סקר משתמשים ישראלים באפליקציית ההיכרויות אוקייקיופיד חשף נתונים חדשים על פיהם ניתן לאפיין שמונה סוגי מערכות יחסים, דוגמת אלה שרוצים שירימו לנו עם הרבה מחמאות ותמיכה, אלה שדורשים מחוות רומנטיות ענקיות וגם כאלה שמתים על ספונטניות. אז מה אנחנו באמת רוצים ומה מעניין את הדייטרים הישראלים? 

אקטיביסטים
הישראלים לא נרתעים מלדון בתחומי העניין והתשוקות שלהם. למעשה, שאלות ההתאמה הפוליטיות של אוקייקיופיד נענו כמעט שני מיליון פעמים על ידי ישראלים - וכמעט מחצית מהמשתמשים בישראל נהנים לדון בפוליטיקה. אבל פוליטיקה היא לא הדבר היחיד שחשוב להם. באוקייקיופיד, 97% מהמשיבים הישראלים מאמינים ששינוי האקלים הוא אמיתי, ו-77% מהנשאלים אמרו שהם מודאגים מזה. והם לא מדברים רק על נושאים שאכפת להם מהם, הם עושים משהו לגבי זה: 4 מתוך 10 משתמשים בישראל רואים את עצמם כאקטיביסטים. המלצה: אל תפחדו לשתף בפרופיל שלכם שאתם פמיניסטים, דואגים לקיימות או טבעונים. תהיו גאים במי שאתם.

אקטיסיבטים נהנים יותר (צילום: OkCupid)
אקטיסיבטים נהנים יותר (צילום: OkCupid)

רגישים
כמעט שישה מתוך עשרה (58%) מהישראלים באוקייקיופיד שיתפו שהם רגישים. הם מונעים על ידי רגש ומעדיפים תקשורת פתוחה. בשנת 2022, אל תפחדו להראות את הצד הרגיש והפגיע שלכם, כי אנשים באוקייקיופיד שאומרים שהם רגישים מקבלים 129% יותר לייקים ו-33% יותר התאמות מאשר אלה שלא.

ביתיים
אם אתם לא אוהבים ללכת לים או למועדונים, אל תדאגו: אתם לא לבד. הרבה ישראלים נהנו לבלות בבית בזמן הקורונה, כאשר 43% אמרו שהדבר הטוב ביותר בלהיות בבית הוא צפייה ב"בינג'" בסרטים ותוכניות טלוויזיה, 39% אמרו שהיו מעדיפים ללמוד דברים חדשים ו-18% העדיפו להשלים פערים עם חברים טובים. המלצה: אם אתם רוצים למצוא אנשים בעלי דעות דומות באוקייקיופיד, וודאו שאתם משתפים את הפעילויות האהובות עליכם בבית, כמו אפיית לחם או גינון, בפרופיל שלכם. זה עוזר למאצ'ים שלהם להתחיל אתכם שיחה מעניינת!

חופרים
ישראלים אוהבים לדבר. למעשה, 70% מתוך יותר מ-80,000 ישראלים באוקייקיופיד אמרו שכאשר אין שום דבר לדבר עליו בדייט ראשון זה גרוע יותר מחוסר משיכה פיזית. כדי להמשיך בשיחה, צריך לשאול שאלות. זו הסיבה שהמשתמשים הישראלים ענו על שאלות ההתאמה באפליקציה 95 מיליון פעמים במהלך השנים. בישראל, כמה משאלות ההתאמה הפופולריות ביותר הן "חריף על אוכל?" ו"יהדות, בשבילך?" ו"האם להיות קרבי זה מושך?" המלצה: אל תפחדו להשתמש בשאלות האלה בתור התחלה לשיחה.

עד כדי כך חפרנים (צילום: OkCupid)
עד כדי כך חפרנים (צילום: OkCupid)

דביקים
הרבה ישראלים נוטים להעריך ביטחון עצמי גבוה. יותר ממחצית (52%) מהנשאלים הישראלים אמרו שיש להם ביטחון עצמי גבוה ו-39% אמרו שהוא לא גבוה או נמוך, בעוד שרק 9% אמרו שיש להם ביטחון עצמי נמוך. ישראלים הם גם אינטימיים וחושניים. כשנשאלו איך הכי סביר שהם יראו לבן או בת הזוג שאכפת להם, 44% אמרו באמצעות מגע לעומת 36% באמצעות פעולה, 18% באמצעות מילים ו-2% באמצעות מתנות.

מרימים
ישראלים נוטים לראות את הטוב שבאנשים, ונהנים להיות בקרבת מי שיש להם גישה חיובית. יותר מ-115,000 אנשים בישראל אמרו "כן" לשאלת ההתאמה "האם הייתם יוצאים עם מישהו שתמיד אופטימי?" ויותר מ-20,000 ישראלים באוקייקיופיד מתארים את ההתנהגות שלהם כחיובית ככלל. המלצה: כשאתם שולחים הודעות למאץ' באפליקציה, תקרינו את האנרגיה הזו! אולי אפילו תוסיפו את האמוג'ים האהובים עליכם.

מוגזמים
אם יש שני דברים שישראלים אוהבים, זה זוגיות ורומנטיקה. כשנשאלו, יותר ממחצית (56%) מהישראלים באוקייקיופיד אמרו שהם רוצים שהזוגיות הבאה שלהם תימשך יותר משנה. רוב (75%) הישראלים באוקייקיופיד אמרו שאם ייגש אליהם מישהו שהם לא מכירים בצורה רומנטית, המהלך יתקבל כיותר נחמד מאשר מעצבן. המלצה: אל תפחדו להראות את הצד הרומנטי שלכם! כתבו בפרופיל שלכם שאתם מאמינים באהבה או שהסרטים האהובים עליכם הם קומדיות רומנטיות עם סוף טוב.

אל תפחדו להגזים (צילום: OkCupid)
אל תפחדו להגזים (צילום: OkCupid)

זורמים
ישראלים רבים הם הרפתקנים וזורמים. כשנשאלו, 63% מתוך יותר ממיליון משיבים באוקייקיופיד בישראל אמרו שהם חסרי דאגות (בעוד 37% אמרו שהם "אינטנסיביים"). המלצה: כשאתם יוצרים או מעדכנים את הפרופיל שלכם, הקפידו להעלות תמונות המראות את האופי שלכם - טיול במצדה, משחק כדורעף על החוף, טיול ברחבי אסיה ואירופה.