בעוד שעבור זוגות רבים יום ולנטיין הוא עוד סיבה למסיבה, אלו מבינינו שלא נמצאים במערכת יחסים בשלב זה עלולים לחוש צביטה בלב לנוכח הדובונים, השוקולדים והפרחים שנמצאים פתאום בכל מקום. אילנית קורן, מטפלת ומאמנת להצלחה בדייטינג ובמציאת אהבה בריאה, מסבירה כיצד ניתן להרגיש אהוב ומיוחד ולשפר את מצב הרוח בתקופות כאלה. 

לא יודע איך להתחיל? המדריך המלא לגבר המופנם והביישן

הטיפים של אילנית: 

1. לומר תודה: לדברי קורן, "אחד הדברים שאני מיישמת והופך אותי לאדם הרבה יותר מאושר, אהוב ואוהב הוא לומר תודה כל יום על מה שיש. על זה שאני קמה בבוקר ואני בריאה, וגם על כל האנשים שמסביבי - חברים, חברות ובני משפחה". 

2. לאהוב את עצמכם: קורן מסבירה כי "המטרה היא לראות גם את כל היש שיש בי ושעוד הייתי רוצה לשפר, ולאהוב אותי ולהיות גאה בי על כל אלה. בתקופה כזו, שבה מציינים את יום הוולנטיין אני ממליצה לכם ללכת לפנק את עצמכם. תעשו משהו שאתם בדרך כלל עושים כדי לשמח אחרים, רק שהפעם תעשו אותו בשבילכם. קנו לעצמכם מתנה, הביעו אהבה כלפיכם וכלפי מי שמסביבכם. התקשרו להורים, לילדים או לחברים ואמרו להם שאתם אוהבים אותם ושמחים שהם בחייכם". 

3. צאו מאזור הנוחות: "אל תחכו, אזרו אומץ ותעשו", היא ממליצה. "אם אתם תקועים באזור הידידות זה הזמן להעז ולנסות להתקדם. אם אתם יוצאים בערב, נסו לייצר אינטרקציה עם האנשים שסביבכם, ואם מישהו/י מוצא/ת חן בעיניכם גשו והתחילו לשוחח".

4. חייכו גם בלי סיבה: "חייכו סתם ככה, גם כשאתם בסידורים או ברחוב. חיוך שווה מיליונים", קובעת קורן. "החיוך הזה מאפשר לאנשים להתקרב אליכם ולחייך בחזרה, מה שיעלה את הסיכויים שינסו לייצר איתכם אינטרקציה ואולי אף להתחיל איתכם. אנרגיה חיובית וטובה תקרב אליכם אנשים, ויוביל להזדמנויות חדשות".