בתחילת הדרך זה אולי נראה כדבר המתבקש. הוא נראה מעוניין, ואת לא רוצה לתת יותר מדי תשומת לב ולגרום לו להשתעמם, אבל מה שאולי נתפס בעינייך כניסיון לנפות את המחזרים הפחות מתאימים, יכול להסתיים בהרחקת הגברים השווים באמת. אילנית קורן, מטפלת ומאמנת להצלחה בדייטינג ובמציאת אהבה בריאה, מסבירה מדוע אסור לכן לשחק אותה קשות להשגה.

מתוסכלת מכך שגברים לא מתחילים איתך? כך את יכולה לשנות את זה

"הסיבה הראשונה היא שזה לא עובד היא שרובנו קולטים דברים מתוך פרשנויות ולא תמיד מבינים רמזים", מסבירה קורן. "גבר לא תמיד יבין שבחורה רומזת ומעוניינת שייגשו אליה. כאשר אתן מנסות לשחק אותה קשות להשגה, לצד השני יהיה עוד יותר קשה לגשת אליכן, ושני הצדדים עלולים להפסיד. זה עלול להיות מבלבל ומסוכן, וחבל".

"הסיבה הנוספת קשורה לתיאוריית תפיסת החוט ע"י החתול", מוסיפה קורן. "כשאנחנו משחקים עם חתול ומטלטלים את החוט, החתול יילך לכל צד בהתאם לתנועות שלנו בניסיון לתפוס את החוט. ברגע שמפסיקים את המשחק החתול מאבד עניין והולך למקום אחר. הרבה פעמים זה דומה למציאות, כי כשאתן משחקות עם הצד השני יכול להיות שהמטרה תהפוך להיות המרדף עצמו, והסקרנות תהיה סביב המרדף. כשזה משהו שעובר את הגבול וממשיכים איתו יותר מדי - הצד השני יאבד עניין". 

"מה שחשוב הוא שככל שנעבוד על עצמנו, הערך העצמי שלנו והקסם העצמי שלנו, כך נרצה שהקשר סביב הצד השני יהיה בלהיות איתנו ולא בלרדוף אחרינו", היא מסכמת.

אילנית קורן היא מטפלת ומאמנת להצלחה בדייטינג ובמציאת אהבה בריאה. לפרטים נוספים