אחת ההחלטות הראשונות שאתם צריכים לקבל לאחר שהיא או הוא אמרו "כן",  היא מתי בעצם לקשור את הקשר. חתונות קיץ הן בהחלט מדהימות, אבל יש כמה חסרונות שצריך לקחת בחשבון. חום לוהט עלול לגרום לבלאגן בתסרוקת שלך, האורחים עלולים להיות מוצפים בהזמנות לאירועים אחרים והספקים שרציתם לא בהכרח יהיו זמינים או זולים. מבאס, נכון? אבל עם חתונת חורף אפשר להימנע מכל זה. הנה מה שאתם צריכים לדעת לפני שליחת ה-"Save the date".

אולם

ישנן מספר סיבות שבגללן אולמות אירועים טובים יותר לחתונות בחורף. אחת הסיבות היא שבדרך כלל יש פחות חתונות בחורף, כך שלזוגות יש יותר אפשרויות בחירה וכך הם יוכלו להבטיח את המקום הרצוי להם ביתר קלות. מזג האוויר החורפי יכול ליצור אווירה נעימה ורומנטית, שיכולה להיות מושלמת לחתונה. מקומות מסוימים עשויים גם להציע מבצעים מיוחדים או הנחות לחתונות במהלך חודשי החורף. בימים בהם השמש שוקעת מוקדם בעלי האולמות מאפשרים לזוגות לערוך חופה מוקדמת כך שיישאר להם ערב ארוך לחגוג עם האורחים.

אולמות אירועים שיש להם נוף הם הבחירה המושלמת לחתונות אלו. לדוגמה, אולם האירועים "אגדת דשא", הממוקם על גבעה ומשקיף לנוף פרדסים בניחוח הדרים המעניק אווירה כפרית ופסטורלית. הבניה הייחודית של האולם המשולב בזכוכיות מספק הזדמנות ליצור אירוע בלתי נשכח כשהנוף יוצא הדופן יבטיח לכם אירוע חלומי, אינטימי ומיוחד מאוד בחודשי החורף. בנוסף, אולמות תמיד יהיו מוכנים למזג האוויר החורפי וידעו לעשות את ההתאמות הנכונות כדי שגם אם בחרתם להתחתן בחוץ, אתם והאורחים לא תסבלו מגשם או מהחום של הקיץ.

''אגדת-דשא'' (צילום: יח''צ)
''אגדת-דשא'' (צילום: יח''צ)

מעצבת שמלות כלה

חלפו הימים שבהם חתונות היו עניין של קיץ. כעת, גם כלות חכמות וגם כלות רומנטיות בוחרות להתחתן בחורף. זה לא רק מאפשר להם ליהנות מהנחות על הזמנת מקומות וקייטרינג, אלא שהבחירה הייחודית שלהם גם יוצרת זיכרונות נהדרים. רינת שחם, מעצבת שמלות כלה, מציעה שאם שמלה לבנה קלאסית מרגישה צפויה מדי ואת רוצה משהו מעניין יותר ושקוף יותר, החורף הזה, רקמה היא בדיוק הטרנד שעלייך לקחת בחשבון. רקמה מותאמת אישית עם ראשי התיבות שלך, תאריך החתונה או ציטוט אהוב השזור בעיצוב עשוי להיות בדיוק מה שישדרג את המראה שלך. שמלות כלה מסאטן הן אופציה נוספת לחתונת חורף. הסאטן גורם לכלות להיראות אלגנטיות ומתוחכמות. הבד פוטוגני במיוחד, זורח ומחמיא כמעט בכל אור, ואת תיראי מדהים כל החתונה, בין אם ביום ובין אם בלילה.

שמלת סאטן של המעצבת רינת שחם (צילום: עידו שחם)
שמלת סאטן של המעצבת רינת שחם (צילום: עידו שחם)

שמלה עם רקמה של המעצבת רינת שחם (צילום: עידו שחם)
שמלה עם רקמה של המעצבת רינת שחם (צילום: עידו שחם)

מארגן אירוע

העסקת מנהל אירועים בחתונות חורף היא דרך מצוינת לוודא שיום החתונה שלכם מושלם. לאנשי המקצוע הללו יש את המומחיות והניסיון לעזור לכם להגשים את כל חלומות החתונה שלכם. אבישג רומם, המתמחה בהפקה וניהול אירוע, מציעה לשכור מנהל אירוע עבור סוגים שונים של שירותים, כולל קייטרינג, קישוטים, ניהול האירוע, חיבור לספקים, ועוד. ביצוע אירוע מוצלח דורש ידע מעמיק של כל הפרטים הכרוכים בכך. בתיאום עם צוות המקום המנהל מוודא שהכל נעשה בצורה מושלמת. אם אתם עדיין מחפשים מתכנן חתונות לחתונת החורף שלכם, אז יש לכם מזל כי כתבה זו תספק כמה תובנות חשובות לגבי השירותים שמתכנני אירועים יכולים להציע כדי לעזור להפוך את האירוע המיוחד שלך למושלם ככל האפשר.

וילה מול מלון

כשאת מתארגנת לחתונת החורף שלך, את יכולה אם יש לך את האפשרות - לשכור וילה שתעניק תחושה יותר נעימה וביתית שפעמים רבות חסרה בחדר במלון. אולי אפילו תמצאו תוספות מהנות כמו נוף עוצר נשימה לים, בריכת שחייה, פינות ישיבה מפנקות ואפילו מקרר, שולחן אוכל ועוד. החלק הגדול הנוסף בהזמנת וילה הוא שאתם יכולים להביא את הדברים שלכם ולהשאיר אותם שם בידיעה שאתם חוזרים לבית פרטי ומפנק אחרי החתונה, והכי חשוב – במחיר הגיוני ולרוב בלי התחייבות לשני לילות.

דיג'יי

מבחינה מוזיקלית עומר אוסדון, DJ חתונות ואירועים, אומר כי בקיץ יוצאים יותר להיטים מאשר בחורף אבל אחד הדברים ששולטים היום במוזיקה זה טיקטוק וכאשר משהו מתפוצץ בטיקטוק הוא גם מתחיל לתפוס במסיבות בלי קשר לעונה. בקיץ יש זוגות שמבקשים מוזיקת עולם בקצב ובסגנון לטיני/אפריקאי/קריבי, כזה שיתאים לקבלות פנים ואווירה של קיץ ובהתאם למקום, בדרך כלל במקומות עם נוף לים או שטח פתוח יותר/גני אירועים. בחורף הלהיטים יככבו ברחבה שלכם וירקידו את האורחים עד השעות הקטנות. חשוב לבחור DJ שיודע לדייק את המוזיקה לאירוע ויקפיד על סדר נכון של ז'אנרים ומעברים הגיוניים.

איפור ושיער 

כלות חורף - שימו לב לאיפור חורף חמים, נעים, טבעי, שייצור אווירה אינטימית. טרנד עכשווי במיוחד בעולם החתונות זה מראה "חתולי" -  אייליינר בעיניים, עור רענן ושפתיים בגוון טבעי ולח. מורז קרסינטה, מאפרת כלות, ממליצה לכל הכלות ללכת על קו טבעי ולהדגיש את האזורים המחמיאים בפנים. באופן כללי עדיף להיצמד לקווי הפנים הברורים ולהראות בדיוק כמו שאתן. 

כלה באיפור של מאפרת הכלות מורז קרסינטה (צילום: דור נוי)
כלה באיפור של מאפרת הכלות מורז קרסינטה (צילום: דור נוי)

לגבי השיער, מעצבת השיער רוית אלישקוב אומרת כי בחורף הכלות מרוויחות יותר. אחוזי הלחות לא גבוהים וסירוק של שיער פזור נשאר מדויק ומדהים, בדיוק כמו שחלמת. הטרנד המבוקש הוא להיות כלה קלילה והכי קליל ונעים זה מראה בוהו שיק: גלי שיער רכים, אולי מעט צמות, תכשיטי שיער ועוד.  

שיער בסגנון בוהו שיק, רוית אלישקוב (צילום: יח''צ)
שיער בסגנון בוהו שיק, רוית אלישקוב (צילום: יח''צ)

צלם

אם בצילומים לחתונות קיץ הפחד העיקרי של זוגות הוא להזיע ולהרוס את הבגדים, בחורף זה מזג האוויר הסוער ממנו אנחנו צריכים להיזהר. לא חסרים מקומות סגורים מהממים להצטלם בהם וצלם מיומן לא יתרגש ויוציא את התמונות הרומנטיות ביותר שניתן לדמיין. מרפסות הפונות לים, בתי מלון מעוצבים ומבנים היסטוריים הם חלק מהמקומות המקוריים ביותר להצטלם בהם.

אטרקציות 

אפשר לחשוב שהטמפרטורות הקרירות מגבילות, אבל זה באמת מאפשר יצירתיות נוספת. אחת הדרכים הטובות ביותר לתבל את חתונת החורף שלכם היא עם גיטריסט. השמעת מוזיקה במהלך הטקס וקבלת הפנים תעזור לקבוע את מצב הרוח, וזה יגרום לכל האורחים שלך להרגיש יותר בבית. אפשר גם לקבל סחלב חם בקבלה או להציע משקאות חמים או שמיכות כדי למנוע מאנשים להתקרר. ואם אתם מחפשים כמה רעיונות לעיצוב, אולי כדאי לכם לבדוק מעצבות שמתמחות בפרחי חורף מעוצבים או מיתוג וקישוט של קבלת הפנים.