מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

21.3־20.4

אתם יצירתיים ויש לכם הרבה אפשרויות ורעיונות חדשים, אך לא הכל אפשר ליישם. שישי־שבת צפויים להיות מאוד אינטנסיביים מבחינה רגשית, יש לכם נטייה לפחד וצורך בשליטה.

ראשון־שני צפויים להיות אופטימיים, טובים לנסיעות וללימודים; חמישי צפוי להיות רגיש מבחינה חברתית.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

21.4־20.5

מרס ואורנוס בשור גורמים לחוסר שקט וחוסר סבלנות ולדרמות בבית ובקרב המשפחה, גם בקריירה, לצד הצורך בהתקדמות יש תחושה שהמציאות לא מאפשרת זאת. אתם מצויים בתהליך מורכב של שחרור הישן וחיבור לחדש, קשה לכם לוותר על המוכר.

שישי־שבת צפויים להיות נפיצים ואינטנסיביים במערכות יחסים; בראשון־שני צפויה הקלה רגשית; בשלישי־רביעי צפויות כבדות ורצינות; חמישי צפוי להיות מאתגר בקריירה.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

21.5־20.6

נוכחותכם והשפעתכם דומיננטיות. סמכותכם מתחזקת, בעיקר אם אתם עוסקים בתחום ההוראה או בהעברת ידע. זהו זמן טוב לכלכל נכון את ענייני הכספים, ורצוי להקשיב לאינטואיציות, לא רק לעובדות. שישי–שבת צפויים להיות אינטנסיביים ומאתגרים בעבודה או בתחום הבריאות. הורידו לחץ מעצמכם והרפו שליטה.

ראשון־שני צפויים להיות אופטימיים במערכות יחסים; שלישי־רביעי צפויים להיות כבדים ועמוסים מבחינה רגשית, וצפויות התפכחויות והסקת מסקנות.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

21.6־22.7

ונוס בסרטן מחזק את הקסם שלכם, מגביר את הרגישות ומשפיע על היחסים הרומנטיים. בפניכם אפשרויות ליחסים או לשינויים ביחסים. ענייני כספים מעסיקים אתכם, ונדרשות מכם השקעה וסבלנות. שישי־שבת צפויים להיות מאוד אינטנסיביים בתחום הרומנטי ובכל הנוגע להגשמה עצמית, נדרש מכם לשחרר שליטה.

ראשון־שני צפויים להיות טובים ואופטימיים בסביבת העבודה; שלישי־רביעי צפויים להיות רגישים במערכות יחסים, תידרשו להיות תכליתיים ותחושו כובד.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

23.7־22.8

שמש באריה מול סטורן גורמת לקושי ליצור ולהגשים כמו שאתם רוצים ולמאבק בין מה שרצוי למה שמצוי ובין העבר לעתיד. אתם מצויים בתהליך שינוי משמעותי בקריירה, ונדרש מכם להקשיב לאמת ולהבחין בין מה שמתאים לכם לעשות היום מול מה שהתאים בעבר.

שישי־שבת צפויים להיות אינטנסיביים בבית ובקרב המשפחה וילוו בחוסר שקט ובמאבקים. שחררו שליטה, כי המאבק מיותר; ראשון־שני צפויים להיות טובים בתחום הרומנטי; חמישי צפוי להיות לא רגוע במערכות יחסים.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

23.8־22.9

אתם מרגישים שאתם לא יכולים לבטא את עצמכם ונתקלים בביקורתיות ושיפוט מצד אחרים. אתם מצויים בתהליך של שינוי בהשקפת עולמכם, וזה לא פשוט לכם בשל מאבקים פנימיים שאתם חווים.

שישי־שבת יהיו אינטנסיביים ולא רגועים בסביבה הקרובה; ראשון־שני צפויים להיות אופטימיים בבית ובקרב המשפחה; שלישי־רביעי צפויים להיות רגישים בתחום הרומנטי; חמישי צפוי להיות לא רגוע בסביבת העבודה.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

23.9־23.10

הזדמנויות נפתחות במערכות יחסים ושותפויות. אתם דומיננטיים ומשפיעים מבחינה חברתית, אף שלא הכל מתאפשר ואתם ניצבים בפני אתגרים.

