זה לא סוד שנשים אוהבות להיות מחוזרות. למעשה כל אחד אוהב להיות מחוזר ולהרגיש אהוב, בין אם מדובר באישה ובין אם בגבר. אז האם הוא אמור לחזר אחרייך או את אחריו? אין כאן תשובה אחת נכונה. כל אחד ואחת צריכים לעשות מה שמרגיש להם הכי נכון עבור עצמם ועבור מערכת היחסים שלהם. אם את אוהבת וחשוב לך שהגבר יחזר אחרייך כדאי שתמצאי מישהו שיודע לעשות את זה. לעומת זאת, אם את מרגישה שתפקידך בעולם הוא להוכיח שהמין הנשי חזק יותר ויכול הכל בדיוק כמו גברים, את בהחלט יכולה להיות זאת שמחזרת אחריו והמדריך הזה הוא לגמרי לא עבורך!

אני לגמרי בעד גבר שיודע להעריץ אותך, לסגוד לגוף שלך, להקשיב ולהרגיש אותך. כמובן, חשוב להדגיש, שזה צריך להיות הדדי ואת צריכה להראות לו אהבה חזרה, כדי שתתקיים כאן מערכת יחסים אוהבת ומלאת תשוקה ולאורך שנים.

אז איך תגרמי לו לרדוף אחרייך? קבלי 8 שיטות מעולות:

שחקי אותה קשה להשגה

כשאנחנו לא יכולים לקבל משהו אנחנו רוצים אותו יותר, לא צריך להיות פסיכולוג כדי להבין את זה. באופן הזה בא לנו יותר על משרה שלא התקבלנו אליה או דווקא המאכל שאין עכשיו במקרר זה מה שהכי בא לנו, ואותו הדבר במערכות יחסים. אל תתמסרי אליו בקלות, תשתהי במענה לשיחות וההודעות שלו. קיפ איט קול, סנני קצת, שחקי אותה קשה להשגה ותראי איך שהוא ירדוף אחרייך. חשוב לדעת שזה משחק עדין, כי אם הוא יבין שאת לא מעוניינת יכול להיות שהוא יוותר עלייך, אז אל תגזימי במשחק. אגב, גם במיטה, כשתגיעו לשלב הזה, צריך לקחת את הזמן, לא מיד להתפשט ולפשק רגליים לחדירה. תני לו לעבוד כדי להגיע אלייך וגם בחדר המיטות!

 תני לו לעבוד כדי להגיע אלייך (צילום: אינגאימג')
תני לו לעבוד כדי להגיע אלייך (צילום: אינגאימג')

עלמה במצוקה

תחשבי איך הוא יכול להציל אותך, לצאת הגיבור שלך ולהגיע כמו אביר על סוס לבן וצרי את הסיטואציה הזו. יש לך פנצ'ר בגלגל תקראי לו להחליף אותו, את צריכה לתלות תמונה או מדף בבית, תני לו לעשות את זה... אבל אל תשכחי לחכות לו בבית בשמלה קצרצרה וקבלי אותו עם עפעופי עיניים מפתות. גם אם את האישה הכי מודרנית ומתקדמת, בטח יש איזה תחום שאת יכולה לתת לו לתפוס פיקוד ולהרגיש "גבר". הוא ירגיש טוב עם עצמו וזה יתבטא גם בחיזור שלו כלפייך.

תשאירי אותו במתח

מכירה את זה שאת רואה סרט ולאט לאט הפרטים נחשפים, אבל רק בסוף הסרט מגלים את כל האמת. הרי אם מלכתחילה היו מספרים לך את כל הסיפור לא היית נשארת לראות, כי זה היה סתם משעמם. אז ככה גם בדייטים איתו – אל תשפכי עליו מיד את כל ההיסטוריה שלך, תני לו ספוילרים וטיזרים של הצצה אל חייך, אבל תשאירי אותו קצת במתח, שיהיה לו למה לצפות בדייט הבא.

תחרות בריאה

תני לו להבין שיש עוד גברים בחייך אם זה חברים לשעבר, קולגות לעבודה, גברים שהציעו לך לצאת איתם לדייט... את לא חייבת מהדייט הראשון להבטיח להיות אקסקלוסיבית רק לו. המטרה היא שהוא יבין שהוא צריך לעבוד קשה, כדי להיות האחד מבין אלו שיזכה להיות איתך וכאן ייכנס לתפקיד החלק של החיזור. השיטה הזו טיפה מסוכנת, כי הוא עלול לחשוב שאת משחקת בו, ולכן את צריכה להיות עדינה איתה.

אל תוותרי על עצמך

אנשים נמשכים לאנשים שיש להם עולם תוכן עשיר. אם מהרגע הראשון תתמסרי לגמרי אליו, לא תפגשי יותר עם חברות, תוותרי על פעילויות הפנאי שהיו לך כשהיית רווקה וכל כולך תהיי מוקדשת למערכת היחסים החדשה הזו הוא ירגיש את זה וזה לא יפעל לטובת הקשר. שמרי על ה"חיים" שהיו לך לפניו, תפגשי עם חברות שלך ותסרבי לדייטים איתו אם זה מתנגש, תמשיכי את מה שהעשיר את עולמך לפניו, תעשי דברים שעושים אותך מאושרת ללא קשר למערכת היחסים איתו, וזה יעשיר גם את מערכת היחסים שלכם ויגרום לך להיות יותר נחשקת מצידו.

אל תרדפי אחריו!

כשצד אחד קשה להשגה יש נטייה של הצד השני לרצות יותר ולהתאמץ יותר, בגלל זה אחת העצות היא לשחק אותה קשה להשגה. אם כך, אל תהיי את זו שרודפת אחריו. אם לך שהוא יחזר אחרייך והוא משחק אותה קשה להשגה רדיפה אחריו רק תרחיק אותו יותר. באיזה קצב שהוא זז, תנועי את בקצב איטי יותר. אם זה לא מתקדם לשום מקום יכול להיות שזה פשוט לא נועד להיות.

אל תרדפי אחריו (צילום: אינגאימג')
אל תרדפי אחריו (צילום: אינגאימג')

שמרי על חוש הומור

מערכת יחסים בריאה וטובה מכילה גם הרבה צחוק ושעשוע – במיוחד בחדר המיטות! בתחילת הקשר הדייטים צריכים להיות זורמים, כיפים ומהנים כדי שיישאר טעם של עוד. לחץ ורצינות יכבידו על הדייטים ולמה שמישהו ירצה לחזר ולרדוף אחרי כבדות. תשמרי על קלילות, תחשבי על נושאים כיפים לדבר עליהם ותבלו את הדייטים בעניין – ארוחה וסרט זה ממש לא מאסט! תחשבי מחוץ לקופסא - לדוגמא דייט בספארי או חדר בריחה יכולים להיות אופציה נהדרת.

תהיי את!

בגדול, אל תהיי משהו שאת לא. אם משהו ממה שרשום פה במדריך מרגיש לך לא נכון עבורך אל תאלצי את עצמך, כי כשאנשים מתנהגים לא בטבעיות זה מורגש בצד השני. תהיי אותנטית, תביאי את עצמך לפגישות... אם זה לא מספיק טוב אתם כנראה לא מתאימים וזה בסדר, עדיף לדעת מוקדם ממאוחר.

שלך,

לימור

לימור בנדל, מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים. כנסו לקבוצת הפייסבוק מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא.