מיליוני בני אדם יחגגו ביום שלישי את יום האהבה הבינלאומי, שמוכר יותר בתור ולנטיינז דיי. מה שהחל בתור יום לזכרו של הקדוש ולנטיין הפך בשנים האחרונות לחגיגה של שופינג, איחולים ופינוקים, במסגרתו זוגות רבים יוצאים לארוחות רומנטיות, קונים מתנות אחד לשני או יוצאים לחופשות רומנטיות. 

אם אתם מחפשים רעיונות לחופשות רומנטיות בארץ שיעלו חיוך על פני בן.בת הזוג וימיסו את ליבו.ה, ריכזנו עבורכם מאתר WEEKEND ומאתר GROO רשימה של מקומות לבילוי רומנטי:   

"סוויטה על הים" לזוגות בלבד בשבי ציון: במרחק נגיעה מהים מחכה לכם חופשה זוגית טבולה בבריזת ים מלטפת, אווירה רומנטית ממכרת ופינוקים כיד המלך. הסוויטה מאובזרת לנוחות ופינוק זוגי מושלם עם בריכת זרמים מחוממת, ג'קוזי, חדר רחצה מפנק עם חלוקים אישיים ועוד. מחוץ למתחם המקסים תמצאו עוד מגוון הנאות ואפשרויות בילוי בשניים, כמו טיפולי ספא מגוונים לחידוש ורענון אנרגיות. 

''סוויטה על הים'' (צילום: יח''צ)
''סוויטה על הים'' (צילום: יח''צ)

"לגעת בנוף" - בקתות לזוגות במעלה גמלא: בקתה מפנקת לזוגות בלבד, עם נוף עוצר נשימה. הבקתות מבודדות וכוללות ג'קוזי, חדר רחצה מטופח עם חלוקים אישיים ועוד. כמו כן, אורחים יוכלו ליהנות מחצר מטופחת וירוקה עם פינות ישיבה, מדשאות ונופים מדהימים מהם אפשר ליהנות על כוס יין או בירה. זוגות שירצו יוכלו לשדרג את החופשה עם עיסויים וטיפולים שישחררו אותם מלחצי היום יום וארוחת בוקר עשירה בתוספת תשלום.

''לגעת בנוף'' (צילום: יח''צ)
''לגעת בנוף'' (צילום: יח''צ)

"סוויטות פלינה" - סוויטות יוקרתיות לזוגות: מתחם הסוויטות החלומי לזוגות מזמין זוגות לשבור שיגרה וליהנות מנופש בלתי נשכח בסוויטות יוקרתיות עם בריכה פרטית לכל יחידה, עמדת מנגל מאובזרת, ערסלים ועוד. אם מתחשק לכם לצאת מהמתחם, במרחק נסיעה קצר מהסוויטות תוכלו ליהנות ממגוון שמורות טבע, חורשות ויקבים, מבשלות בירה, מחלבות, מסעדות ובתי קפה. ניתן לשדרג את החופשה ולהזמין בתוספת תשלום ארוחת בוקר או ארוחת ערב, טיפולי ספא ועוד. 

''סוויטות פלינה'' (צילום: יח''צ)
''סוויטות פלינה'' (צילום: יח''צ)

"בקתת נולה" בישוב חד נס: לזוגות הרוצים להתרחק מהרעש של העיר, חופשה שקטה בבקתות נולה של רשת עספור, מתחם האירוח הרומנטי בחד נס - עם חדרי ספא, בריכה פרטית ופינות ישיבה לחופשה זוגית רגועה. הבקתות עוצבו בסגנון רומנטי ומציעות אווירה שקטה. במתחם ניתן למצוא בריכה פרטית מחוממת, מיטות שיזוף, פינות ישיבה, עמדת BBQ ועוד. 

''בקתת נולה'' (צילום: יח''צ)
''בקתת נולה'' (צילום: יח''צ)

חופשה רומנטית בכפר הנופש "פנדה" בנווה אטי"ב שלמרגלות החרמון: ונלטיינז דיי הוא הזמן המושלם לחופשה חורפית, וכפר הנופש מציע חופשה מלאת אוויר צלול, נוף רגוע והרבה שלווה, ואולי תצליחו לראות גם שלג!. החופשה כוללת לילה בכפר הנופש, 45 דקות עיסוי לכל אחד, כניסה ושימוש במתקני הספא (חמם טורקי, ג'קוזי, בריכת שחייה מחוממת) וגם בקבוק קאווה לבקתה. ניתן לבחור בין בקתת דלקס זוגית, בקתת דלקס זוגית עם ג'קוזי חיצוני, או בקתת דלקס זוגית עם בריכה אישית. 

כפר הנופש ''פנדה'' (צילום: יח''צ)
כפר הנופש ''פנדה'' (צילום: יח''צ)

מעל הים: לילה לזוג במלון "העונות" נתניה עם ארוחת בוקר וכניסה ל"חמי געש" או ל"סינמה סיטי" לבחירה - לזוגות שאוהבים את העיר ורוצים להישאר קרוב למרכז, חופשה במלון "העונות" היא מושלמת. מלון העונות הינו מלון בוטיק שנמצא סמוך למרכזי שופינג ומשקיף לנופו עוצר הנשימה של חוף העיר הצפוני של נתניה. החופשה כוללת ארוחת בוקר מפנקת ועשירה במלון, וזוגות יכולים לבחור בין כניסה זוגית ל"חמי געש" שם יוכלו ליהנות מבריכות מים חמים, טיפולי ספא שונים ועוד, או כרטיסים לסרט ב"סינמה סיטי".

מלון ''העונות'' (צילום: יח''צ)
מלון ''העונות'' (צילום: יח''צ)

לא משנה באיזו חופשה בחרתם, אל תשכחו גם להחליף מתנות ביום המיוחד הזה! ולנטיינז דיי הוא הזדמנות מצוינת להביע הערכה כלפי בן/בת הזוג עם מתנות מיוחדות ואישיות. תזכרו, אלה לא חייבות להיות מתנות גדולות, העיקר הכוונה.