רגע לפני שנספר לך על הטיפולים החדשים, נגלה שאין פתרונות קסם. ברוב המקרים טיפול אחד לא באמת יעשה את העבודה וכדי לראות תוצאות יש צורך בסדרת טיפולים או בשגרת טיפולים קבועה. לקראת כל טיפול מומלץ להתגלח יום לפני ולא ביום הטיפול. זה יחסוך לך עקצוצים וצריבה וימנע ממך תחושה שאתה עולה באש. אה כן, כשמבטיחים לך שהטיפול הוא ללא כאבים בכלל, תזכור שהכל יחסי בחיים. את הטיפולים הקוסמטיים יש להקפיד לבצע אצל קוסמטיקאית מוסמכת ואילו טיפולים במכשור רפואי חשוב שיבוצעו בידי רופא ומי שהוסמך לכך. עכשיו בוא נצא לדרך.

טיפול ה –HydraFacial, קרן ברטוב

קרן ברטוב נחשבת לקוסמטיקאית של מפורסמים רבים. בקליניקה היא מציעה את טיפול ה – HydraFacial שכולל ניקוי והזנה של העור גם באיזורים שקשה להגיע אליהם כמו הסנטר והאף. הטיפול כולל שלושה שלבים ניקוי, הזנה והחדרת לחות, ויטמינים, תערובת מינרלים ונוגדי חימצון. במחלקת האקססוריז יחכו מכשיר ייחודי שחביב על כוכבי הוליווד וכולל ראשי טיפול ייחודים וחד פעמיים שבהם מבוצע כל אחד מהשלבים

מבחן התוצאה: קרן הסבירה במקצועיות על כל שלב בטיפול. התחלנו בפילינג ביולוגי עדין עם מכשיר גלי רדיו שמכין את העור לטיפול, מסייע למיצוקו ומעודד ייצור קלוגן. הפילינג הרגיש דביק כמו דבש. התחושה נעלמה במהירות והעור היה נעים למגע. עברנו לטיפול ההידרה עצמו שבוצע במכשיר חללי שכולל שלל ראשים ובהם התכשירים הרלוונטיים לכל שלב בטיפול. קרן התחילה עם ניקוי הפנים והחדרת ויטמינים ולחות. גם חומצות הידרוקסיות שסייעו לטיפול בעור כיכבו לי על הפרצוף. לאחר מכן עברנו לידית אחרת במכשיר שאחראית על הוצאת השחורים. בניגוד למה שאתה מכיר, התהליך עם המכשיר היה אסתטי ונעים יותר משתי ידיים ששולפות לך ממצאים בגוון שחור מהפרצוף. התוצאות נראו כבר בסיום הטיפול העור נראה רענן ומטופח.

מחיר טיפול: 1,000 שקלים.

טיפול Derma Clear בקליניקה של מימי לוזון (צילום: יח''צ)
טיפול Derma Clear בקליניקה של מימי לוזון (צילום: יח''צ)

טיפול Derma Clear, מימי לוזון

בקליניקה של מימי לוזון, שבין לקוחותיה מפורסמות רבות שאתה מכיר מהאינסטגרם והטלוויזיה, מוצע טיפול Derma Clear המחדש, מחייה ומעניק מראה צעיר לעור הפנים. כאן מככבת ידית הפועלת בטכנולוגיה עוצמתית לטיפולי הידרה דרמברישיין בשלושה שלבים: פילינג, ניקוי ולחות. שלושת השלבים מבטיחים מעטפת כוללת לטיפול בעור הפנים.

מבחן התוצאה: הידית שנראית כמו מכונת גילוח ממלאת כאן ביעילות רבה שלושה תפקידים: ביצוע פילינג עדין לעור הפנים, ניקוי והזנה עם חומרים חיוניים כמו ויטמינים וחומרי לחות. הגדג'ט החביב נראה כמו ראש מתחלף לשואב אבק ובפועל גם מרגיש ככה. הידית מסתובבת על הפרצוף בפעולת ואקום כשבכל שלב משלבים בתוכה את החומרים הרלוונטיים לשלב בטיפול. בשלב הפילינג נחסכת ממך תחושת העקצוץ המוכרת והמעיקה שמגיעה בזמן פעולת קילוף עור בשילוב תכשירים עוצמתיים שמחכים לך אצל קוסמטיקאיות. פעולות הניקוי וההזנה התבצעו עם הצעצוע השואב באותו אופן. גם כאן לא ויתרה הקוסמטיקאית על ענף הספורט הלאומי החביב על קוסמטיקאיות - הוצאת שחורים. בסיום מרחה הקוסמטיקאית תכשירי לחות עשירים שנספגו במהירות. בגדול, מדובר בטיפול אידיאלי שעושה טוב לעור הפנים, מנקה, מזין ומעניק תחושה שאתה באמת דואג לעצמך.

