מאזינה בת 68 שוחחה עם ד"ר מאיה רוזמן בתוכניתה ב-103FM ושיתפה במצבה הבריאותי. "אני שוקלת 63 ק"ג וגובהי הוא 1.57 מטרים. אני יודעת שלא כדאי לי לגעת בסוכרים בכלל, אבל מה לגבי חלבונים כתחליף? כמה חלבונים אני צריכה לאכול כדי לרדת במשקל? אני הולכת כמה פעמים בשבוע 30 עד 40 דקות", סיפרה.

תוצאה של גילוי עריות: אב ובתו נעצרו - 3 תינוקות מתים אותרו בביתם
בזמן שעברו החייאה: זה מה שראו אנשים ששרדו דום לב

המומחית התייחסה למדדיה והסבירה: "עם כמות הספורט המינימלית שאת עושה, ואם נתחשב בגובה ובמשקל שלך, את צריכה בערך לאכול בין 48 ל-50 גרם חלבון ביום. 30 גרם חלבון נמצאים בחזה עוף, בביצה יש עוד 10 גרם".

עוד אמרה רוזמן, כי "אם אוכלים מעט מדי הגוף מפעיל מנגנוני התייעלות נגד הרעב ואז הוא יותר חסכן, יותר קמצן, לא שורף הרבה ולומד לנצל אנרגיה בצורה יותר טובה. זה תהליך בלתי הפיך. עדיף לרדת לאט, נגיד 200 עד 300 גרם בשבוע, ולא להגיע לתפריט של חוסר קלוריות כי אז הגוף מצמצם את המטבוליזם באופן בלתי הפיך. אני בעד 1,000 קלוריות ביום ולא פחות, אפילו אם תרדי לאט".

האמור בכתבה מבטא את הדעה האישית של השדר/ת והוא אינו מובא כתחליף לקבלת ייעוץ פרטני מבעל מקצוע המתמחה בתחום, ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה ושימוש שנעשים על בסיס התכנים המופיעים באייטם הינה באחריות המשתמש/ת בלבד