שולחנות החג הערוכים הפכו לחלק בלתי נפרד מחוויית הארוחה, במיוחד בחג. איך יוצרים שולחן מלא סטייל גם עם 2 ידייים שמאליות? כל הטיפים שיעשו לך חיים קלים, רגע לפני החג;

1.בחרו נושא:

החליטו על נושא לעיצוב השולחן. זה יכול להיות מסורתי, מודרני, כפרי, או כל דבר אחר שמתאים לסגנון שלך ולאירוע.

שולחן ערוך של המותג רוש בובאה לפיטרו הכט (צילום: ליאור טיטלר)
שולחן ערוך של המותג רוש בובאה לפיטרו הכט (צילום: ליאור טיטלר)

2. ערכת צבעים:

בחרו ערכת צבעים המשלימה את הנושא. צבעי חג מסורתיים כמו לבן, זהב וכסף הם תמיד בחירה בטוחה, אך אל תפחדו להתנסות עם צבעים אחרים כדי ליצור מראה ייחודי ומותאם אישית.

3. מפת שולחן:

התחילו בבחירת מפה שמתאימה לנושא ולערכת הצבעים. אפשר לשלב אותו עם ראנר שולחן עבור מגע נוסף של אלגנטיות. שקלו להשתמש בבדים כמו פשתן או סאטן לתחושה יוקרתית.

GOLF&CO (צילום: JOSELIMBERT)
GOLF&CO (צילום: JOSELIMBERT)

4. חלק מרכזי:

צרו חלק מרכזי מהמם המשמש כמוקד השולחן שלך. אפשר להשתמש בסידור פרחים, אוסף של נרות, או שילוב של שניהם. שלבו אלמנטים המשקפים את רוח העונה, כמו רימונים או חפצי נוי.

5. כלי שולחן:

ערכו את השולחן בכלי אוכל אלגנטיים, כולל צלחות, כוסות וסכו"ם. אל תפחדו להשתמש בפלייסמטים כדי להוסיף עניין ויזואלי ולספק בסיס לכל מקום. השתמשו במפיות בד בצבעים מתואמים כדי להוסיף נופך של תחכום.

FOX HOME (צילום: דניאל לילה)
FOX HOME (צילום: דניאל לילה)

6. תאורה:

לתאורה יש תפקיד מכריע ביצירת אווירה חמה ומזמינה. השתמשו בשילוב של נרות או שרשראות של אורות כדי להוסיף זוהר רך ונעים לשולחן. בחרו בנרות ללא ריח כדי להימנע מהשתלטות על ארומת המזון.

7. נגיעות אישיות:

הוספו נגיעות אישיות כדי לגרום לשולחן להרגיש מיוחד. הניחו כרטיסי שם או קופסאות מתנה קטנות בכל מושב עבור האורחים. ניתן גם לשלב הערות בכתב יד או ציטוטים משמעותיים כחלק מעיצוב השולחן.

נעמן  (צילום: תמי בר שי)
נעמן (צילום: תמי בר שי)

8. אלמנטים טבעיים:

הכניסו את החוץ פנימה על ידי שילוב אלמנטים טבעיים בעיצוב השולחן. השתמשו בפרחים טריים, ענפים או ירק כדי להוסיף מגע של רעננות ויופי טבעי. השתמשו בפירות או ירקות עונתיים כהדגשים דקורטיביים.

9. גובה ושכבות:

צרו עניין ויזואלי על ידי שינוי הגובה והשכבות של העיצוב. השתמשו במעמדים מדורגים או במעמדי עוגה כדי להציג קינוחים או מתאבנים. ערבבו פמוטים גבוהים עם פריטים דקורטיביים קצרים יותר כדי ליצור איזון מושך.

מקס סטוק (צילום: יח''צ)
מקס סטוק (צילום: יח''צ)

10. אל תצטופפו:

למרות שזה מפתה להוסיף קישוטים, זכרו להשאיר מספיק מקום לאוכל ולאורחים שלכם לסעוד בנוחות. הימנע מצפיפות השולחן בעיצוב מוגזם, שעלול להקשות על אנשים ליצור אינטראקציה או ליהנות מהארוחה שלהם.

זכרו, הדבר החשוב ביותר הוא ליצור אווירה חמה ומסבירת פנים בה יוכלו יקיריכם להתכנס וליהנות מרוח החג. תהנו ותנו ליצירתיות לזרוח!