במשך שלושה ימים תחגוג תעשיית האופנה הישראלית ב־22 תצוגות שונות. הן יכללו גם ערב גאלה שבו הצדעה לגדעון אוברזון, שהודיע כי הוא פורש וסוגר את המותג המוכר והמוביל שלו לאחר 56 שנות יצירה ופעילות.



בין המציגים: דורין פרנקפורט, ויוי בלאיש, שי שלום, קום איל פו, אלון ליבנה, משכית, עידן לרוס, לרה רוסנובסקי, בית הספר לעיצוב אופנה שנקר, דרור קונטנטו, רתמה, BANANOHOT בעיצובן של נטע אלחמיסטר ונועה בני, שחר אבנט, אורייה עזרן, אניה פליט ,שורש תעשייה ישראלית (סנדלי שורש)


ו־RINIKINI, בעיצובן של נטלי דדון ורינת גולן.



נוסף לכך, ייערך ערב התרמה שהכנסותיו יוקדשו לעמותת "כנפיים של קרמבו" ותתקיים בו תצוגת אופנה המבוססת על דמותו של "בובספוג" מבית ניקלודיאון, החוגג השנה יום הולדת 20. במסגרת אירוע התרמה לעמותת "רוח נשית", תיערך תצוגה של YVEL. DESIGNERS UPCOMING היא חממת המעצבים הצעירים של מפעל הפיס ומשתתפים בה שירלי לסרי, ערן צמח ושרה אנשיין, קים דרור, שירן ראובן, ענר שבח, מיכל ירסאנש מנגיסטו ושאדי עבד.



אין ספק שזהו אירוע משמח מאוד לתעשיית האופנה המקומית, הסובלת בשנים האחרונות מהזנחה ומהתנכלות מצד הממשלה. ומובן שעבורנו זו סיבה טובה ללבוש את מיטב מחלצותינו, לחגוג ולתמוך בעשייה ישראלית.



שבוע האופנה יתקיים ב־10־13 במרץ 2019 בהאנגר 11, תל אביב. כרטיסים ניתן לרכוש באתר האנגר 11.