שישי־שבת צפויים להיות אינטנסיביים ומאתגרים בתחום הכלכלי; ראשון־שני צפויים להיות אופטימיים בסביבה הקרובה, ימים טובים לטיולים קצרים; בשלישי־רביעי צפוי עומס רגשי בבית ובקרב המשפחה; חמישי צפוי להיות מאתגר בתחום הרומנטי.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

24.10־21.11 

מערכות היחסים נפיצות ומאתגרות, וברצונכם לפרק ולהשתחרר. למרות השפעתכם בקריירה, המצב מאתגר גם שם, ובבית אתם חשים כבולים. אתם במצב של שינוי מהבסיס, וקשה לכם לשחרר שליטה. הירח במזלכם בשישי־שבת יוצר קונפליקט ואינטנסיביות רגשית. 

בראשון־שני יהיו לכם הזדמנויות להרחבת השפע והכספים. אל תפחדו לקחת סיכונים; שלישי־רביעי צפויים להיות כבדים מבחינה רגשית בסביבה הקרובה; חמישי יהיה לא רגוע בבית ובקרב המשפחה.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

22.11־21.12

בעבודה יש לכם רצון לפעול ולקדם מהלכים אך לא הכל אפשרי, תצטרכו להיאזר בסבלנות ולשים לב גם לעניינים פיזיים. זהו זמן טוב להנאות, חוויות ובילויים, גם רומנטיים.

שישי־שבת צפויים להיות אינטנסיביים מבחינה רגשית. הירח במזלכם בראשון־שני מביא עמו אופטימיות ותחושת חופש; בשלישי־רביעי צפויים תחושת כובד ועומס בענייני כספים; חמישי צפוי להיות לא רגוע.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

22.12־20.1

שינוי עמוק צפוי במערכות יחסים, תחושת הביטחון מתחזקת, והזדמנויות גורליות צצות עבור הפנויים. נתקים או פרידות עלולים להתרחש אם הקשר לא נכון לכם.

שישי־שבת צפויים להיות אינטנסיביים מבחינה חברתית; בראשון־שני תחושו אופטימיות לא מוסברת. הירח במזלכם בשלישי־רביעי יגרום לכובד רגשי שישפיע על מערכות היחסים. בחמישי צפוי חוסר שקט בענייני כספים.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

21.1־18.2

רעידת אדמה בבית ובמשפחה או בזוגיות. חשבון הנפש שאתם עוברים בשנתיים האחרונות מגיע לשלב משמעותי של החלטה גורלית, לפחות אצל חלקכם. יש לכם נטייה להתמהמה, אך רצוי להיות נחרצים. שישי־שבת צפויים להיות אינטנסיביים בקריירה.

ראשון־שני צפויים להיות טובים מבחינה חברתית, אתם פתוחים ואופטימיים; שלישי־רביעי צפויים להיות כבדים ועמוסים מבחינה רגשית. הירח במזלכם בחמישי יגרום לעצבנות ולרגישות גבוהה, בעיקר ביחסים קרובים.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

19.2־20.3

התחושה בסביבתכם הקרובה היא של עצבנות וחוסר סבלנות. אתם דומיננטיים, יצירתיים ומשפיעים בעבודה אך לא הכל זורם כפי שאתם רוצים. בתחום הרומנטי, אתם חשים סיפוק וחיבור רגשי ויכולים להיכנס ליחסים רומנטיים ארוכי טווח.

שישי־שבת צפויים להיות אינטנסיביים מבחינה רגשית; ראשון־שני צפויים להיות טובים ואופטימיים בקריירה; שלישי–רביעי צפויים להיות כבדים מבחינה רגשית; בחמישי תחושו חוסר שקט פנימי.