואיזון.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

22.11־21.12

מקדו את האנרגיה ואל תבזבזו אותה על עשייה ופעילות חסרות תועלת. אתם דומיננטיים ומשפיעים בסביבתכם הקרובה. מרקורי בנסיגה מביא עמו חוסר שקט, השתדלו להיות סבלניים למרות הקושי. ראשון־שני טובים מבחינה חברתית אך נדרשים סבלנות ואיפוק בכל הנוגע למידע שאתם מעבירים לסביבה; שלישי עד חמישי יאתגרו מבחינה רגשית ויצופו מתחים ביחסים עם אנשים בסביבתכם הקרובה או עם בני הזוג.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

22.12־20.1

מערכות היחסים שלכם נמצאות בתהליך ניקוי ושחרור של מה שלא מתאים יותר. עם זאת, מתחילה להיות מורגשת יציבות. נדרשת תשומת לב לעניינים כלכליים בשל נטייה להוצאות והכנסות בלתי צפויות. יש לכם רעיונות בלתי שגרתיים להרחבת השפע. היו סבלניים, כי לא את כל הרעיונות ניתן ליישם כרגע. שישי–שבת יהיו רגועים; ראשון־שני יהיו טובים מבחינה תקשורתית וחברתית בקריירה; שלישי עד חמישי יהיו מתוחים מבחינה חברתית

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

21.1־18.2

נסיגת מרקורי במזלכם בצמידות לסטורן וזווית מתוחה לאורנוס יוצרות עצבנות, מתח, חוסר שקט וחוסר סבלנות קיצוניים. אתם עלולים לפוצץ יחסים בבית ובקרב המשפחה. אתם מרגישים שאינכם יכולים לשאת יותר את המצב וכי אתם זקוקים לשינוי. זהו זמן טוב להבין איפה אתם עומדים ולפעול, אבל רק לאחר נסיגת מרקורי. שלישי עד חמישי יהיו מאתגרים בקריירה. השתדלו לשמור על איזון למרות המצב.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

19.2־20.3

אתם חשים חוסר שקט ועצבנות פנימית לא מוסברת. הפתיל שלכם קצר, ואתם חשים לא מובנים. עלולות להתרחש התפרצויות בסביבה הקרובה - שלכם או כלפיכם. אל תיקחו את זה אישית והשתחררו מהצורך להבין או להיות מובנים. המצב ישתנה אחרי נסיגת מרקורי. שישי–שבת טובים בזוגיות וביחסים; שלישי עד חמישי יהיו מאתגרים ומתוחים.