בזמן שאת יורדת לו את כנראה לא תסרגי, תקפלי כביסה, תעשי מניקור או צורות של חיות בעזרת אור וצל על הקיר – אבל, בכל זאת, בזמן שהפה שלך עסוק יש לך שתי ידיים (ברוך השם) פנויות, אז למה לא לנצל אותן ולתת לגבר שלך חוויה מפנקת על מלא?

מה אפשר לעשות עם הידיים בזמן סקס אוראלי?

מה אפשר לעשות עם הידיים בזמן סקס אוראלי (צילום: אינג'אימג')
מה אפשר לעשות עם הידיים בזמן סקס אוראלי (צילום: אינג'אימג')

זה לא בלבול ביצים
 
כלל ראשון במציצה טובה היא להתייחס גם לאשכים שלו. תחפני, תלטפי ותשחקי לו באשכים. האשכים הם אזור ארגוני הטירוף וכל משחק בהם ידליק ויענג אותו במקסימום. בנוסף, יש גברים שמעידים שערסול שק האשכים נוסך בהם תחושת בטחון ופתיחות – אז זה WIN WIN.

ערסול שק אשכים = תחושת בטחון זה בסיסי

בזמן שהפה שלך על הכיפה או על חלק מהלינגם פנקי את הבסיס הלינגם או כל החלק שלא בתוך הפה שלך כרגע. הבסיס של הלינגם והחיבור שלו עם האשכים הוא אחד האזורים הארגוניים ביותר ופינוק של אזור זה זו תוספת מתבקשת!

צביטות בפטמות

בזמן שהפה החם שלך עוטף באהבה את השרביט שלו, הידיים בקונטרה יכולות "להתעלל" בפטמות שלו – צביטות קטנות שישמרו אותו עירני ויגרו לו להסתכל לך עמוק בעיניים.

יד על הלב

שימי יד אחת חמה על הלב שלו, פשוט תניחי אותה שם, שתחמם את האזור ותחבר בין הלב שלו אלייך במעגל סגור – אני נמסה רק מהמחשבה

התקשרתי והוא ענה לי

אצבע בחור של התחת, אני לא ארחיב, אבל הוא כבר יודה לך אחר כך!

הוא ענה לי או לא אנאלי?

תשאלי אותו מה הוא אוהב ומה הוא רוצה שתעשי (צילום: אינג'אימג')
תשאלי אותו מה הוא אוהב ומה הוא רוצה שתעשי (צילום: אינג'אימג')

תיאום ציפיות

תשאלי אותו מה הוא אוהב ומה הוא רוצה שתעשי בזמן שאת יורדת לו, הרי הוא יודע הכי טוב מה יעשה לו טוב.

שימי ידך בידו

קחי את היד שלו ותובילי אותה לאן שמתחשק לך – בא לך שהוא ילטף אותך בזמן הזה? בא לך שהוא ישים את הידיים שלו על הזין שלו בזמן שאת מוצצת לו? בא לך להחזיק לו את היד חזק? את השולטת!

אחרי שגילית מה לעשות עם הידיים קבלי ממני עוד כמה טיפים למציצה טובה באמת:

לאט לאט – כמו בכל דבר שקשור לסקס, זה לא ריצת מרתון! גשי לעניינים לאט לאט ותגבירי את הקצב והעניין ככל שמתקדמים.

יהלומים הם חבריה הטובים של האישה – אם דיברנו על ידיים אז טבעת או כל תכשיט אחר שעלול להיתפס ולהכאיב זה לא לעניין.

אל תשלפי ציפורניים – גם ציפורניים שעלולות לפצוע הן לא לעניין, כדאי לשייף קצוות מחודדים ולהיות זהירים באזור הרגיש שלו.

מה את עושה רוח – לקקי לו את האיבר ותנשפי עליו קלות, הוא יעוף על זה (או שלא! תבדקי פעם אחת ותראי אם הוא אוהב).

חילופי מזג האוויר – שינוי קיצוני בין חום לקור יטריף אותו! איך אפשר לעשות את זה? לקחת קוביית קרח ולשחק איתה על האיבר שלה ואז לשתות תה חם ומיד להכניס את האבר לפה שלך. לא, את לא מבינה!

גיוון זה שם המשחק – עונג צורות רבות לו. לקקי למטה ולמעלה, תמצצי רק את הכיפה, תכניסי את כל האיבר עמוק, תחפני, לטפי, תנשפי,

תעשי לו וואקום – האפשרויות בלתי מוגבלות.

נשים מדברות הרבה – הוא אומר לך שאת מדברת יותר מידי? פטפטי לו על הזין ותראי איך הוא נהנה מרטט גלי הקול שלך. על מה לדבר? כמובן שאנחות הנאה וקול עונג שיטריפו לו את החיים.

לבלוע או לא לבלוע זאת השאלה – בינינו, זאת לא השאלה! כל דבר שמענג את שניכם ועושה לשניכם טוב הוא חלק מהעונג המיני הזוגי שלכם, וכל דבר שלא הוא לא וזה בסדר גמור. מתאים לך לבלוע? תראי אם הוא רוצה בזה בכלל. לא מתאים לך? אל תבלעי.

מציצה טובה, כמו כל עונג מיני, לא עומדת בפני עצמה. כדי להעצים את העונג ולהנות ממציצה על אמת צריך לתרגל, לגוון ולעשות אותה כחלק מחוויה מינית כוללת של תשוקה בוערת ואהבה לעצמך ולפרטנר. אז אם בא לך להעניק לו חוויה בלתי נשכחת אל תמצצי לו רק כדי לסמן וי – תשלבי גם את הידיים, תראי לו שאת אוהבת את האיבר שלו, את האשכים שלו, את כל הגוף שלו ואת הלב שלו. אחרי שתרדי לו כמו שצריך תשלחי אותו אליי ללמוד איך לרדת לך כחוויה כוללת ולא רק כדי לסמן וי וככה שניכם תהנו על מלא!

אם קראת עד לכאן אני מניחה שאת בעניין של לפנק את הגבר שלך על מלא ואני מצדיעה לך! מחכה לשמוע איך פינקת אותו וכמה הוא התענג אחרי שקראת את המדריך.

שלך,

לימור

לימור בנדל, מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים. כנסו לקבוצת הפייסבוק מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא.