מותג האופנה USTABELLE שכבר מלביש ילדים של ידוענים רבים, ביניהם הבת של קים קרדשיאן, הבנים של מריאנו דה – ויו, הבן של נטלי דדון, הבת של אדל פספלוב, הילדים של מירן בוזגלו ועוד, השיק חנות פופ אפ ראשונה בישראל בקניון רמת אביב. 

המותג נוסד על ידי שתי אימהות צעירות שרין אינטרטור המשמשת כמעצבת הראשית של המותג וצליל לוי המשמשת מנכ"לית, המגיעות מעולם הפיננסים ובעלות תואר מעולמות הניהול והכלכלה כאשר שהו יחד בחופשת לידה.

אינטרטור ולוי, גילו צורך אמיתי באופנת ילדים אמיתית מתוחכמת ועכשווית, שיחד עם זאת תהייה מותאמת לילדים, נוחה ואיכותית.  

USTABELLE  (צילום: יח''צ)
USTABELLE (צילום: יח''צ)

הקולקציות של Ustabelle, מתאפיינות בעיצובים קלאסים ובוגרים המתובלים בהמון גלאם למראה בועט ומגניב. 

בקולקציה תוכלו למצוא פריטים מודרניים ואלגנטיים - חלקם מתאימים ליום-יום וחלקם מתאימים לאירועי ערב ולחגים המתקרבים.

הקולקציה בסגנון מיקס אנד מאצ', ומאפשרת יצירת שילובים מתוחכמים.

מידות: 0-16 שנים

טווח מחירים: 100-600 שקל.

פופ אפ ustabelle – קומה שנייה בקניון רמת אביב.

בין התאריכים: 1.7-29.7.

NEXT (צילום: יח''צ)
NEXT (צילום: יח''צ)

הילדים של נקסט

הקיץ כבר בשיאו ואתר האופנה הבריטי NEXT מחדש את קולקציית הקיץ לילדים, שנעה בטווח שבין תינוקות מגיל לידה ועד גיל 16.

קולקציית בגדי הילדים של המותג נוחה ומותאמת לאקלים הישראלי. הבדים הם איכותיים ונעימים למגע, גמישים, כביסים והאופנתיים. 

בקולקציית הביגוד לילדות - ניתן למצוא מגוון של  פריטים צבעוניים שמעניקים פתרונות לבוש מושלמים לכל פעילות של הילדים:  ממראה יומיומי להליכה לגן לפארק או לקייטנה ועד לפריטי לבוש המיועדים לאירועים מיוחדים  כמו חצאיות טוטו, טייצים ומכנסיים מודפסים, חצאיות ושמלות עם עיטורי פייטים עיטורי קשת בענן או חדי קרן ועד לשמלות פרחוניות  בהדפסים קיציים. 

כמו כן, גם אופנת הטאי דאי לא פסחה על הילדים ובאה לידי בטוי בפריטים כמו בגדי הים, שמלות, חליפות טרנינג ועוד פריטים צבעוניים וקלילים לימים החמים של השנה, כמו חולצות עם הדפסי תמונות של דמויות אהובות מהסדרות של דיסני ועוד.  

גם הבנים לא מקופחים, ועבורם יוצא המותג עם פריטי לבוש ליום יום ולאירועים מיוחדים. החל ממגוון מכנסיים וג'ינסים באורכים וסגנונות שונים, מקצר ועד אורך ¾ ועד ארוך ללבוש היומיומי ועד טאי דיי, חולצות טריקו במגוון  צבעים, חולצות פולו קצרות, מכופתרות בצבעי קיץ. עוד בקולקציה, מגוון בגדי ים לבנים ולבנות המכילים מסנני קרינה מהשמש, ופריטים משלימים כמו כובעים אופנתיים, תיקים ומגבות חוף מדליקות. 

NEXT (צילום: יח''צ)
NEXT (צילום: יח''צ)

באתר בקטגוריית הילדים ניתן למצוא לצד פריטים בסיסיים גם בגדי מעצבים לילדים לדוגמא:  Ted Baker London והמותג Little Bird  של ג'ולס אוליבר  השייך לרעייתו של השף הידוע ג'יימי אוליבר,  הקולקצייה עשירה בצבעוניות לצד פריטים של  המותגים אדידס, נייקי ועוד.

השנה, לרגל יום הפיקניק הבינלאומי שחל ב-18 ביוני, השיק אתר האופנה next.co.il את קולקציית הילדים באירוע בפארק הירקון שבתל אביב בקונספט בו ילדי הסלבס שהגיעו בחרו את הבגדים שהם לבשו בעצמם.  ילדיהם של טהוניה רובל והתינוקת טליה בן משה, איגי וקסמן ועתי שולברג, רגב והלן הוד, אוהד ופאני בוזגלו, הדוגמנית ג'ני צירוואני, ליהי גרינר ויוסי צבר, היו לבושים בבגדי הקיץ המגוונים של המותג, כל אחד על פי סגנונו האישי וטעמו. 

טווח המחירים: 20-300 שקל.