נועה קירל כבר הגיעה לליברפול, והיא מתכוננת לתחרות. ראשית נאמר ששלב זה מאד לא נוח עבורה. היא מצויה במתח מאד גדול, ויתכן שהיא מתקשה להתמודד עם שאלות העיתונאים, המצבים השונים, או מתקשה להתפקס. יתכן שקשה לה עם העוינות לישראל, ועם הצורך לענות באופן מדויק את התשובות לשאלות הקשות, שבוודאי הכינה מראש עם צוות דוברות. ועדיין קשה לה להעביר באופן צלול את מילותיה, ואולי זה גם בנושאים אחרים, והיא תחת עומס גדול סביבה שמשפיע על חשיבתה, ומערפל אותה. אפשר שהדבר משפיע או נובע מחזרה פחות מוצלחת, או עניין מלחיץ סביב הופעתה.

ללמוד אסטרולוגיה עם עמי גוטמן>>>

נועה נמצאת בעצבנות גבוהה, שתגיע לשיאה דווקא בערב חצי הגמר הראשון. יתכן שהיא סובלת מעליהום די משמעותי של הבי.די.אס ותומכים פלסטינים, ואולי יש ביקורת גם על הופעתה ועליה אישית. אבל נועה כמו ונועה, אינה נשברת, מוכשרת, פרפקציוניסטית, ותחרותית מאד. מתחת לאמביציה הגדולה, יש בחורה מלאת רגש, ולנו אין מושג מה מתחולל שם בפנים. אם נדמה לכם שהיא גלויה, זה רק כי החלק הגלוי, עוזר להסתיר את החלק המאד חבוי, -הרגש שנשמר בסוד.

יש לך הרבה זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

נועה קירל, חזרה ראשונה להופעה באירוויזיון 2023 (צילום: Chloe Hashemi / EBU)
נועה קירל, חזרה ראשונה להופעה באירוויזיון 2023 (צילום: Chloe Hashemi / EBU)

כל זה יוצר עליה לחץ, שאפילו זמרת מנוסה וכוכבת כמוה, מתקשה להתמודד. אבל יתכן שחיצונית לא נחוש בכך. נועה באה להרביץ הופעה פנומנלית, והיא לא אחת שנסוגה בעד שום קושי. בכלל בתפיסה שלה היא שקושי שווה אתגר, והיא חושבת הרבה מעבר לאירוויזיון עצמו. נועה מכוונת לקריירה בינלאומית. תצליח?

ראשית נאמר שאירוע חצי הגמר הראשון, בו קירל משתתפת, יהיה אירוע מאד לא שגרתי. אולי בזכות במה או הופעות פנומנליות, ואולי אלו דווקא התקלות. ואולי גם וגם. לא מן הנמנע שתהיה פרובוקציה לא מתוכננת בזמן חצי הגמר. אפשר שכנגד נועה מתחולל מהלך, והוא מה שיוצר את הלחץ שרואים במפת הלידה שלה. צריך לומר שאנחנו נמצאים בנסיגת מרקורי המפורסמת, והיא יוצרת לעתים תקלות או שיבושים. נזכיר שהאירוויזיון בשנה שעברה, טורינו איטליה 2022, התקיים גם בנסיגת מרקורי. הוא אכן לווה בשלל תקלות, כשהמרכזית בהם הייתה שהבמה הדינמית שתוכננה התקלקלה ולא פעלה. זה גרר הופעות הרבה פחות מרשימות, כשהפירוטכניקה בעצם כמעט ולא הייתה קיימת.

אבל הפעם צפוי אירוע פנומנלי גם באופן חיובי (למרות אפשרות לתקלות). חצי הגמר יוצא-דופן לכאן או לכאן, וקירל מתמודדת עם מתח או אירועים יוצאי-דופן. גם הופעתה יוצאת-דופן, ובסה"כ מרשימה. בסה"כ זו הצלחה! נועה קירל תעלה לגמר, ובימים שבין חצי הגמר לגמר, תעורר המון תשומת-לב חדשותית ועיתונאית. אחרי חצי הגמר, ידברו על נועה קירל הרבה יותר, ומגלים בה המון עניין עיתונאי. לצד ההופעה שתהיה מרשימה, נקווה שזה לא בגלל איזו פרובוקציה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

נועה קירל (צילום: מורן ויזל)
נועה קירל (צילום: מורן ויזל)

בגמר שייערך בשבת נועה תיתן הופעה טובה, והיא המפתח שלה לעתיד גדול בתעשיית המוזיקה הבינלאומית. האם גם התוצאה תהיה מרשימה? האם תזכה באירוויזיון? אז אם לתת את התשובה ברוח השיר, נאמר: הצלחה –כן, פנומנלית –לא. נועה תיתן שואו מכובד, ותגיע להישג מכובד. אבל גם בלי זכייה היא הולכת לפרוץ עם קריירה בינלאומית. קירל רצה למרחקים ארוכים. מתי תבוא ההצלחה העולמית?

ראשית די מיד הכיוון נפתח, ונועה נמצאת בשלב של שינוי גדול בקריירה שלה. היא מתחילה לפתח כיוונים חדשים, ולעבוד בדרך אחרת או עם אנשים חדשים. אבל ההצלחה הגדולה יותר תגיע בעוד כשנה מהיום. לצורך הנוחות, קחו את פסח 2024 כנקודת זמן להסתכל אליה (שיהיה קל לזכור). מזמן זה ואילך תיתכן הצלחה פנומנלית. ובינתיים המון בהצלחה באירוויזיון נועה, תני להם הופעה כמו שאת, פנומנלית!

לתחזיות נוספות באתר של עמי גוטמן>>>