מחיר טיפול: 1,000 שקל לטיפול.

טיפול ה-OXYPOD HYDRATE של אלפאמדיקס (צילום: יח''צ)
טיפול ה-OXYPOD HYDRATE של אלפאמדיקס (צילום: יח''צ)

טיפול ה - OXYPOD HYDRATE, אלפמדיקס

חברת אלפאמדיקס מציעה לגברים את טיפול ה - OXYPOD HYDRATE המטפל בעור הסובל מיובש וחוסר בלחות. הטיפול נעשה באמצעות מכשיר ה -GENEO  של חברת פולוג'ן המשלב קפסולות למטרות טיפול שונות. המרכיב הסודי בקפסולה בטיפול החדש הוא הספירולינה שאתה מכיר מהשייק הירוק הדוחה בדוכן המיצים שאתה תמיד מוותר עליו. לשמחתך אתה לא צריך לשתות שום דבר ירקרק ובלתי מזוהה. כל הריכוזים הגבוהים של הוויטמינים, נוגדי החמצון, הסידן, הברזל, המינרלים וחומצות האמינו שבספירולינה מוחדרות לעור באמצעות הקפסולה. המטרה: עידוד חידוש הקלוגן, הידרציה לעור יבש ושמירת הלחות בעור.

מבחן התוצאה: לשמחתי לא הוגשה לי כוס מיץ עמוסת מרכיבים ירוקים וזאת כבר התחלה טובה. הטיפול נעשה באמצעות מכשיר שכולל ידית אליה מחברים שלל קפסולות. התחלנו עם ג'ל קריר שמטרתו לסייע לחומר הפעיל לחדור מהקפסולה לשכבות העמוקות של העור. קפסולת הספירולינה הגיעה בגוון תכלת נקי ומרגיע והיתה חלקה. תוך כדי טיול על הפרצוף הפכה הקפסולה למחוספסת וסייעה בקילוף והסרת תאים מתים מהעור. פעולה זאת משלבת ניקוי ופילינג ומותירה פרצוף מצוחצח. לבסוף עברנו סבב נוסף של ג'ל וקפסולה הכוללת סרום מרוכז במיוחד שהעמיס על העור שלל חומרים חיוניים כמו ויטמינים, מינרלים ולחות. התוצאה היתה עור גמיש, רך ונעים למגע  

מחיר טיפול  800 שקלים.

טיפול Smile Lift במרכז DESHELI (צילום: יח''צ)
טיפול Smile Lift במרכז DESHELI (צילום: יח''צ)

טיפול Smile Lift, מרכז DESHELI

במרכז DESHELI בראשון לציון מציעים את Smile Lift טיפול חדשני לקמטים סביב הפה ולנפילה בזויות השפתיים. מכשיר הלייזר של FOTONA חודר לשכבות העור העמוקות ומתקן את סיבי הקולגן שניזוקו. הטיפול בנוי משני שלבים: טיפול בלייזר מתוך הפה לרקמות הרכות סביב השפתיים ופילינג לייזר עם התמקדות באיזור התחתון של הפה וקו הלסת לשיוף והסרה של התאים המתים. 

מבחן התוצאה: כשהתיישבתי התחושה היתה שהגעתי לביקור אצל רופא שיניים. מכשיר הלייזר נכנס היישר לפה והפיק סאונד של קרב יריות במשחקי וידאו מהאייטיז. הרופאה שביצעה את הטיפול הסבירה שמטרת המכשיר לבצע את הטיפול מהחלק הפנימי אל החוץ. בשלב השני עברנו לפילינג שמחמם מאוד את אזור הפנים. כדי למזער נזקים נעזרה הרופאה שביצעה את הטיפול במאוורר שפיזר רוח קרה והחליש את תחושת החום והעקצוץ האופייניים בטיפולים שכאלה. התוצאה נראית לעין כבר מהפעם הראשונה. קמטוטים טושטשו ומראה העור שהתקבל היה קורן ומואר יותר. תחושת העקצוץ שליוותה אותי חלפה באותו היום. האדמומיות לעומת זאת חלפה רק למחרת.

מחיר סדרת שישה טיפולים החל מ- 9,000 שקלים.