יצאתם כבר לדייט ראשון ואולי אפילו לכמה נוספים, היה די נחמד עד עכשיו סך הכל, אבל את לא בטוחה אם הצד השני מגלה בך עניין? אילנית קורן, מטפלת ומאמנת להצלחה בדייטינג ובמציאת אהבה בריאה, מסבירה איך ניתן לדעת האם הדייט שלך מעוניין בך באמת. 

לא תמיד יש משיכה ראשונית: הטעות שמונעת מכן קשר טוב ובריא 

"גם אם הוא היה ממש נחמד וגרם לך להרגיש דברים שלא הרגשת כבר זמן רב בדייט הראשון, מה שבטוח הוא שאסור לך לחשוב בטעות שעתיד הקשר תלוי באינטואיציות שלך, כי אז תעשי את כל הטעויות האפשריות", מדגישה קורן. "אפשר לדעת בהתאם להתנהגות שלו ולא בהכרח בהתאם למה שהוא אומר". 

@ilanit_koren גם אם היה דייט זורם וכיפי, שימי לב לסימנים הללו. #foryou #אהבה #להתחילמחדש #dating #גרושיםגרושות #טינדר #רווקים #דייטים #זוגיותרעילה #פרידה #אתריהכרויות ♬ Good impression VP company introduction (3 minutes)(983023) - RYOpianoforte

"אם הוא מתעניין, רוצה להכיר יותר לעומק ושואל שאלות על דברים שחשובים לך זה סימן טוב", מסבירה קורן. "סימן חיובי נוסף הוא הצעת עזרה מצדו. הרבה פעמים גברים מחפשים פתרונות לדילמות שלנו". 

"באופן כללי, אם את רואה שהוא באמת משקיע בך, ושהוא שמח להיות לצדך במפגשים חברתיים, את יכולה להבין שהוא בעניין", היא מוסיפה. "בהתאם להשקעה שלו את תדעי עד כמה הוא רציני, כי כשאדם משקיע במשהו הוא רוצה". 

עם זאת, היא מציינת גם כי "חשוב לבדוק עוד דברים. אם, למשל, אנחנו שמים לשקרים לבנים - זה סימן לא כל כך חיובי. חשוב לבדוק גם עד כמה הוא זורם עם דברים שלא הולכים בדיוק כמו שהוא רוצה, ועד כמה הוא ביקורתי וציני כלפי הסביבה. כשמדובר בשיפוטיות יתר של החברה, קחי בחשבון שהוא יהיה כזה גם כלפייך". 

אילנית קורן היא מטפלת ומאמנת להצלחה בדייטינג ובמציאת אהבה בריאה. לפרטים נוספים