רוצים להימנע משברון לב? חשוב לכם לשים לב לסימנים שעלולים להעיד על הבאות כבר בתחילת הקשר? אילנית קורן, מטפלת ומאמנת להצלחה בדייטינג ובמציאת אהבה בריאה, מסבירה מדוע חשוב להקשיב לצד השני כבר בדייטים הראשונים, ולא לנסות לטאטא דברים מסוימים מתחת לשטיח. 

שוקלות לחזור לאקס? 5 הסימנים שאסור לכן לעשות זאת

"יש דברים שחשוב לשים לב אליהם ולהיזהר בתחילת הקשר, ועל אחת כמה כמה בדייטים הראשונים", מסבירה קורן. "אחד הטיפים החשובים ביותר שאני יכולה להעביר, ובמיוחד בשלב שבו אתם באופוריה והכל נראה מדהים, הוא לשים לב למה שהצד השני אומר ועושה - ולהאמין לו". 

זהירות משברון לב. צילום: אילנית קורן

"למשל", היא ממשיכה, "אם אתם נמצאים בדייט והאדם שאיתכם אומר לכם: 'אני אדם כל כך חסר סבלנות לפעמים' או 'אנשים יכולים בקלות לעצבן אותי' - אתם צריכים לסמוך על עצמכם ולומר לעצמכם שזו האמת. חשוב מאוד לדעת שמה שהוא מספר על עצמו זו האמת, ולא לטייח אותה כדי שהכל יהיה מושלם".

קורן מדגישה: "שימו לב להתנהגויות בהתאם למה שבאמת חשוב לכם. חשוב לכם שהאדם שאיתכם היא ישר וכן? אתם יכולים לבדוק איך הוא מתנהל מול אנשי השירות בבית קפה או מול כל אדם אחר שאתם נמצאים איתו בסיטואציה. אתם צריכים להבין שזה הבן אדם - מה שאתם רואים זו האמת".    

אילנית קורן היא מטפלת ומאמנת להצלחה בדייטינג ובמציאת אהבה בריאה. לפרטים נוספים