נשים רבות שואלות את עצמן מדוע גברים לא ניגשים ומתחילים איתן, מה שגורם להם לא פעם לתחושות תסכול וייאוש. אילנית קורן, מטפלת ומאמנת להצלחה בדייטינג ובמציאת אהבה בריאה, מסבירה מה הסיבות לכך, ואיך ניתן לייצר הזדמנויות חדשות.  

חומוס או קינואה, לחם או אורז? זאת הפחמימה הכי בריאה | מאיה רוזמן

"ישנה פרדיגמה כזו אצל הרבה מאוד נשים, שאם גבר לא ניגש הוא כנראה לא בעניין", מסבירה קורן. "אך נשים חייבות להבין שלגברים יש חששות. יש גברים שמפחדים שהם לא יהיו מספיק שנונים או פשוט לקבל תשובה שלילית, ויש כאלה שחוששים שהבחורה תצחק בפנים שלהם". 

למה גברים לא ניגשים ומה אפשר לעשות? צילום: אילנית קורן

לדבריה, "המבוכה מאוד מניעה את הנשים, אך גם את הגברים. זה נכון שנשים רוצות מאוד שהגבר ייגש, אבל גם הגברים מעוניינים בכך ומבקשים לראות צעד מכיוון האישה. זה יכול להיות חיוך או אפילו זריקת מילה או משפט שנון שיגרום לקרח להישבר".

"לכן", היא אומרת, "כדאי להשתמש במתח הזה שיש באוויר, כי כשזה קיים זה סימן מעולה משום שזה אומר שיש רגש ואפשר להתחיל להתקדם. נשים, פשוט תחייכו, תיגשו ותיצרו הזדמנות להתחלה כלשהי". 

לבסוף, היא מעבירה מסר גם לגברים הביישנים, שמתקשים לפעול בסיטואציות הללו: "עליכם להבין כי נשים לפעמים לא מחייכות משום שהמבוכה מנהלת גם אותן. גם הן חוששות ממה שתחשבו, ולכן תעשו טובה גדולה לעצמכם אם פשוט תחליטו שאתם יוצרים הזדמנויות. פשוט צרו הזדמנויות".

אילנית קורן היא מטפלת ומאמנת להצלחה בדייטינג ובמציאת אהבה בריאה. לפרטים נוספים