שאלתי כמעט 50,000 מתעוררות מה הייתה התגובה הכי קיצונית שלהן לאורגזמה? תגובה מקורית / ייחודית / מצחיקה / מפתיעה / כזאת שהצד השני לא ציפה לה ולא תאמינו, אבל בסקס כמו בסקס תמיד כיף להיות מקוריות, תכלס זה הרבה יותר מעניין ומוסיף מלא!.

התקפת צחוק

למעשה צחוק זו תגובה שהיא די בשגרה, ומשום מה יש מי שנעלב ממנה. אז אני פה כדי להגיד לכם שאין מה להיעלב מצחוק אחרי אורגזמה, ובכלל צחוק בסקס! צחוק בריא לכם באופן כללי, ועוד יותר בריא כשמשלבים אותו עם סקס מלא תשוקה ואהבה. לפעמים יש פתאום איזה מגע שמדגדג, או שהאושר של האורגזמה מתגלגל החוצה בצחוק או שאתם מרגישים כל כך פתוחים אחד עם השנייה שאתם יכולים לצחוק גם בחדר המיטות – וזה סימן טוב! תנו לצחוק ולהומור מקום של כבוד בין הסדינים, תהנו ממנו ותחבקו אותו.

בכי

אם מקודם דיברתי על צחוק, אז כמובן שיש גם בכי אחרי אורגזמה. זו גם תגובה שעלולה להתפרש כמוזרה, לא צפויה או מעליבה, אבל חשוב לדעת שבכי אחרי אורגזמה זה דבר שקורה ללא מעט נשים (וגם לגברים!). בכי אחרי אורגזמה הוא תופעה נורמלית לגמרי והוא יכול להופיע בעקבות הצפה של הורמונים, פריקת המתח אחרי הסקס, התפרצות כל הרגשות ועוד מגוון סיבות טובות. חשוב לדעת, שיש גם מצבים בהם מערכת היחסים נמצאת באיזו שהיא צומת דרכים או שיש בעיות שצריכות להיפתר והבכי נובע כתוצאה מכך, אבל לא תמיד בכי אחרי אורגזמה = סיבה שלילית.

המיטה נשברה

טוב, זו יותר תגובה של המיטה מאשר תגובה שלכם, וכנראה שזה יגרור צחוק או בכי או תגובה אחרת מצדכם, אבל זו בהחלט תוצאה שיכולה להיגרם מאורגזמה. אם הסקס שלכם כל כך חייתי שהמיטה נשברה אז הגביעים בדרך אליכם! זכיתם! ולכו לבחור מיטה חדשה קצת יותר יציבה מהמיטה הקודמת, כזאת שראויה לסקס הפראי שלכם.

אני פיפי!

סקס עלול לגרום ליציאה של נוזלי גוף – שפיכה, פיפי ולעתים גם צואה. אין מה להתבייש בזה, זה הגוף שלכן ושלכם וזה קורה!.

רעידות, סחרחורת, שחור בעיניים

אחרי סקס בתנוחה מסוימת או בעקבות מאמץ גדול בזמן הסקס עלולות להופיע גם תופעות פיזיולוגיות. לחץ הדם עולה או יורד, הדם עולה לראש, סחרחורת, שחור בעיניים, רעידות, עילפון... כמובן שאם התופעות לא עוברות או חוזרות על עצמן אני ממליצה להתייעץ עם רופא.

קרובים קרובים

 לפעמים התגובות הן ממקור חיצוני בכלל. אחרי האורגזמה השכנים שלכם דפקו בדלת או סימסו שתהיו יותר בשקט?

האם אתם:

1. עוברים דירה

2. צועקים עליהם חזרה שימצאו לעצמם חיים

3. מתגלגלים מצחוק

4. שואלים אותם אם הם רוצים להצטרף

5. כל התשובות נכונות

אופס, נשכתי אותו

האלמנה השחורה נקראת אלמנה, כי אחרי שהיא מזדווגת עם בן זוגה היא תופסת אותו, מזריקה לו ארס וטורפת אותו (אגב, רוב העכבישות, מכל הסוגים, עושות את זה). גם נקבת גמל שלמה טורפת אותו כשמתחשק לה תוך כדי הסקס! בחיי! היא מתחילה לטרוף אותו מהראש והסקס ממשיך גם אחרי... ובכן אז מה זה נשיכה קטנה אחרי אורגזמה לעומת זה?

נר לי דקיק

כשעושים סקס עם אביזרים מסביב צריך להיזהר! זה לא נעים כשנופל עליך נר דולק וגם קצת מסוכן, אם כי עם שעווה חמה אפשר לשחק כל מיני משחקים סקסיים ומטריפים, אבל זה כבר נושא לכתבה אחרת. אז אם אתם משתמשים באביזרים שלא בא לכם שיעופו עליכם בזמן או אחרי הסקס, תדאגו לבטיחות והרחיקו אותם מכם לפני שאתם מתחילים להתפרע.

אורגזמה, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
אורגזמה, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

צרחות עד כדי איבוד קול

מסתבר שלא מעט נשים שואגות אחרי הסקס ואף מגיעות למצב של איבוד הקול ואני אומרת שכל עוד את לא עובדת בשירות לקוחות טלפוני, קבלי אישור ממני מידי פעם לאבד את הקול לטובת אירוע סקסי מטריף חושים.

ברחתי

לא כולם אוהבים להתחבק ולהתכרבל אחרי סקס, ובמיוחד אם זה סטוץ של לילה. אני חושבת שכדאי לתאם ציפיות מראש, אם את יודעת מראש שתסתלקי תוודאי שהוא יודע את זה, כי אחרת זה מתפרש כמעשה לא מכבד ובצדק, ואני חושבת שהבסיס לסקס מעולה הוא כבוד (גם כשמדובר בסטוץ חד פעמי).

השפרצות בכמויות

זו התגובה שחיכיתי לה והייתי מתה שכל אחת ואחת תחווה השפרצות בכמויות לפחות פעם אחת עם בן הזוג שלה (ברגע שתהיה פעם אחת, אתם כבר תמצאו איך לשחזר אותה). אין עונג גדול מפינאלה שכזה, וזו כנראה תוצאה של סקס חייתי, אוהב, קשוב ומטריף!

אז אם נראה לך שאחרי אורגזמה מסתובבים והולכים לישון, או מתחבקים ואומרים לילה טוב או שהסקס נגמר – אז ממש ממש לא! סקס זה לא זבנג וגמרנו והלכנו... סקס זה אירוע רב חושי של אהבה ותשוקה והוא יכול להתחיל ולהסתיים במגוון דרכים שונות ומשונות וכולן נורמליות! כל עוד אתם שמים את האהבה והתשוקה במקום הראשון החיים שלכם יהיה מלאי עונג לפני, תוך כדי, אחרי הסקס ולקראת הסקס הבא!

כאן אני גומרת היום את הכתבה (הבנת מה עשיתי כאן?),

שלך,

לימור

לימור בנדל, מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים. כנסו לקבוצת הפייסבוק "מתעוררים ביחד" לעוד פוסטים בנושא

להרשמה למגזין "לחיות בתשוקה" העוסק באהבה, זוגיות ומיניות לחצו https://www.limorbandel.com/magazin-reg