הכתבה הבאה מוקדשת לכל הרווקים והרווקות שלא תכננו לעשות היום כלום, כי הבינו שזה לא היום שלהם ורק לנשואים והזוגיים מותר. סליחה? מי אתם שתגידו לנו? מה אתם אלוהי המוסר? קצת אהבה עצמית. מה קרה? מה אכפת לנו ליהנות מהמבצעים והחגיגות לכבוד הולנטיין? לא, שנשב ונחכה לאביר על הסוס הלבן שיבוא? 

תרימו את הסנטר ו
תרימו טלפון לכמה חברים שנמצאים באותו מצב, תאמינו לנו הם ישמחו, ויאללה - תארגנו לעצמכם ערב שמח. מספיק גם חבר טוב אחד. אבל אם אתם קבוצה אז בכלל אליפות. אה, ואפשר גם ממש לבד. גם זה בסדר. רק אל תבכו לי לתוך הכרית, בסדר?

אין כמו אמבטיה מפנקת

קולקציית חג האהבה LALINE. מארז ולנטיין של SABON. סדרת SUNDAY RAIN מבית סופר פארם (צילום: אמיר מנחם,רונן מנגן,יחצ)
קולקציית חג האהבה LALINE. מארז ולנטיין של SABON. סדרת SUNDAY RAIN מבית סופר פארם (צילום: אמיר מנחם,רונן מנגן,יחצ)

ספא עד הבית

לא מומלץ לרווקים להגיע לספא היום, אלא אם כן הם מוכנים לשאת במראות דביקים במיוחד של זוגות מפונקים. אנחנו באמת מפרגנים אבל יש גבול. האלטרנטיבה: חווית עיסוי יוקרתית עד הבית. ב-Home Spa המטפלים המגיעים עד אליך ובדקות ספורות הבית הופך לחלל עיסויים יוקרתי, עם מוסיקה מרגיעה, תאורת נרות חמימה ושמנים ארומתרפיים המעניקים לחלל ניחוח מרגיע. כל מה שנשאר זה להתמסר לעיסוי מפנק לבחירה ממגוון הטיפולים. החל מ-350 ₪.

ספא עד הבית. מה רע? home-spa (צילום: יחצ)
ספא עד הבית. מה רע? home-spa (צילום: יחצ)

הופעות ברגע האחרון

באפליקציית ואתר "חוליו" שידועים בעיקר כמנוע לחיפוש דילים תיירותיים ברגע האחרון, ניתן למצוא גם כרטיסים מוזלים להופעות ואירועים במחירי הרגע האחרון. כך ניתן למצוא להיום בערב, יום שני (הוולנטיין דיי, למקרה ושוב שכחת) את האירועים הבאים:

עידן אלתרמן במופע סטנדאפ בצוותא 82 ₪
דב נבון בתאטרון גבעתיים 77 ₪
הופעה של 'יציאת חירום', בבר גיורא 39 ₪
בקשתה האחרונה של רווקה בתיאטרון הבימה 62 ₪
סטנאפ ליום האהבה בקאמל קומדי קלאב 63 ₪

ואם אתם עפים על עצמכם, ורוצים להתפנק הלילה (מי אמר שחייבים בזוג?) אפשר גם למצוא חדר במלון בדיל של הרגע האחרון במחיר מצחיק, למשל במלון הבוטיק פורט אנד בלו בנמל תל אביב ב-355 ₪. שווה, לא?

רולדין עוגת לב מרקיז שוקולד. 59 שקלים (צילום: רונן מנגן)
רולדין עוגת לב מרקיז שוקולד. 59 שקלים (צילום: רונן מנגן)

אוכל, קדימה אוכל

בזמן שזוגות אוהבים ימלאו את המסעדות עד אפס מקום, אנחנו נשמח להזמין משהו טעים הביתה ולאכול מול הנטפליקס. גם באתרי המשלוחים תמצאו היום דילים שווים לוולנטיין. פלטפורמת המשלוחים תן ביס למשל מציעה מגש גבינות זוגי מבאשר פרומז'רי המכיל 300 גרם מ-6 סוגי גבינות, חמאת כמהין, ממרח איטלקי, עגבניות איטלקיות מיובשות, מיקס זיתים איטלקי, בגט ופירות העונה ב-195 ₪. כמה חברים טובים, בקבוק יין והמגש הזה ותאמינו לנו, הסתדרתם טוב. 

אם בא לכם משהו מתוק, קפצו לרולדין, ותיהנו מקולקציית הולנטיין המהממת שלהם: עוגת "מון שרי" - שכבות של מוס שוקולד מריר וביסקוויט שוקולד בציפוי גלאסז' של דובדבני  אמרנה. או עוגת לב "מרקיז שוקולד" – עוגה נימוחה של מוס שוקולד קרמל וקרנץ' נוגט. 59 ש"ח. הכי מגיע לכם.

