הקיץ כבר אוטוטו כאן, ועמו החום, הלחות, היתושים, הזבובים, המקקים, הנחשים וגם הזיעה. כן כן, הזיעה שמלווה בריח רע ועלולה להרחיק ממכם אפילו את הזבובים המטרידים. ריח גוף נעים ומרענן חשוב בבית, בעבודה, לבד, עם המשפחה, עם החברים וגם ב... סקס. לימור בנדל, יועצת זוגית ומינית, פונה לגברים שביניכם, עם עצה שימושית מאוד לקראת העונה החמה, שלא לומר לוהטת.

בסרטון שהעלתה לטיקטוק ולאינסטגרם פנתה בנדל למין הגברי ואמרה: "גבר, הימים מתחממים וגם האשכים שלך. אחד הדברים הכי חשובים בעולם הוא לשטוף את האשכים שלך כשאתה שוטף את כל האזור. זה מאוד לא נעים כשמגיעים לשם והריח הוא מה שנקרא - לא ריח של דובדבנים ושל אחרי הגשם. מאוד חשוב כשאתה נכנס להתקלח - לשים לב גם לאזור הזה, כי כשאנחנו טורפות אותך, בא לנו ליהנות ולהריח ריח נפלא שלך, ולא של האשכים שלך".

צפו:

@bandeloflove גבר, שים ❤️ הימים מתחממים ויחד איתם עוד אזורים בגוף. שים לב שאתה מקפיד לשטוף טוב טוב כל אזור ואזור. כי אנחנו רוצות לטרוף אותך ולהריח אותך, ולא אזור אחר בגוף, ששם איך נאמר בעדינות? המצב לא מי יודע מה אם לא שוטפים... #גברים #הגיינה #טיפים #זוגיות #הגיינהטבעית ♬ original sound - לימור בנדל, יועצת זוגית ומינית

לימור בנדל, מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים. כנסו לקבוצת הפייסבוק מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא.