למה אנחנו תמיד מושכות אלינו את הגבר שאנחנו לא באמת רוצות? אילנית קורן, מטפלת ומאמנת להצלחה בדייטינג ובמציאת אהבה בריאה, מסבירה מהן ארבע הסיבות לכך, ואיך אפשר לשנות את זה. 

הוא פה או לא? כך תדעי אם הוא בקטע שלך

1. פסיביות ומפתחות תלות באפליקציות: נשים רבות מחכות שגבר יפנה אליהן, וחושבות שאם הוא לא פונה - הוא כנראה לא מעוניין. "נסו לפנות בעצמכן ולבחור את הגברים שמעניינים אתכן. גם אם לא כולם יהיו בקטע, לפחות תדעו בוודאות שאלו שיחזירו תשובה חיובית יהיו כאלה שהייתן בכיוון שלהם", מציעה קורן. 

הסיבות אתן מושכות את הדברים הלא נכונים. צילום: אילנית קורן

2. מנסות להתאים את עצמכן: נשים רבות מנסות לחשוב מה גבר מחפש באישה, ולא להפך. "הן חושבות איך אני צריכה להתנהג, איזה משחק אני צריכה לשחק? האם אני צריכה להיות קשה להשגה? זה מקום מאוד מבלבל ושם את הפוקוס על האדם הלא נכון, שהוא לא אנחנו. נסו לחשוב מהמקום שלכן, שבו אתן מרגישות הכי נח, ואז יהיה לכן קל יותר להיות נגישות ולזמן אליכן גברים שירגישו הרבה יותר בנח לגשת", אומרת קורן. 

3. לא שומרות על הערך העצמי: נשים רבות יודעות מה הן רוצות, אך לא מצליחות לשמור על הערך העצמי שלהן, המורכב מסטנדרטים וערכים מסוימים. "הרבה פעמים כשאנחנו רואות מישהו שמוצא חן בעינינו אנחנו ישר מורידות את ההגנות ושוכחות לבחון האם הוא באמת עומד בסטנדרטים שלנו", מסבירה קורן. "אני לא מדברת על תואר או משהו חיצוני, אלא על סטנדרטים מהמקום של ההתנהלות. יש נשים שמהר מאוד מתמסרות ולא בודקות אם הצד השני חולק איתן ערכים דומים". 

4. נתקלות בקשיי תקשורת: נשים רבות לא מבינות כמה חשוב להבין את השפה שבה מדברים גברים. "צריך להבין שגברים מתנהלים וחושבים אחרת. ברגע שאנחנו לא מבינות באיזו שפה מדובר, אנחנו נתקשר והצד השני לא יבין. חשוב להבין איך ראש של גבר פועל, ולמה הוא מתכוון כשהוא פועל בצורה מסוימת, וכך אפשר למנוע מצבים לא נעימים. כשהדברים ברורים יותר הרבה יותר קל להתנהל בעולם ההיכרויות והדייטים".

אילנית קורן היא מטפלת ומאמנת להצלחה בדייטינג ובמציאת אהבה בריאה. לפרטים נוספים