מגש גבינות מבאשר פרומז'רי בתן ביס. 195 שקלים (צילום: יחצ)
מגש גבינות מבאשר פרומז'רי בתן ביס. 195 שקלים (צילום: יחצ)

אלכוהול ישמח לבב אנוש

לא תאמינו, אבל באתר סופר פארם תמצאו מארז להכנת קוקטיילים המכיל 2 בקבוקי טוניק בטעמים אשכולית וליצ'י ומי טוניק ומלפפון, כוס, כפית ערבוב, שייקר וג'יגר, כוס למדידה מדויקת של אלכוהול רק ב-99 ₪. אפשר להזמין ולאסוף מהסניף הקרוב. ועכשיו, מוכנים להרים לחיים עם קוקטייל שאתם הכנתם?

מארז להכנת קוקטיילים בסופר פארם (צילום: אלכופרי)
מארז להכנת קוקטיילים בסופר פארם (צילום: אלכופרי)

קוקטייל קמפרי
45 מ"ל קמפרי
45 מ"ל ורמוט מתוק
90 מ"ל מי סודה סטרים
לקישוט: פרוסת לימון או תפוז

אופן ההכנה: מוזגים את הקמפרי והורמוט לכוס נמוכה מלאה בקרח,  מוסיפים את הסודה, מקשטים עם פרוסת לימון או תפוז למתיקות נוספת. 

קוקטייל פטל
250 גרם פטל
3 כפות אבקת סוכר
700  מ"ל יין רוזה
250  מ"ל וודקה
קומץ עלי כותרת של ורד
קרח
1 ליטר מי סודה סטרים

אופן ההכנה: מכניסים פטל לקערת פונץ' ומועכים בעדינות עם גב המזלג , מוסיפים את הסוכר, יין הרוזה והוודקה, מערבבים עד להמסת הסוכר. להגשה: מוזגים את הסודה על תערובת הפטל ומקשטים עם עלי הכותרת והרבה קרח. מגישים מייד. מתאים לכ-10 אנשים. 

קוקטייל פטל (צילום:   באדיבות סודהסטרים)
קוקטייל פטל (צילום: באדיבות סודהסטרים)

קנו לעצמכם פרחים

אין כמו פרחים בבית, וזה נחמד לקבל אותם ממישהו, אבל גם גם יפים וריחניים ומרחיבי לב כשאנחנו קונים אותם בעצמינו לעצמינו. באחריות. לא השתכנעתם? אז אם במקרה אתם מגיעים היום לקניון עופר ברמת אביב, לכבוד הולנטיין תקבלו זר פרחים במתנה, במסגרת 'שוק הפרחים' המרשים והמושקע, הכולל שלל פרחים טבעיים, בצבעים וסוגים שונים. השוק פתוח לקהל הרחב וניתן להצטלם בו לרשתות החברתיות. מי רוצה סלפי?

זר מתנה בשוק הפרחים בקניון עופר רמת אביב (צילום: הם פיורי)
זר מתנה בשוק הפרחים בקניון עופר רמת אביב (צילום: הם פיורי)

קצת שופינג, מותק. מגיע לך

הנחה זו הנחה והחברות השונות מציעות שלל מבצעים לכבוד הילולת הולנטיין. אז למה שלא נהנה גם אנחנו? בטריומף ינתנו 50%-30% הנחה על כל קולקציית 2022 בסניפי הרשת בפריסה ארצית ובאתר האונליין. ברשת אפריל תקבלו 75 ₪ מתנה בקנייה ב-300 ₪ מהבישום שבמבצע. באתר דוקטור עור מצאנו מארז שווה של סבון פחם, קרם לחות מאזן ודאודורנט בגודל מלא רק ב-122 ש"ח ובאתר של אסתי לאודר מצאנו מארז בשמי יוקרה מוקטנים רק ב-98 ש"ח והם תמיד מפנקים גם באריזה יוקרתית ודוגמיות מתנה. בקיצור, זה הזמן לפנק את עצמך. כי אם אין אני לי מי לי. אגב, יש שמועה כזאת שמסתובבת, שגם מי שכבר נמצא בזוגיות - מוטב שידאג לעצמו ולא יחכה לקבל משהו. יום אהבה שמח לכולם! 

הנחות לאוהבות: קולקציית ולנטיין בטריומף, מארז ד''ר עור, בשמי בוטיק אסתי לאודר, בשמים ברשת אפריל (צילום: יחצ, הדר טנדלר,טריו סטודיו)
הנחות לאוהבות: קולקציית ולנטיין בטריומף, מארז ד''ר עור, בשמי בוטיק אסתי לאודר, בשמים ברשת אפריל (צילום: יחצ, הדר טנדלר,טריו סטודיו)