איך מתחילים מחדש אחרי קשר ארוך? מדוע ההתמודדות הזו עשויה להיות כל כך קשה עבור רבים מאיתנו? אילנית קורן, מטפלת ומאמנת להצלחה בדייטינג ובמציאת אהבה בריאה, מסבירה איך אפשר להתגבר על תחושת הריקנות ולצאת לדרך חדשה. 

לא מצליחות לשחרר? הסיבה שאתן מרגישות "התמכרות" לאקס

"להתחיל הכל מחדש זה מבאס, אבל אני מציעה להסתכל על החיים בגישה קצת שונה, ולומר לעצמנו שהחיים הם תהליך של התפתחות", אומרת קורן. "כל דבר שקורה לנו, ולא משנה אם אנחנו בהתחלה, באמצע או בסוף שלו - הוא חלק מתהליך שהמטרה שלו היא לגדול ולצמוח".

"זה לא אומר שאנחנו צריכים לגלות רק מה הצרכים שלנו, אלא מי אנחנו, למה אנחנו פועלים בצורה כזו או אחרת, מהן ההתניות שלנו ואיך אנחנו מרפאים אותן", היא מסבירה. 

@ilanit_koren סורי על הטרנינג. אני חולה היום 🤒 #הכרויות #פרידה #זוגיותרעילה #gohsting #אתריהכרויות #פרידהקשה #אהבה #דייטים #טינדר #זוגיות #להתחילמחדש @אילנית קורן ♬ Sweet Sunset - Tollan Kim & dulai

"דבר חשוב נוסף הוא להרגיש את החיסרון, את המקום של הריק, שאותו חשוב לדעת למלא. איך נעשה את זה? באמצעות דברים שיוצרים משמעות בחיים שלנו. זה יכול להיות להתנדב, לעסוק באמנות או ליצור מערכות יחסים חדשות". 

"לבסוף, מומלץ לא להסתכל על החיים בצורה כל כך רצינית, אלא כסוג של הרפתקה, ולגלות עולמות חדשים. אין סיבה לפחד מכל דבר. נסו דברים חדשים, פתחו דלתות חדשות ונסו לראות מה יקרה. תהנו מהמסע הזה, תגדלו ותצמחו". 

אילנית קורן היא מטפלת ומאמנת להצלחה בדייטינג ובמציאת אהבה בריאה. לפרטים נוספים