אחד המכשירים שרובנו לא משקיעים מספיק בניקיון שלו הוא מדיח הכלים, שמופעל בדרך כלל לפחות פעם ביום בחלק גדול מהבתים. קרן לוגסי, מומחית לארגון בתים, מציגה את הטיפ המנצח לניקיון יסודי של המדיח.

"השלב הראשון הוא להתחיל מניקיון הפילטר בתחתית המדיח, אותו יש להסיר בתנועה סיבובית", היא מסבירה. "לאחר שהסרתם אותו שיטפו אותו בברז עם חומר לכלים ומברשת/סקוטש". 

"כפי שניתן לראות בסרטון הפילטר מתפרק ומתנקה בקלות. לאחר מכן, יש לרסס חומר לניקוי וחיטוי. אני ממליצה על תמצית עץ התה לשם כך", מוסיפה לוגסי. 

"לאחר שהברשתם טוב טוב השתמשו בסמרטוט נקי ולח על מנת לנגב את האזור, החזירו את הפילטר ונעלו אותו בתנועה סיבובית במקומו", היא ממשיכה.

"בשלב הבא קחו מלח לימון ושפכו על כל תחתית המדיח, ולאחר מכן הניחו קפסולה במקום המיועד. מה שנותר לכם הוא כעת לעשות הוא לחצות את הלימון לשני חלקים בקערה, לסחוט חצי ממנו בתוכה ולהניח אותה במגירה העליונה של המדיח". 

"בנוסף", מדגישה לוגסי, "אני מניחה גם מפיץ ריח שמנטרל ריחות וממשיך ל-60 הדחות. לסיום, החזירו את המגירה התחתונה למקומה, סגרו את המדיח ורססו שוב חומר לניקוי וחיטוי, וייבשו עם סמרטוט יבש. כעת ניתן להפעיל את המכונה על 65 מעלות". 

קרן לוגסי ("המארגנת") היא מומחית לארגון בתים ומעניקה טיפים לניקוי הבית. לפרטים נוספים